Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Zawidów: letnie i zimowe utrzymanie porządku na terenach użyteczności publicznej gminy miejskiej Zawidów w roku 2008
Numer ogłoszenia: 255438 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zawidowie, Pl. Zwycięstwa 21/22/22, 59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7788282, fax 075 7788205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidow.gower.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: letnie i zimowe utrzymanie porządku na terenach użyteczności publicznej gminy miejskiej Zawidów w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje zimowe oraz letnie utrzymanie jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów a także opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.11.10 - Zamiatarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy , w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którszy - w tym okresie wykonali minimum jedną usługę w zakresie utrzymania czystości ulic odpowiadającą wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niz wartość zadania, na które Wykonawca złożył ofertę, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na sumę co najmniej 20 000zł, posiadają w formie decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Oferenci zobowiązani są do udokumentowania sprzędu jakim dysponują. Ocena ofert na zasaddzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku złożenia oferty przez gminą jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej wymagane są dokumenty: uchwała o powołaniu jednostki, uchwała o powołaniu Dyrektora lub Kierownika jednostki, statut jednostki. Zezwolenie w formie decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych.Wykaz usług wykonywanych przez ostatnie 3 lata przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wartości usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie czystości ulic, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 20 000 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasto.zawidow.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Zawidów Plac Zwycięstwa 21/22 59-970 Zawidów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Zawidów Plac Zwycięstwa 21/22 59-970 Zawidów pokój nr 14 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Zakup zamiatarki drogowej do czyszczenia ulic na mokro
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Przebudowa dróg na terenie gminy Dąbrowa Białostocka
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
więcej: Zamiatarki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.