eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Zakup materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i drukarek i materiałów biurowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Opoczno: Zakup materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i drukarek i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 254 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, fax 044 7361500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i drukarek i materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część II - Materiały biurowe L. p. Nazwa materiału J. m. Ilość 1. Papier xero A4 ryza 1000 2. Papier xero A3 ryza 180 3. Segregator A4 szt. 1200 4. Zszywki szt. 300 5. Skoroszyt z zawieszką pełny szt. 3700 6. Skoroszyt z przewleczką szt. 500 7. Długopisy typu Zenith szt. 200 8. Teczka wiązana szt. 2700 9. Taśma bezbarwna mała szt. 150 10. Temperówka szt. 50 11. Skoroszyt plast z zawieszką szt. 300 12. Spinacze biurowe małe opak 150 13. Teczka akt os. Twarda oprawa szt. 70 14. Korektor chemiczny pióro szt. 40 15. Korektor myszka szt. 80 16. Zeszyt A5-16k szt. 20 17. Zeszyt A5-96k szt. 20 18. Zeszyt A4 oprawa twarda szt. 30 19. Cienkopis zwykły szt. 200 20. Blok biurowy notes A4 szt. 80 21. Blok biurowy notes A5 szt. 50 22. Dziurkacz mały szt. 20 23. Koperta C6 biała sk szt. 38000 24. Koperta B5 szara szt. 2000 25. Kopert B4 szar. szt. 2000 26. Kostka kolorowa 9x9 szt. 170 27. Klej w sztyfcie 15g typu AMOS szt. 200 28. Mazaki zwykłe (czarne,niebieskie) szt. 60 29. Nożyczki szt. 30 30. Notes samoprzylepny szt. 160 31. Koszulki A4 szt. 1000 32. Przybornik biurowy szt. 10 33. Rozszywacz szt. 10 34. Tusz do stempli czerwony szt. 40 35. Zszywacz szt. 35 36. Obwoluta folia L szt. 600 37. Wkład żelowy Typu Super Żel szt. 200 38. Gumki zwykłe szt. 50 39. Gumki Rotring szt. 60 40. Segregator stojący pojemnik szt. 10 41. Segregator A4 powlekany szt. 150 42. Skoroszyt plastikowy bez zawieszki szt. 150 43. Teczka do podpisów szt. 5 44. Długopis żelowy typu Super Żel szt. 40 45. Ołówki szt. 160 46. Pisak Marker średni ścięty szt. 40 47. Ołówki automatyczne szt. 30 48. Poduszka do stempli samotuszujaca szt. 8 49. Segregator A4 cienki szt. 200 50. Teczka z gumką szt. 100 51. Wkłady czerwone i zielone żelowe szt. 80 52. Długopisy na lady szt. 40 53. Taśma bezbarwna szeroka szt. 25 54. Zszywki do zszywacza LEITZ5580 op. 20 55. Zszywki do zszywacza LEITZ 5581 op. 20 56. Zszywki do zszywacza LEITZ 5582 op. 20 57. Zszywki do zszywacza LEITZ 5583 op. 20 58. Zszywacz LEITZ 5550 szt. 3 59. Papier fotograficzny matowy A4 Op. 10 60. Papier Fotograficzny matowy A3 Op. 10 61. Okładki do termobindownicy A4 Op. 1op.(6mm)1op.(8mm)1op.(10mm )1op.(12mm1 62. Okładki do termobindownicy A5 1op.(6mm )1op. (8mm )1op. (10mm) 1op. (12mm) 63. Folia do laminarki A4 Op. 6 64. Etykiety samoprzylepne A4 arkusz 100 65. Folia samoprzylepna reklamowa A4 do drukarki (przeźroczysta) arkusz 200 66. Długopisy zwykłe szt. 150 67. Papier komputerowy podwójny typu Emerson szt. 50

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139295,38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały biurowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa PAPIER-SERWIS Edward Podrażka, Piotrków Tryb. ul. Wojska Polskiego 63, 97-300 Piotrków Tryb., kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28468.59
  • Oferta z najniższą ceną: 28468.59 / oferta z najwyższą ceną: 28468.59
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.