eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Kurs komputerowy ECDL Core podstawowy dla uczestników projektu pn.Profesjonalne kadry polskiej energetyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Sulechów: Kurs komputerowy ECDL Core podstawowy dla uczestników projektu pn.: Profesjonalne kadry polskiej energetyki
Numer ogłoszenia: 254703 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie , ul. Armii Krajowej 51, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3528300, faks 068 3528303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy ECDL Core podstawowy dla uczestników projektu pn.: Profesjonalne kadry polskiej energetyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego pn. ECDL Core zakończonego uzyskaniem przez uczestników, którzy zdali stosowne egzaminy certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje w zakresie ECDL. 2. Beneficjentem kursu są studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie, studiujący na kierunku energetyka - uczestnicy projektu Profesjonalne kadry polskiej energetyki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy realizowanego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sulechowie. 3. Przewidywana ilość uczestników kursu: 45 osób w 3 grupach liczących po 15 osób. Zamawiający zastrzega, że ostateczna liczba uczestników może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 osób. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby grup i ich liczebności. W przypadku, gdy liczba uczestników kursu będzie nie większa niż 30 - zostaną utworzone 2 grupy. W przypadku gdy liczba uczestników kursu będzie większa niż 30 - zostaną utworzone 3 grupy. 5. Czas realizacji kursu: 30 godzin dla każdej z grup. 6. Łączna liczba godzin przewidzianych na realizację kursu nie może przekroczyć 90. 7. Planowany okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 stycznia 2014 r. Szczegółowe terminy i harmonogram zostaną ustalone z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu. 8. Ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć studentów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu zarówno w dni robocze, jak i soboty i niedziele, w godzinach od 8.00 do 20.00. 9. Miejsce realizacji kursu: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie. 10. Zamawiający zapewnia Wykonawcy do prowadzenia zajęć i egzaminów nieodpłatnie sprzęt wraz z oprogramowaniem w Centrum Egzaminacyjnym ECDL zarejestrowanym pod numerem PL-CE0127 i nazwą Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie. Jednocześnie Zamawiający wymaga wykonania usługi w określonym wyżej Centrum Egzaminacyjnym ECDL. 11. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia kursu według programu zgodnego z aktualnymi sylabusami ECDL Core Polskiego Towarzystwa Informatycznego, dostępnymi na stronie internetowej www.ecdl.pl obejmującego następujący zakres: - podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych, - użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami, - przetwarzanie tekstów, - arkusze kalkulacyjne, - użytkowanie baz danych, - grafika menedżerska i prezentacyjna, - przeglądanie stron internetowych i komunikacja. 12. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych na początku szkolenia lub na bieżąco zgodnie z realizowaną tematyką zajęć. 13. Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie - zaświadczenie o którym mowa w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) oraz suplement zawierający: - informacje o okresie trwania kursu, - tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, - numer rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą kurs. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia siedmiu egzaminów: jednego teoretycznego i sześciu praktycznych, zgodnie z wymaganiami PTI oraz aktualnym sylabusem zagadnień. 15. Uczestnik, który uzyska pozytywny wynik ze wszystkich przewidzianych egzaminów otrzyma certyfikat będący potwierdzeniem kwalifikacji ECDL. 16. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia szczegółowego programu kursu do 5 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikowania programu, jeśli będzie to konieczne czy celowe dla prawidłowej realizacji projektu. 17. Wykonawca jest zobowiązany do: a. prowadzenia ewidencji obecności uczestników kursu na listach oznaczonych logo POKL przygotowanych przez Zamawiającego i przekazywanie ich na bieżąco wyznaczonemu pracownikowi PWSZ w Sulechowie, b. prowadzenia dziennika zajęć oznaczonego logo POKL zawierającego tematy zajęć, liczbę godzin oraz liczbę uczestników obecnych oraz nieobecnych i przekazanie go pracownikowi PWSZ w Sulechowie w terminie do 5 dni od zakończenia zajęć dla danej grupy, c. umożliwienie pracownikowi PWSZ w Sulechowie wykonanie dokumentacji zdjęciowej z prowadzonych zajęć, d. opracowania ankiet ewaluacyjnych ex ante, on going oraz ex post, które umożliwią Zamawiającemu przeprowadzenie analiz i ocenę osiągniętych rezultatów kursu oraz założonych celów operacyjnych projektu. 18. Zamawiający jest uprawniony do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków świadczonej usługi i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. 19. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przeprowadzenia kontroli przebiegu i jakości realizacji kursu przez Instytucję Pośredniczącą - Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. 20. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 80.53.32.00-1 - kursy komputerowe 80.53.31.00-0 - usługi szkolenia komputerowego 21. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach projektu pod nazwą Profesjonalne kadry polskiej energetyki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. 22. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z wytycznymi, o których mowa w ust. 19 i dostosowania do nich podejmowanych działań bądź ich uzgodnienia z Zamawiającym. 23. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić ewidencję zadań i godzin pracy za okres, w którym realizowane jest niniejsze zamówienie na formularzu określonym przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać ją Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Równocześnie Wykonawca oświadcza, że jego łączne zaangażowanie w realizację działań projektowych w projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie przekroczy 240 godzin miesięcznie w okresie realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) wykaże, że zrealizował, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 szkolenia/kursy lub co najmniej 50 godzin przygotowujących do egzaminu ECDL Core oraz załączy dowody określające czy usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie prowadziła szkolenie oraz spełnia łącznie następujące kryteria: - posiada wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub inne kwalifikacje uprawniające do realizacji zajęć z zakresu informatyki; - posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji wykładowcy/trenera na co najmniej dwóch szkoleniach/kursach lub przeprowadziła co najmniej 50 godzin zajęć przygotowujących do egzaminów ECDL dla grupy/grup co najmniej 8-osobowych zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat; - posiada odpowiednie zaświadczenia potwierdzające kwalifikacje w zakresie egzaminowania z produktów ECDL. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu, w szczególności: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; 2) zmiany wynikającej ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po zawarciu umowy; 3) zmiany oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 4) wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego; 5) zmian wynikającej ze zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 6) w przypadku wystąpienia przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia 7) zmiany terminu (wydłużenie lub skrócenie terminu) realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, będą możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Zamawiającego lub Wykonawcę, której wystąpienia nie mógł przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 8) Zmiany w zakresie płatności (np. terminy, sposób płatności) są możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy; 9) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, 66-100 Sulechów, ul. Armii Krajowej 48, pok. nr 104..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, 66-100 Sulechów, ul. Armii Krajowej 48, pok. nr 104..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach projektu pod nazwą Profesjonalne kadry polskiej energetyki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.