eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie gminy Skoczów w sezonie zimowym 2008/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Skoczów: Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie gminy Skoczów w sezonie zimowym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 254593 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie , ul. Olszyna 10, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 4799470, fax. 033 4799478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie gminy Skoczów w sezonie zimowym 2008/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych (akcja zimowa) w okresie od 01.11.2008r. - do 30.04.2009r. Przez akcję zimową rozumie się bieżące odśnieżanie przez Wykonawcę chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych wg posiadanego przez Zamawiającego dokumentu (Wykaz zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2008/2009r.) - (załącznik nr 5 do siwz), a także likwidację śliskości ich nawierzchni materiałem, który wskaże Zamawiający, a także usuwanie nadmiaru śniegu oraz lodu w okresie zimowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od żądania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punkcie V ppkt 1 do V ppkt 4 SIWZ. 2. Przedstawienie wykazu wykonanych bądź wykonywanych usługach potwierdzone co najmniej jednym listem referencyjnym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punkcie V ppkt 5 SIWZ. 3. Przedstawienie wykazu sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji zamówienia.Wymagany rodzaj i parametry sprzętu: - ciągnik z pługiem lub piaskarką (umożliwiający poruszanie się po chodnikach, napęd na 1 oś) - 1 szt. - samojezdna dmuchawa do odśnieżania (szer. 50-70cm) - 1szt. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie V ppkt 6 SIWZ. 4. Przedstawienie danych dotyczących podwykonawców i zakresu prac przewidzianych dla nich. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie V ppkt 7 SIWZ. 5. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie oświadczenia w przypadku przedłużenia umowy ubezpieczeniowej OC. Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punkcie V ppkt 8 SIWZ. 6. Przedstawienie wykazu członków kierownictwa firmy wraz z uprawnieniami oraz pracowników odpowiedzialnych za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie V ppkt 9 SIWZ. 7. Zapewnienie, że Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie V ppkt 10 SIWZ. 8. Zaakceptowanie - Wykazu zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2008/2009, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie V ppkt 11. 9. Przedstawienie oświadczenia członka konsorcjum o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie V ppkt 12. 10. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki potwierdzone stosownymi oświadczeniami na formularzu oferty: a) wyrazić zgodę na realizację faktur w terminie do 21 dni od daty ich złożenia Zamawiającemu, b) wyrazić zgodę na fakturowanie wykonanych robót nie częściej, niż raz na dwa tygodnie, c) zapewnić, że w realizowanych pracach zastosują materiały będące w posiadaniu Zamawiającego (materiały do odbioru przez Wykonawcę ze wskazanych miejsc na terenie gminy Skoczów), d) zapewnić realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2008/2009r., e) zapewnić prowadzenie stałego całodobowego punktu dyspozytorskiego mieszczącego się na terenie gminy Skoczów, z jedną osobą dyżurną wyłącznie do przyjmowania interwencji oraz koordynacji działań związanych z akcją zimową zaopatrzony w telefon stacjonarny i komór-kowy (adres punktu oraz numery telefonów będą podane do publicznej wiadomości), f) zapewnić posiadanie niezbędnych środków łączności, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz służbami pomocniczymi i ratunkowymi (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Straż Miejska, Pogotowie Gazowe, Wodociągowe, Energetyczne itp.), g) wyrazić zgodę, na rozliczanie się z Zamawiającym na podstawie potwierdzonych przez upo-ważnionych przedstawicieli Zamawiającego faktycznie przepracowanych godzin sprzętu wg stawek określonych w ofercie, h) zapewnić prowadzenie dokumentacji prowadzonych robót, które będą uwzględniać: - rejestr stanów pogody, - meldunki dzienne o pracy sprzętu i odśnieżaniu ręcznym, - rejestr zużycia materiałów do posypywania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek, i) zapewnić, że pozostają związani złożoną ofertą przez okres 30 dni, j) zapewnić, że zamówienie zostanie zrealizowane z należytą starannością w oparciu o przed-stawioną ofertę, k) zapewnić, że zapoznali się z warunkami niniejszego zamówienia oraz specyfikacją i nie wnoszą do nich zastrzeżeń,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert . 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wypełniony druk Informacja o wykonanych w ostatnich 3 latach usługach o złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, potwierdzony co najmniej jednym listem referencyjnym poprzednio zamawiających (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Wykaz sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji zamówienia. 7. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania. 8. Polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu zamówienia, bądź oświadczenie o przedłużaniu umowy ubezpieczeniowej OC na warunkach nie gorszych niż przedstawione w ofercie, na min. 14 dni przed końcem obowiązywania aktualnej umowy. 9. Wykaz członków kierownictwa firmy wraz z posiadanymi uprawnieniami, wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia. 10. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Wykaz zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2008/2009r. (załącznik nr 5 do SIWZ). 12. Oświadczenie członka konsorcjum o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 6 do SIWZ). 13. Oświadczenia wymagane w punkcie IV ppkt 10 na podpisanym formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.skoczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie ul. Olszyna 10 43 - 430 Skoczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie ul. Olszyna 10 43 - 430 Skoczów pok. nr 2 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.