eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Kruszwica: Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica
Numer ogłoszenia: 254108 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130188 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, sporządzenie, uchwalenie i doprowadzenie do wejścia w życie dwóch projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica dot. wyznaczenia terenów lokalizacji zespołu elektrowni wiatrowych wraz z infrastrukturą techniczną (dla miejscowości Arturowo i Karczyn oraz Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów, wraz z prognozą oddziaływania ustaleń planu na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu. Opracowanie należy wykonać zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z treścią uchwał : 1) Uchwała Nr XV/158/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Arturowo i Karczyn; 2) Uchwała Nr XV/159/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica; 2. Przedmiotem zamówienia są usługi ujęte we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 74.41.00.00-5. 3. Zadanie podzielone jest na dwie części i obejmuje teren: 1) Arturowo i Karczyn - obszar ok. 500 ha, 2) Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica - obszar ok. 1000 ha, Granice planu miejscowego określają załączniki do w/w uchwał. 4. Zakres prac planistycznych dla obu części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje: 1) Etap I - prace wstępne: a) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej z analizą stanu istniejącego uwzględniającej powiązania obszaru objętego planem z otoczeniem (w formie opisowej i graficznej a gdzie jest to możliwe i fotograficznej), b) przygotowanie materiałów geodezyjnych do opracowania planu (mapy cyfrowe w skali 1:2000), c) wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej (w formie opisowej i graficznej), d) analiza wniosków wniesionych do planu i opracowanie propozycji ich rozstrzygnięcia, e) wykonanie opracowania ekofizjograficznego ( w wersji papierowej i cyfrowej, w formie opisowej i graficznej), f) opracowanie i prezentacja koncepcji projektu planu - tekst + rysunek kolor (w wersji papierowej i cyfrowej), g) przygotowanie i przekazanie projektów zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń związanych z przystąpieniem do opracowania planu (w wersji papierowej i elektronicznej), 2) Etap II - opracowanie projektu planu: a) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem otrzymanych uwag i uzyskanie ostatecznej akceptacji ze strony zamawiającego, b) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko (w wersji papierowej i cyfrowej, w formie opisowej i graficznej - dopuszczalne są egzemplarze z pomniejszonym rysunkiem dla przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgadniania), c) sporządzenie prognozy sutków finansowych uchwalenia planu, d) opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu (projekt z częścią graficzną w skali 1:2000 w wersji papierowej i cyfrowej - dopuszczalne są egzemplarze z pomniejszonym rysunkiem dla przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgadniania), e) przygotowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, (jeśli występuje potrzeba ich sporządzenia), f) przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień projektu planu, g) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu i odpowiednio w prognozie oddziaływania na środowisko, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz uzyskanej zgody na zmianę przeznaczenia terenów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (o ile taka zgoda była wymagana), h) przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu (wersji papierowej i cyfrowej - tekst uchwały + część graficzna w wersji kolorowej i w skali 1:2000), i) przygotowanie i przekazanie projektów obwieszczenia i ogłoszenia zawiadamiającego o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu, j) wyłożenie do publicznego wglądu, k) udział w dyskusjach publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu, 3) Etap III - ewentualna korekta projektu planu: a) przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Wykaz, należy przekazać zamawiającemu nie później niż na 14 dni przed upływem ustawowego terminu rozpatrzenia uwag. Załączniki graficzne do wykazu uwag należy przygotować w formacie zapewniającym ich czytelność (numery działek, oznaczenia, uwagi), (w wersji papierowej i cyfrowej), b) ponowne uzgodnienie projektu planu w niezbędnym zakresie, o ile taka konieczność się pojawi, c) ponowne wyłożenie do publicznego wglądu projektu planu, w niezbędnym zakresie, w przypadku naniesienia zmian, d) lista nieuwzględnionych uwag (w wersji papierowej i cyfrowej), e) przygotowanie dokumentów i załączników do projektu uchwały wraz z projektem uchwały w celu przedłożenia do zaakceptowania Radzie Miejskiej w Kruszwicy, f) udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz w sesji, 4) Etap IV - przedstawienie uchwały wraz z załącznikami oraz pełną dokumentacją planistyczną Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu oceny ich zgodności z przepisami prawa: a) przygotowanie uchwały w spawie planu miejscowego wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych do przekazania Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu, b) przygotowanie uchwały do publikacji w odpowiednim formacie i ilości wymaganej przez Urząd Wojewódzki, c) opublikowanie miejscowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 5. Opracowanie dla każdej z części należy przekazać zamawiającemu w następującej liczbie egzemplarzy: 1) część tekstową projektu planu - 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz na nośniku CD/DVD - 2 egzemplarze; 2) część graficzna projektu planu w kolorze w skali 1:2000 - 4 egzemplarze; 3) część graficzna projektu planu czarno-biały w skali 1:2000 - 2 egzemplarze; 4) część graficzna projektu planu na nośniku CD/DVD - 2 egzemplarze; 5) część graficzna projektu planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 1egzemplarz; 6) część graficzna projektu planu w formie umożliwiającej jego zamieszczenie na stronach internetowych zamawiającego na nośniku CD/DVD - 2 egzemplarze; 7) opracowanie ekofizjograficzne - 3 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 8) wyniki badań geologicznych, (jeżeli będą konieczne) - 2 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 9) prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 10) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego- 3 egzemplarze + na nośniku CD/DVD-2 egzemplarze; 11) Wszystkie teksty w wersji cyfrowej muszą być zapisane w formacie z rozszerzeniem.doc a rysunki w formacie .jpeg oraz dwg - dla oryginałów. Dokumenty w wersji elektronicznej muszą być kompletne, tożsame z wersją papierową. W trakcie procedury sporządzania planu wykonawca zobowiązany jest także do udziału i prezentacji projektu planu (w zależności od potrzeb): 1) na sesjach Rady Miejskiej w Kruszwicy dotyczących projektu planu i jego uchwalenia; 2) na posiedzeniach komisji Rady Miejskiej w Kruszwicy i innych, wskazanych przez Zamawiającego; 3) podczas dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu; 6. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże wykonawcy: 1) kopię obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszwica; 2) uchwałę Nr XV/158/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Arturowo i Karczyn; 3) uchwałę Nr XV/159/2011 Rady Miejskiej w Kruszwicy z dnia 29 grudnia 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kruszwica w miejscowościach Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: /Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gminy Kruszwica- w miejscowościach Gocanówko, Janocin, Chełmiczki i Kobylnica/

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektowe Piotr Kowalski,, ul. Sowia 34C, 70-792 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.