eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, sprzętu diagnostycznego oraz usług serwisowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Łomianki: Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, sprzętu diagnostycznego oraz usług serwisowych
Numer ogłoszenia: 252615 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, fax. 022 7512707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, sprzętu diagnostycznego oraz usług serwisowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, sprzętu diagnostycznego oraz usług serwisowych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym na okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 19 odrębnych pakietów. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący specyfikację rodzajowo - ilościową, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określono w poszczególnych pakietach. Wymaga się bezwzględnego i bezwarunkowego ich spełnienia przez Wykonawców. Wymagana realizacja zamówienia - w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Dostarczone odczynniki powinny mieć termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ, wg formuły spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą (szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych Pakietów określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ) 2. wyroby do diagnostyki in vitro muszą być oznaczone znakiem CE i zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , wymaga się przedstawienia dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla których wystawiono deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi. 3. Wypełniony formularz specyfikacji cenowej dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę, w którym należy podać pełną nazwę oferowanego wyrobu wraz z numerem katalogowym. 4. Karty charakterystyki oferowanych odczynników. Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty Wykonawców wymienione w pkt. 1 muszą być złożone odrębnie dla każdego z nich, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki (pokój 102, I piętro)- wersja pisemna na wniosek wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - kancelaria (wejście główne do szpitala, parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części zużywalnych do analizatora jonoselektywnego AVL 9130 wraz z obsługą serwisową ( wymagany serwis autoryzowany ).Zakres zamówienia stanowi 9 pozycji. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (art. 32 ust. 4 ustawy Pzp).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części zużywalnych do koagulometru Fibrintimer II wraz z obsługą serwisową ( wymagany serwis autoryzowany) . Zakres zamówienia stanowi 9 pozycji. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części zużywalnych do analizatora immunochemicznego ( nefelometru ) ARRAY 360 wraz z obsługą serwisową ( wymagany serwis autoryzowany ). Zakres zamówienia stanowi 6 pozycji. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części zużywalnych do analizatora immunochemicznego IMX wraz z obsługą serwisową ( wymagany serwis autoryzowany ). Zakres zamówienia stanowi 7 pozycji. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi 7 pozycji. Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (art. 32 ust. 4 ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowią 2 pozycje. Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (art. 32 ust. 4 ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowią 2 pozycje. Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (art. 32 ust. 4 ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi 5 pozycji. Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (art. 32 ust. 4 ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi 10 pozycji. Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (art. 32 ust. 4 ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zamówienia jest dostawa Testu lateksowego do wykrywania antygenów bakteryjnych w płynie mózgowo-rdzeniowym . Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (art. 32 ust. 4 ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zamówienia jest dostawa Testu lateksowego do wykrywania antygenów bakteryjnych w płynie mózgowo-rdzeniowym w ilości 60 opakowań. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 Ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zamówienia jest dostawa Streptolizyny do ilościowego oznaczania miana przeciwciał przeciwko streptolizynie O ( anty SLO ) w ilości 5 opakowań. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 Ustawy pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zamówienia jest dostawa Testu jakościowego immunochromatograficznego płytkowego do równoczesnego wykrywania kilku narkotyków w moczu. Zestaw dedykowany dla pacjentów pediatrycznych, zawierający narkotyki z grupy ekstazy, opiatów, i kanabinoli - w ilości 10 zestawów. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi 5 pozycji, w tym : Testy paskowe do badania moczu 10 parametrowe ( urobilinogen-bilirubina-ciała ketonowe-krew-białko-azotyny-leukocyty-glukoza-ciężar właściwy-pH ) - w ilości 150 opakowań Testy paskowe do badania pH moczu - w ilości 5 opakowań Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi dostawa jednorazowych płyt do oznaczania grup krwi z 10 owalnymi wgłębieniami w poziomie - w ilości 7 opakowań. Zamówienie częściowe poniżej 133 000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowią 24 pozycje . Zamówienie częściowe poniżej 133 000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia :Szkiełka mikroskopowe podstawowe szlifowane 75x2 mm - 4000 sztuk Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 24x24 mm - 10000 sztuk Kapilary z heparyną litową o poj. 100ul - 4000 sztuk Zatyczki do kapilar o poj 100ul - 8000 sztuk Mieszadełka do kapilar - 4000 sztuk Zamówienie częściowe poniżej 133 000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do analizatora Vitros 350 - w zakresie zamówienia są 42 pozycje odczynników. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro 9zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i części do analizatora cobas 221- w zakresie zamówienia jest 17 pozycji odczynników. Zamówienie częściowe poniżej 133000 euro (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.