Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-17
Ostrów Lubelski: Dostawa samochodu osobowego mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 252421 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Lubelski, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 081 8520003, 8520642, fax 081 8520642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowlubelski.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego (rok prod. 2007 lub 2008) samochodu 9-osobowego (8+1) typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby na wózkach inwalidzkich. Samochód powinien spełniać co najmniej aktualne wymogi techniczne określone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 ze zmianami) oraz następujące warunki: -silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem spełniający normy emisji substancji szkodliwych EURO 4 o pojemności do 2000 cm³ -moc minimum 100 KM -obrotomierz i zegar cyfrowy -rozstaw osi minimum 3 400 mm -napęd przedni -wspomaganie układu kierowniczego -system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) -elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego zapobiegająca poślizgowi jednego z kół napędzanych tracącego przyczepność podczas ruszania -system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych przy przyspieszaniu -system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem -system stabilizacji toru jazdy (ESP) -poduszka powietrzna kierowcy i pasażera -bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa -czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa -zagłówki z regulacją wysokości -wszystkie szyby termoizolacyjne -rolety przeciwsłoneczne w szybach bocznych w części pasażerskiej -trzecie światło STOP w oknie tylnych drzwi skrzydełkowych lub klapy -ogrzewana tylna szyba z wycieraczką -wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem -światło przeciwmgielne z tyłu -reflektory przednie halogenowe -oświetlenie przedziału pasażerskiego -podłoga antypoślizgowa. -pełne wyłożenie kabiny kierowcy i części pasażerskiej -drzwi boczne przesuwane z prawej strony -uchwyt wejściowy na słupku A po prawej stronie -próg przy drzwiach bocznych przesuwnych -zabezpieczenie przed kradzieżą - immobiliser -klimatyzacja z regulacją manualną -platforma najazdowa do wprowadzania wózków inwalidzkich. -atestowane mocowanie do 2 wózków inwalidzkich (listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim). -Kolor nadwozia podstawowy do uzgodnienia, preferowany zielony -Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozi osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe). -Samochód po zabudowie powinien posiadać Homologację Ministerstwa Infrastruktury jako samochód osobowy. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 211 000 EUR
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. a)Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. b)Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia, dysponować potencjałem technicznym. c)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem, z odpowiednimi uprawnieniami i zdolnym do wykonania zamówienia. 2.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia. 3.Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, który podano w projekcie umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie: 4.1.Każdy z Wykonawców musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 4.2.W odniesieniu do warunków niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji finansowej, o których mowa w pkt. 1 - 4 - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. 4.3.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 - 5 spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 6.Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy (przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy): 2.1.Informacja ogólna o Wykonawcy wg załącznika nr 2. 2.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru dołączonego do specyfikacji stanowiącego załącznik nr 3. 2.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ostrowlubelski.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, w godz. 7.30 - 15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, w godz. 7.30 - 15.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu uczniów niepełnosprawnych wraz z windą, objętych kształceniem specjalnym do placówek oświatowych na zajęcia edukacyjne przez Gminę Kowale Oleckie
- Zakup samochodu DMC 3,5t
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.