To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 252240 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233948 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2563420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych obejmująca pozycje wyszczególnione w zakresach opisanych w siwz. Materiały biurowe i eksploatacyjne muszą: być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nowe i nieregenerowane (tzn. nie pochodzą z recyklingu i nie były poddawane procesowi regeneracji), posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza do składania ofert równoważnych (tj. tonerów, bębnów, folii nieoryginalnych) w zakresie materiałów eksploatacyjnych (bębnów, tonerów, folii kopiujących). Wydajność równoważnego produktu powinna być nie mniejsza niż produktu oryginalnego. W przypadku złożenia oferty równoważnej w zakresie tonerów, bębnów lub folii kopiujących Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, że zaoferowane materiały nie odbiegają jakościowo od produktów oryginalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości weryfikacji jakości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych przez niezależną firmę zewnętrzną, co do ich zgodności z umową. W przypadku uszkodzenia drukarki, kserokopiarki, faksu z powodu użytkowania wadliwego wkładu koszty naprawy tego urządzenia pokryje Wykonawca z zastrzeżeniem, iż naprawę urządzeń na gwarancji Zamawiający powierzy firmie wykonującej serwis gwarancyjny na rzecz Urzędu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 22.82.00.00 - Formularze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108858.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Papier A4 kserograficzny
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- BIURO-LAND Sp. z o.o., Wojska Polskiego 2f, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34200.00
- Oferta z najniższą ceną: 34200.00 oferta z najwyższą ceną: 37250.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały biurowe i eksploatacyjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o.o., Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 59074.50
- Oferta z najniższą ceną: 59074.50 oferta z najwyższą ceną: 92668.55
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały eksploatacyjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LASER 1 S.C. Jerzy Osieja, Zdzisław Suchodolski, Warszawska 31, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15584.00
- Oferta z najniższą ceną: 15584.00 oferta z najwyższą ceną: 40477.62
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.