Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Marki: wykonywanie bezpośredniego, kompleksowego nadzoru nad : Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Duża 3 w Markach
Numer ogłoszenia: 25203 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie bezpośredniego, kompleksowego nadzoru nad : Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Duża 3 w Markach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlano-wykonawczym i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz harmonogramem wykonania robót; 2) nadzór nad realizowaniem umowy przez wykonawcę robót; 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania wraz z kompletowaniem wszystkich niezbędnych dokumentów od wykonawcy; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy na podstawie sprawdzonych faktur wystawianych przez wykonawcę. 6) kontrola zgodności realizowanego tempa robót zgodnie z harmonogramem, 7) kontrola standardu i jakości z założeniami umowy i projektu technicznego; 8) zatwierdzenie lub opiniowanie faktur częściowych i końcowych zgodnie z umową oraz ze stanem faktycznym przedstawionym przez Wykonawcę; 9) organizacji współpracy między Inwestorem a Wykonawcą; 10) dokonanie przeglądu pogwarancyjnego, z którego zostanie sporządzony protokół.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.41 - Usługi nadzoru nad rurociągami Kod CPV wg słownika 2008: 76.60.00.00 - Usługi nadzoru nad rurociągami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wskazać do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania robotami budowlanymi w branży: - inżynieryjno-konstrukcyjnej bez ograniczeń, - elektrycznej, - instalacji sanitarnych i gazowych. Do wykazu należy załączyć informacje na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do właściwych terytorialnie izb inżynierów. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym nadzorowaniu robót budowlanych i branżowych o wartości minimum 200 tys. rocznie, Kompletne obiekty budowlane. Do wykazu należy dołączyć referencje od inwestorów, potwierdzające, że usługi te wykonywane były z należytą starannością.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 Dokumenty dodatkowe - wykaz osób wybranych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi w żądanej specjalności zaświadczeniem o przynależności do Właściwej Terytorialnie Izby Inżynierów załącznik nr 5 - wykaz nadzorowanych robót z okresu ostatnich 3 lat potwierdzony referencjami od inwestorów -zestawienie załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 05-270 Marki pokój 18.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 05-270 Marki pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Stawowej w Markach
- Wykonanie aktualizacji kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. "Kompleksowa modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-2A w Markach"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa chodnika przy ul. Wspólnej - II Etap
więcej: przetargi w Markach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.