eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Duża 3 w Markach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Marki: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. : Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Duża 3 w Markach
Numer ogłoszenia: 158807 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 25203 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, fax 7811378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. : Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Duża 3 w Markach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bezpośredniego, kompleksowego nadzoru nad : Budową sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Duża 3 w Markach zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, harmonogramem wykonania robót, sprawdzenie zgodności wykonania robót z projektem budowlano-wykonawczym i pozwoleniem na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.41 - Usługi nadzoru nad rurociągami Kod CPV wg słownika 2008: 76.60.00.00 - Usługi nadzoru nad rurociągami .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63770,49 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 63770.49
  • Oferta z najniższą ceną: 63770.49 / oferta z najwyższą ceną: 145000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.