eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Budowa ulicy Dolnej i ulicy Tadeusza Kościuszki w Czarnej Białostockiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Czarna Białostocka: Budowa ulicy Dolnej i ulicy Tadeusza Kościuszki w Czarnej Białostockiej
Numer ogłoszenia: 25190 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7131340, faks 85 7131349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Dolnej i ulicy Tadeusza Kościuszki w Czarnej Białostockiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący, między innymi: 1) Budowa ulicy Dolnej i Tadeusza Kościuszki a) ul. Dolna: Branża drogowa Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg ok.0,263 km, Roboty ziemne : wykonanie wykopów i nasypów, Regulacja pionowa: włazów kanałowych zaworów wodociągowych studni teletechnicznych Osłonięcie kabli teletechnicznych rurą dwudzielną pod ciągami komunikacyjnymi, Wykonanie i mechaniczne zagęszczenie podłoża, Wykonanie warstwy odsączającej o grubości 15 cm z piasku, Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Wykonanie nawierzchni jezdni o długości ok. 263 m i szerokości 4,00m z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm koloru szarego typu cegła na podsypce cementowo-piaskowej, Dostawa i montaż krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem, Wykonanie chodnika wzmocnionego z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm koloru szarego typu cegła strona prawa o szerokości 1,51m. na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3cm i podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (dwie warstwy o gr.10 cm oraz 15 cm), Wykonanie warstwy odsączającej o grubości 15 cm po zagęszczeniu z piasku, Dostawa i montaż obrzeży chodnikowych 8/30cm, Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm koloru szarego typu cegła na podsypce piaskowej, Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru czerwonego typu cegła(przejścia), Dostawa i montaż obrzeży betonowych 20x6 cm, Dostawa i montaż obrzeży betonowych 30x8 cm, Wykonanie zjazdów bramowych z kostki betonowej typu cegła o grubości 8 cm koloru czerwonego, Wykonanie trawników z humusowaniem i obsianiem trawą, Oznakowanie pionowe: zgodnie z projektem organizacji ruchu. Kanalizacja deszczowa: Budowa wpustu ulicznego z kręgów żelbetonowych O500 mm z osadnikiem z odbudową nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych łączonego ze studzienką przy pomocy rur PVC typ S O200mm (od studzienki S12 do wpustu W-7). Przebudowa sieci wodociągowej. Wymiana istniejących przyłączy wodociągowych na PE32 na wodociągu z rur żeliwnych DN100 do działek 716/2, 719/5, 737, 723/1, 726/1. Do działki Nr 724/4 wykonać nowe przyłącze wodociągowe. Łączna długość przyłączy wynosi ok.107,5 mb. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych przyłączy wodociągowych b) Budowa ulicy Tadeusza Kościuszki Branża drogowa Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg ok. 0,264 km, Roboty ziemne: wykonanie wykopów i nasypów Regulacja: - włazów kanałowych, - zaworów wodociągowych, - studni teletechnicznych, Profilowanie i mechaniczne zagęszczenie podłoża, Wykonanie warstwy odsączającej grubości 15 cm z piasku, Wykonanie podbudowy warstwy zasadniczej z kruszywa naturalnego grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu, Wykonanie podbudowy warstwy pomocniczej z kruszywa naturalnego grubość warstwy 15 cm po zagęszczeniu, Wykonanie podbudowy o grubości warstwy 15 cm pod zjazdy bramowe, Wykonanie nawierzchnia jezdni o długości ok.264 mb i szerokości 5,00m z kostki brukowej betonowej koloru szarego o grubości 8 cm typu cegła na podsypce cementowo piaskowej, Dostawa i montaż krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem, Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej koloru szarego typu cegła o grubości 6 cm na podsypce piaskowej (chodnik obustronny o zmiennej szerokości od ok. 0,50m do ok.1,50m.), Dostawa i montaż obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej, Dostawa i montaż obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej, Wykonanie zjazdów bramowych z kostki betonowej typu cegła o grubości 8 cm koloru czerwonego na podsypce piaskowej, Wykonanie trawników z humusowaniem i obsianiem trawą, Oznakowanie pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu. Kanalizacja deszczowa: Budowa wpustu ulicznego z kręgów żelbetonowych O500 mm z osadnikiem z odbudową nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych łączonego ze studzienką przy pomocy rur PVC typ S O200mm (od studzienki S11 do W 6). Przebudowa przyłączy wodociągowych do działek 750/5, 777, 751/1, 778, 779, 753/1, 754/1, 783,, 785/2, 758, 786/2, 788/1, 760, 789 - wymienić na nowe z rur PE32 na wodociągu żeliwnym DN100, Do działek 752/1, 756/1, 784, 756/2 wykonać nowe przyłącza z rur PE 32. Dla przyłączy do działek nr 750/5, 751/1, 752/1, 783, 756/1, 784, 756/2. na działce nr 760 wymienić zasuwę DN100 zlokalizowanej na skrzyżowaniu ul. Pięknej i Kościuszki, Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych przyłączy wodociągowych. Branża telefoniczna: Przebudowa po nowej trasie kabla rozdzielczego 10 parowego z przebudową przyłącza doziemnego do budynku nr 16 (przyłącze w rurze osłonowej pod drogą). Wykonanie geodezyjnej Inwentaryzacji powykonawczej inwestycji branży drogowej z siecią kanalizacji deszczowej i telefoniczną. Uwaga: - Zamawiający informuje, że w przypadku zakresu robót związanych z przyłączami wodociągowymi odbierającym i płatnikiem będzie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Czarnej Białostockiej, - Zamawiający informuje, że w 2014 roku w ulicach na os. Wschód została wykonana sieć teletechniczna której właścicielem jest firma KoBa, - Zamawiający informuje, że Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, - Zamawiający informuje, że płatnikiem za wykonanie przyłączy wodociągowych opisany w SIWZ będzie Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 62, 16-020 Czarna Białostocka, - Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia mieszkańcom wjazdów na posesje w trakcie prowadzenia robót budowlanych, - Zamawiający informuje, że Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia przebiegu urządzeń podziemnych z gestorami sieci, - Zamawiający informuje, że Wykonawca w trakcie prowadzonych robót w strefie zjazdów i dojść do nieruchomości przyległych zobowiązany jest do płynnego dowiązania nowo wykonywanych elementów do istniejących na danej nieruchomości z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów, - Zamawiający informuje, że na podstawie pozwolenia na budowę AR.7351-2-25/2010p z dnia 10.02.2011 r. na przebudowę ulic na os. Wschód II w Czarnej Białostockiej w 2013 roku wybudowano ulicę Orzeszkową na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Polnej. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do specyfikacji: a) dokumentacje projektowe, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR-y), c) przedmiary robót (które należy traktować jako materiał pomocniczy),.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Ustala się wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 3Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 z adnotacją Wadium - Budowa ulicy Dolnej i ulicy Tadeusza Kościuszki w Czarnej Białostockiej; 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie w siedzibie Zamawiającego, zaś kopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Ważność wadium powinna obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.: polegające na wykonaniu dróg, parkingów, chodników o nawierzchni z kostki brukowej, betonowej o min. powierzchni 1.500,00 m2. każda oraz zrealizował co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o długości min. L=100 mb

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami branży drogowej oraz kierownika robót do kierowania robotami branży sanitarnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru; 2)dowód wniesienia wadium; 3)formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; 4)pełnomocnictwo lub umocowanie prawne upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jeżeli taki został ustanowiony; Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca przedkłada: 1)pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według, wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ ; 2)oświadczenie podmiotu składającego zobowiązanie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania; 3)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że podmiot składający zobowiązanie jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji ponad wymagalny 3 lata - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, 2)nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, 3)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak: a)zaistnienia siły wyższej, b)wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych a także ich zmiany mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, c)wystąpienia okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej ul. Traugutta 2 16-020 Czarna Białostocka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej ul. Traugutta 2 16-020 Czarna Białostocka pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.