eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › usługaprzeglądy techniczne, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Jasło: usługa: przeglądy techniczne, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 251230 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169595 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa: przeglądy techniczne, naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - zgodnie z drukiem nr 1 i 5 formularz cenowy i ofertowy. 1. Zakresy wykonywanych prac: - zakres wykonywanych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową dla poszczególnych urządzeń, - usuwanie awarii i usterek w okresach pomiędzy przeglądami w ramach stawki za konserwację, materiały i części zamienne płatne oddzielnie, - czas reakcji serwisu Wykonawcy: 24 godziny od daty zgłoszenia awarii - dotyczy dni roboczych. W przypadku aparatury tj. sterylizator, wywoływarka czas przystąpienia do naprawy wynosi 12 godzin. - awarie i usterki aparatury i sprzętu medycznego będą zgłaszane Wykonawcy przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego( telefonicznie lub faxem) - Wykonawca dokonuje przeglądów, napraw i konserwacji sprzętu medycznego w siedzibie Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów i narzędzi, - W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie podczas rewizji. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje wykonawcę o terminie i zakresie rewizji. Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestniczeniem w rewizji. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania do rewizji, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji. - koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz przewozu urządzenia do naprawy w siedzibie Wykonawcy w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego w ramach stawki za stałą obsługę techniczną, - wpis w paszporcie technicznym naprawy, konserwacji, przeglądu z wyznaczeniem daty następnego przeglądu, wymienionych części zamiennych, zakończony dopuszczeniem danego urządzenia do użytkowania oraz naklejenie naklejek z datą następnego przeglądu w widocznym miejscu na urządzeniu. - wydawania orzeczeń technicznych kwalifikujących urządzenie do wycofania z eksploatacji. - Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych (zamienników) do oryginalnych przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii, uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty awarii, uszkodzeń wymagających naprawy ponosi Wykonawca. 2. Wykaz czynności w ramach SOT: - Zebranie od obsługi informacji dotyczących funkcjonowania aparatu. - Ocena stanu technicznego. - Przeglądy techniczne, naprawy, usuwanie usterek - Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania urządzenia i wszelkich jego zabezpieczeń, w tym ochrony przeciwporażeniowej. - Wpis do paszportu technicznego i naklejenie naklejek, 3. Dodatkowe czynności konserwacyjne dla poszczególnych rodzajów urządzeń: Autoklawy: Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji ciśnieniowej. Destylatory i wytwornice pary: Płukanie i odkamienianie Respiratory: Sprawdzenie szczelności instalacji tlenowej. Sprawdzenie zastawek i zaworów. Aparaty EKG: Czyszczenie i regulacja docisku piórek lub głowicy termicznej. Sprawdzenie zapisu aparatu przy pomocy testera EKG. Inkubatory stacjonarne: Sprawdzenie drożności, działania instalacji nawilżania, nadmuchu i tlenowej /wymiana filtru/. Sprawdzenie działania układu nagrzewania, nawilżania i alarmu inkubatora. .Aparatura optyczna i laboratoryjna: Czyszczenie i regulacja zaworów. Diatermie: Ocena stanu technicznego i sprawdzenie ciągłości przewodów elektrod. Wywoływarki Rtg Czyszczenie, mycie, odsrebrzanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: aparatura medyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28668,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38386,08

  • Oferta z najniższą ceną: 38386,08 / Oferta z najwyższą ceną: 38386,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: defibrylatory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1976,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1976,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3952,8

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: aparaty do znieczuleń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2342,40

  • Oferta z najniższą ceną: 2342,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12869,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: monitory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10675,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10675,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11419,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: wirówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1756,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1756,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2342,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4953,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4953,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4977,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: KTG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1756,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1756,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2049,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: wywoływarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5270,4

  • Oferta z najniższą ceną: 5270,4 / Oferta z najwyższą ceną: 5270,4

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: pulsoksymetry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTMiU Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3806,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3806,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4758,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: pompy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5563,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5563,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6490,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: autoklawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU STERIMED, ul. Kolbego3/18, 35-512 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17192,24

  • Oferta z najniższą ceną: 17192,24 / Oferta z najwyższą ceną: 30744,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.