eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa materiałów promujących projekt ,,Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego,, realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Katowice: Dostawa materiałów promujących projekt ,,Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego,, realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 251223 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 890, fax. 0-32 20 90 555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promujących projekt ,,Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego,, realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do wskazanych pomieszczeń w siedzibie zamawiającego artykułów promujących, opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na artykuły projektów i znaków graficznych wskazanych przez zamawiającego po wyborze oferty. CZĘŚĆ I 1 Pen-drive typu flash-drive 1180 sztuk Pojemność: 4GB. Kompatybilność z: USB 1.1, USB 2.0, Win98/NT/ME/2000/XP/Vista Obudowa: plastik lub/i aluminium. Typ obudowy: standardowy (urządzenie + element zamykający wtyk USB) Wymiary: 65-70mm x 19-22mm x 7-12 mm Typ: prosty - prostokątny (dopuszczalne zaokrąglone lub ścięte krawędzie). Nadruk: 4+4, o wymiarach 35mm x 12mm, z obu stron, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. CZĘŚĆ II 1 Banner reklamowy 6 sztuk Typ: Roll-up. Druk: jednostronny druk 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wymiary(rozmiar grafiki): 85x200. Zestaw: banner z torbą transportową. Materiał: kaseta zabezpieczająca oraz stelaż z aluminium. 2 Teczka A4 2000 sztuk Materiał: karton jednostronny 300g/m2, lakierowany, druk 4+0. Wymiary: 220x305 mm po złożeniu, grzbiet 5 mm, wewnątrz możliwość umieszczenia wizytówki. Wykończenie: projekt graficzny przygotowany przez Zamawiającego, uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Metoda nadruku: dowolna trwała metoda. 3 Plakat B2 500 sztuk Druk: Druk 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Materiał: papier kredowy, gramatura 150g/m2 4 Planer A1 500 sztuk Druk: Druk 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Materiał: papier, gramatura 170g/m2 5 Notatnik 2000 sztuk Materiał: papier offset 80g Wymiar: A5 (148mmx210mm) Ilość kartek: 16 Wykończenie: linia, klejenie po krótszym grzbiecie; projekt rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych przygotowany przez Zamawiającego, druk pełnokolorowy, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Nadruk na każdej kartce. 6 Długopis 2000 sztuk Kolor: stalowy. Mechanizm: obrotowy. Kolor wkładu: niebieski. Nadruk: dwustronny, pełnokolorowy, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. CZĘŚĆ III 1 Torba papierowa 400 sztuk Materiał: papier kreda gramatura: 170g/m2, laminat błyszczący Wymiar: 24x9x33 cm, Wykończenie: wzmocnienia górne, usztywnienie krawędzi górnej i spodu, uchwyt sznurkowy bawełniany Nadruk: pełny kolor, dwustronny, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Boki torby niezadrukowane. 2 Filiżanka z talerzykiem 400 sztuk Kolor: biały. Nadruk: kalkomania ceramiczna, wysoka odporność na ścieralność, nadruk pełnokolorowy na zewnętrznej stronie filiżanki oraz na talerzyku, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wysokość: 50-65mm. Pojemność: 160-200ml. Kształt: klasyczny, talerzyk i krawędzie filiżanki (górna i dolna) okrągłe; filiżanka z uchem. Materiał: porcelana. 3 Teczka do podpisu 1250 sztuk Nadruk: okładka, pełny kolor, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Materiał okładki: wykonana z grubej tektury introligatorskiej, kaszerowanej (oklejonej), zafoliowana wklejką z papieru kredowego. Druk części zewnętrznej okładki. Wewnątrz okładka biała lub w kolorze wnętrza teczki. Grzbiet: harmonijkowy. Wnętrze: blok z kartonu barwionego, o jednolitym jasnym kolorze, zawierający od 8 do 15 kart z dwoma otworami każda. Uwagi: format teczki dostosowany do dokumentów o formacie A4, bez konieczności ich składania. 4 Smycz 2000 sztuk Materiał: tkanina poliestrowa Wykończenie: szerokość 15 mm, zakończona karabinkiem i mocowaniem telefonu komórkowego. Nadruk: dwustronny, pełny kolor, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Metoda nadruku: sublimacja. 5 Torba na ramię 200 sztuk Materiał: nieprzemakalna tkanina kaletnicza, wykonana ze 100% poliestru, pokryta PCV. Kolor: czarny. Nadruk: haft jednokolorowy - biały o wymiarach 220 mm x 140 mm w centralnej części klapy, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Opis przedmiotu: torba usztywniana, minimum 2 komorowa, z klapą zewnętrzną zapinaną na dwa zatrzaski, z długim regulowanym uchem na ramię oraz drugim krótkim uchwytem. Sposób noszenia: rączka i regulowany pas naramienny. Wymiary: 40 cm x 30 cm x 10 cm (+/- 3 cm). 6 Wizytownik kieszonkowo-biurkowy 250 sztuk Materiał: drewno pokryte bezbarwnym lakierem. Nadruk: grawer dwustronny lub druk 1+1, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Maksymalny rozmiar wizytówek: 9,5 x 6,0 cm. Pojemność: minimum 18 wizytówek. Uwagi: wizytownik kieszonkowy o wymiarach 10,0-14,0 cm (szerokość), 6,0-8,0 cm (długość) i 1,3-3,0 cm (grubość) - po maksymalnym otwarciu powstaje biurkowy stojaczek na wizytówki. 7 Papier firmowy 2 500 sztuk Druk: offset, 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Gramatura papieru: 90g. Nieprzezroczystość: Niemniejsza niż 93% wg ISO 2471:1998. Białość: Niemniejsza niż 161 wg ISO 11475:2002. Rodzaj papieru: bezpyłowy papier o podwyższonej bieli, pozwalający na druk na drukarkach laserowych i atramentowych. Wymiar: A4 (210x297mm). 8 Zaświadczenie 2 500 sztuk Druk: offset, 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Gramatura papieru: 200g. Białość: Niemniejsza niż 161 wg ISO 11475:2002. Rodzaj papieru: bezpyłowy papier o podwyższonej bieli, pozwalający na druk na drukarkach laserowych i atramentowych. Wymiar: A4 (210x297mm). WYKONAWCA MOŻE SKŁADAĆ OFERTĘ NA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA LUB NA WYBRANE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00 - 36.64.10.00 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego oferenta, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655), e) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone przez Zamawiającego, że dostawy te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów: a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 2 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 3 do SIWZ - dla każdej części zamówienia na którą składa się ofertę; c) Podpisane i wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Oświadczenie, załącznik nr 4 do SIWZ; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Podpisany i wypełniony formularz Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, załącznik nr 5 do SIWZ - należy wykazać przynajmniej jedną dostawę;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, kancelaria, pokój 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I 1 Pen-drive typu flash-drive 1180 sztuk Pojemność: 4GB. Kompatybilność z: USB 1.1, USB 2.0, Win98/NT/ME/2000/XP/Vista Obudowa: plastik lub/i aluminium. Typ obudowy: standardowy (urządzenie + element zamykający wtyk USB) Wymiary: 65-70mm x 19-22mm x 7-12 mm Typ: prosty - prostokątny (dopuszczalne zaokrąglone lub ścięte krawędzie). Nadruk: 4+4, o wymiarach 35mm x 12mm, z obu stron, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II 1 Banner reklamowy 6 sztuk Typ: Roll-up. Druk: jednostronny druk 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wymiary(rozmiar grafiki): 85x200. Zestaw: banner z torbą transportową. Materiał: kaseta zabezpieczająca oraz stelaż z aluminium. 2 Teczka A4 2000 sztuk Materiał: karton jednostronny 300g/m2, lakierowany, druk 4+0. Wymiary: 220x305 mm po złożeniu, grzbiet 5 mm, wewnątrz możliwość umieszczenia wizytówki. Wykończenie: projekt graficzny przygotowany przez Zamawiającego, uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Metoda nadruku: dowolna trwała metoda. 3 Plakat B2 500 sztuk Druk: Druk 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Materiał: papier kredowy, gramatura 150g/m2 4 Planer A1 500 sztuk Druk: Druk 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Materiał: papier, gramatura 170g/m2 5 Notatnik 2000 sztuk Materiał: papier offset 80g Wymiar: A5 (148mmx210mm) Ilość kartek: 16 Wykończenie: linia, klejenie po krótszym grzbiecie; projekt rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych przygotowany przez Zamawiającego, druk pełnokolorowy, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Nadruk na każdej kartce. 6 Długopis 2000 sztuk Kolor: stalowy. Mechanizm: obrotowy. Kolor wkładu: niebieski. Nadruk: dwustronny, pełnokolorowy, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III 1 Torba papierowa 400 sztuk Materiał: papier kreda gramatura: 170g/m2, laminat błyszczący Wymiar: 24x9x33 cm, Wykończenie: wzmocnienia górne, usztywnienie krawędzi górnej i spodu, uchwyt sznurkowy bawełniany Nadruk: pełny kolor, dwustronny, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Boki torby niezadrukowane. 2 Filiżanka z talerzykiem 400 sztuk Kolor: biały. Nadruk: kalkomania ceramiczna, wysoka odporność na ścieralność, nadruk pełnokolorowy na zewnętrznej stronie filiżanki oraz na talerzyku, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wysokość: 50-65mm. Pojemność: 160-200ml. Kształt: klasyczny, talerzyk i krawędzie filiżanki (górna i dolna) okrągłe; filiżanka z uchem. Materiał: porcelana. 3 Teczka do podpisu 1250 sztuk Nadruk: okładka, pełny kolor, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Materiał okładki: wykonana z grubej tektury introligatorskiej, kaszerowanej (oklejonej), zafoliowana wklejką z papieru kredowego. Druk części zewnętrznej okładki. Wewnątrz okładka biała lub w kolorze wnętrza teczki. Grzbiet: harmonijkowy. Wnętrze: blok z kartonu barwionego, o jednolitym jasnym kolorze, zawierający od 8 do 15 kart z dwoma otworami każda. Uwagi: format teczki dostosowany do dokumentów o formacie A4, bez konieczności ich składania. 4 Smycz 2000 sztuk Materiał: tkanina poliestrowa Wykończenie: szerokość 15 mm, zakończona karabinkiem i mocowaniem telefonu komórkowego. Nadruk: dwustronny, pełny kolor, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Metoda nadruku: sublimacja. 5 Torba na ramię 200 sztuk Materiał: nieprzemakalna tkanina kaletnicza, wykonana ze 100% poliestru, pokryta PCV. Kolor: czarny. Nadruk: haft jednokolorowy - biały o wymiarach 220 mm x 140 mm w centralnej części klapy, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Opis przedmiotu: torba usztywniana, minimum 2 komorowa, z klapą zewnętrzną zapinaną na dwa zatrzaski, z długim regulowanym uchem na ramię oraz drugim krótkim uchwytem. Sposób noszenia: rączka i regulowany pas naramienny. Wymiary: 40 cm x 30 cm x 10 cm (+/- 3 cm). 6 Wizytownik kieszonkowo-biurkowy 250 sztuk Materiał: drewno pokryte bezbarwnym lakierem. Nadruk: grawer dwustronny lub druk 1+1, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Maksymalny rozmiar wizytówek: 9,5 x 6,0 cm. Pojemność: minimum 18 wizytówek. Uwagi: wizytownik kieszonkowy o wymiarach 10,0-14,0 cm (szerokość), 6,0-8,0 cm (długość) i 1,3-3,0 cm (grubość) - po maksymalnym otwarciu powstaje biurkowy stojaczek na wizytówki. 7 Papier firmowy 2 500 sztuk Druk: offset, 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Gramatura papieru: 90g. Nieprzezroczystość: Niemniejsza niż 93% wg ISO 2471:1998. Białość: Niemniejsza niż 161 wg ISO 11475:2002. Rodzaj papieru: bezpyłowy papier o podwyższonej bieli, pozwalający na druk na drukarkach laserowych i atramentowych. Wymiar: A4 (210x297mm). 8 Zaświadczenie 2 500 sztuk Druk: offset, 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Gramatura papieru: 200g. Białość: Niemniejsza niż 161 wg ISO 11475:2002. Rodzaj papieru: bezpyłowy papier o podwyższonej bieli, pozwalający na druk na drukarkach laserowych i atramentowych. Wymiar: A4 (210x297mm)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.