eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU POGRZEBOWEGO DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZAKŁADU POGRZEBOWEGO W PABIANICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Pabianice: ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU POGRZEBOWEGO DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZAKŁADU POGRZEBOWEGO W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 250175 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Pogrzebowy , ul. Jana Kilińskiego 57/59, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 12 60, faks 42 215 12 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU POGRZEBOWEGO DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZAKŁADU POGRZEBOWEGO W PABIANICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Pabianice, ul. Kilińskiego 57/59) transportem własnym fabrycznie nowego (nieregenerowanego), nie będącego przedmiotem ekspozycji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji samochodu pogrzebowego, szczegółowo opisanego w pkt 2. Pojazd musi być fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Parametry techniczne samochodu: a) rok produkcji - niestarzy niż 2013 rok b) pojemność silnika - powyżej 1 900 cm3, silnik o zapłonie samoczynnym spełniający normę ekologiczna emisji spalin EURO 5 c) moc silnika - powyżej 85 KM d) rodzaj silnika - wysokoprężny e) kolor nadwozia - srebrny metalik f) nadwozie specjalistyczne: - 6-cio osobowa kabina (dwa rzędy siedzeń) z oddzielnym wejściem do drugiego rzędu siedzeń i wydzielony przedział trumienny pełna ścianką działową o wymiarach co najmniej: długość 225 cm, szerokość 155 cm, wysokość 100 cm, - wnętrze przedziału trumiennego w całości wykonane z tworzyw sztucznych nie pochłaniających zapachów, przy czym do linii okien stanowiące jednolity element (bez łączeń), w podłodze schowek podpodłogowy, - wszystkie materiały użyte do wykończenia całego wnętrza przedziału muszą być odporne na mycie pod ciśnieniem oraz dezynfekcję środkami chemicznymi. g) ilość drzwi - co najmniej 4, przy czym tylne drzwi unoszone do góry o kąt nie mniejszy niż 10 stopni powyżej poziomu dachu lub dwuskrzydłowe, przeszklone otwierające się pod kątem 180 stopni. h) wymiary zewnętrzne samochodu: szerokość - od 1 900 do 2 000 mm, wysokość - od 1 900 do 2 000 mm, długość - od 5 500 do 5 700 mm, 2.2. Wyposażenie: a) we wnętrzu przedziału trumiennego musi być wózek wysuwany poza gabaryt samochodu, pokryty stalą nierdzewną, posiadający blokady zabezpieczające przed przesuwaniem trumny (przód, tył, boki), naroża przedziału pokryte blachą nierdzewną, relingi dachowe i uchwyty na wieńce, b) wentylacja wyciągowa z wymuszonym obiegiem powietrza, c) oświetlenie halogenowe, d) szyby boczne (kabiny i przedziału trumiennego) wykonane ze szkła hartowanego termoizolacyjnie, e) zasłony przedziału trumiennego, f) system ABS+ASR+ASP + ESP, g) wspomaganie układu kierowniczego, regulację kolumny kierowniczej, h) regulacja kolumny kierowniczej, i) ręczna skrzynia biegów 6-cio biegowa, j) przednie światło do jazdy dziennej, k) centralny zamek, l) regulowane lusterka zewnętrzne, ł) zderzaki w kolorze nadwozia, m) alufelgi, n) światła przeciwmgielne, o) poduszki powietrzne - co najmniej dla kierowcy, p) zamek centralny z pilotem, r) autoalarm, s) w kabinie kierowcy klimatyzacja, t) w kabinie - tapicerka siedzeń z tkaniny, zagłówki z regulacją wysokości, podłoga wyłożona matą gumową, podsufitka pokryta tkaniną, trójpunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, szyby regulowane elektrycznie, u) komplet opon zimowych z felgami aluminiowymi. w) blokada dostępu do wlewu paliwa x) koło zapasowe i zestaw narzędzi fabrycznych z) apteczka gaśnica, trójkąt 2.3. Samochód winien posiadać: a) świadectwo homologacji, b) atest higieniczny. 3. Kod CPV - 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne - Pojazdy specjalne. 4. Wykonawca musi posiadać własny lub z nim współpracujący (na podstawie odrębnej umowy lub porozumienia) autoryzowany przez producenta punkt serwisowy zlokalizowany w granicach administracyjnych województwa łódzkiego. 5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca dostarczy pojazd o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ. Ofertą równoważną jest dostawa środka transportu o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Na Wykonawcy istnieje obowiązek udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego 7. Wykonawca udzieli na samochód będący przedmiotem zamówienia gwarancję na warunkach nie gorszych niż niżej określone: a) na zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu i zawieszeniem - minimum 24 miesiące lub dla limitu przebiegu minimum 100 tyś. km.; b) na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy; c) na perforację nadwozia - minimum 96 miesięcy. Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta samochodu dla danego pojazdu, danej marki. 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie 14 dni od zgłoszenia usterki z obowiązkiem dostawy samochodu zastępczego Zamawiającemu. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający 100% zrealizowanie zakresu przedmiotu umowy, b) wynagrodzenia płatne będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) wszystkich zrealizowanych lub nadal realizowanych minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy samochodów specjalnego przeznaczenia: samochody do przewozu chorych, karawany, itp. o wartości brutto minimum 70.000 zł każda i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zrealizowanie 2 podobnych zamówień, tj. dostawy samochodów specjalnego przeznaczenia: samochody do przewozu chorych, karawany, itp. o wartości brutto minimum 70.000 zł każda i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodów czy zostały zrealizowane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie - poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwagi: - Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). - W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), b) formularz oferty (wzór w SIWZ). c) folder - kartę informacyjną (DTR), na podstawie której Zamawiający będzie w stanie stwierdzić, że proponowany przez Wykonawcę pojazd spełnia postawione przez Zamawiającego warunki; zakres zawartych w przedmiotowym dokumencie informacji (opis słowny, szkice i rysunki) winien umożliwiać pełną identyfikację wszystkich postawionych przez Zamawiającego warunków; Zamawiający dopuszcza załączenie folderu i/lub komputerowego wydruku i/lub własnoręcznie sporządzonego opisu.. d) oświadczenie o posiadaniu własnego lub współpracującego (na podstawie stosownej umowy, porozumienia) autoryzowanego punktu serwisowego (wzór w SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzppabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Kilińskiego 57/59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Kilińskiego 57/59.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.