Pabianice: ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU POGRZEBOWEGO DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZAKŁADU POGRZEBOWEGO W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 250175 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Pogrzebowy , ul. Jana Kilińskiego 57/59, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 12 60, faks 42 215 12 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU POGRZEBOWEGO DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZAKŁADU POGRZEBOWEGO W PABIANICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Pabianice, ul. Kilińskiego 57/59) transportem własnym fabrycznie nowego (nieregenerowanego), nie będącego przedmiotem ekspozycji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji samochodu pogrzebowego, szczegółowo opisanego w pkt 2. Pojazd musi być fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Parametry techniczne samochodu: a) rok produkcji - niestarzy niż 2013 rok b) pojemność silnika - powyżej 1 900 cm3, silnik o zapłonie samoczynnym spełniający normę ekologiczna emisji spalin EURO 5 c) moc silnika - powyżej 85 KM d) rodzaj silnika - wysokoprężny e) kolor nadwozia - srebrny metalik f) nadwozie specjalistyczne: - 6-cio osobowa kabina (dwa rzędy siedzeń) z oddzielnym wejściem do drugiego rzędu siedzeń i wydzielony przedział trumienny pełna ścianką działową o wymiarach co najmniej: długość 225 cm, szerokość 155 cm, wysokość 100 cm, - wnętrze przedziału trumiennego w całości wykonane z tworzyw sztucznych nie pochłaniających zapachów, przy czym do linii okien stanowiące jednolity element (bez łączeń), w podłodze schowek podpodłogowy, - wszystkie materiały użyte do wykończenia całego wnętrza przedziału muszą być odporne na mycie pod ciśnieniem oraz dezynfekcję środkami chemicznymi. g) ilość drzwi - co najmniej 4, przy czym tylne drzwi unoszone do góry o kąt nie mniejszy niż 10 stopni powyżej poziomu dachu lub dwuskrzydłowe, przeszklone otwierające się pod kątem 180 stopni. h) wymiary zewnętrzne samochodu: szerokość - od 1 900 do 2 000 mm, wysokość - od 1 900 do 2 000 mm, długość - od 5 500 do 5 700 mm, 2.2. Wyposażenie: a) we wnętrzu przedziału trumiennego musi być wózek wysuwany poza gabaryt samochodu, pokryty stalą nierdzewną, posiadający blokady zabezpieczające przed przesuwaniem trumny (przód, tył, boki), naroża przedziału pokryte blachą nierdzewną, relingi dachowe i uchwyty na wieńce, b) wentylacja wyciągowa z wymuszonym obiegiem powietrza, c) oświetlenie halogenowe, d) szyby boczne (kabiny i przedziału trumiennego) wykonane ze szkła hartowanego termoizolacyjnie, e) zasłony przedziału trumiennego, f) system ABS+ASR+ASP + ESP, g) wspomaganie układu kierowniczego, regulację kolumny kierowniczej, h) regulacja kolumny kierowniczej, i) ręczna skrzynia biegów 6-cio biegowa, j) przednie światło do jazdy dziennej, k) centralny zamek, l) regulowane lusterka zewnętrzne, ł) zderzaki w kolorze nadwozia, m) alufelgi, n) światła przeciwmgielne, o) poduszki powietrzne - co najmniej dla kierowcy, p) zamek centralny z pilotem, r) autoalarm, s) w kabinie kierowcy klimatyzacja, t) w kabinie - tapicerka siedzeń z tkaniny, zagłówki z regulacją wysokości, podłoga wyłożona matą gumową, podsufitka pokryta tkaniną, trójpunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, szyby regulowane elektrycznie, u) komplet opon zimowych z felgami aluminiowymi. w) blokada dostępu do wlewu paliwa x) koło zapasowe i zestaw narzędzi fabrycznych z) apteczka gaśnica, trójkąt 2.3. Samochód winien posiadać: a) świadectwo homologacji, b) atest higieniczny. 3. Kod CPV - 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne - Pojazdy specjalne. 4. Wykonawca musi posiadać własny lub z nim współpracujący (na podstawie odrębnej umowy lub porozumienia) autoryzowany przez producenta punkt serwisowy zlokalizowany w granicach administracyjnych województwa łódzkiego. 5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca dostarczy pojazd o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ. Ofertą równoważną jest dostawa środka transportu o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Na Wykonawcy istnieje obowiązek udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego 7. Wykonawca udzieli na samochód będący przedmiotem zamówienia gwarancję na warunkach nie gorszych niż niżej określone: a) na zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu i zawieszeniem - minimum 24 miesiące lub dla limitu przebiegu minimum 100 tyś. km.; b) na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy; c) na perforację nadwozia - minimum 96 miesięcy. Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta samochodu dla danego pojazdu, danej marki. 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie 14 dni od zgłoszenia usterki z obowiązkiem dostawy samochodu zastępczego Zamawiającemu. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający 100% zrealizowanie zakresu przedmiotu umowy, b) wynagrodzenia płatne będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) wszystkich zrealizowanych lub nadal realizowanych minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy samochodów specjalnego przeznaczenia: samochody do przewozu chorych, karawany, itp. o wartości brutto minimum 70.000 zł każda i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zrealizowanie 2 podobnych zamówień, tj. dostawy samochodów specjalnego przeznaczenia: samochody do przewozu chorych, karawany, itp. o wartości brutto minimum 70.000 zł każda i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodów czy zostały zrealizowane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie - poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwagi: - Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). - W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), b) formularz oferty (wzór w SIWZ). c) folder - kartę informacyjną (DTR), na podstawie której Zamawiający będzie w stanie stwierdzić, że proponowany przez Wykonawcę pojazd spełnia postawione przez Zamawiającego warunki; zakres zawartych w przedmiotowym dokumencie informacji (opis słowny, szkice i rysunki) winien umożliwiać pełną identyfikację wszystkich postawionych przez Zamawiającego warunków; Zamawiający dopuszcza załączenie folderu i/lub komputerowego wydruku i/lub własnoręcznie sporządzonego opisu.. d) oświadczenie o posiadaniu własnego lub współpracującego (na podstawie stosownej umowy, porozumienia) autoryzowanego punktu serwisowego (wzór w SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzppabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Kilińskiego 57/59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Kilińskiego 57/59.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Sukcesywna dostawa kasetowych testów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem na wyposażenie dla Ochotniczej Straży Pożarnej Radziejowice
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- LIKWIDACJA BARIER TRANSPORTOWYCH POPRZEZ ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO "MIKROBUSA" PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Dostawa samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową oraz wyposażeniem
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.