eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie bieżących remontów nawierzchni i innych elementów pasa drogowego wraz z oznakowaniem na drogach powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 3 ZADANIA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Kraków: Wykonanie bieżących remontów nawierzchni i innych elementów pasa drogowego wraz z oznakowaniem na drogach powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 3 ZADANIA.
Numer ogłoszenia: 250033 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, fax 012 6371063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących remontów nawierzchni i innych elementów pasa drogowego wraz z oznakowaniem na drogach powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 3 ZADANIA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty nawierzchni i innych elementów pasa drogowego wraz z oznakowaniem na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2008 roku, z podziałem na 3 ZADANIA. Zadanie nr 1 Drogi Rejonu I na terenie gmin: Igołomia-Wawrzeńczyce, Kocmyrzów- Luborzyca, Słomniki, Iwanowice, Michałowice, Zielonki, Zadanie nr 2 Drogi Rejonu II na terenie gmin: Krzeszowice, Skała, Przeginia-Jerzmanowice, Wielka Wieś, Zielonki, Iwanowice, Sułoszowa, Zabierzów, Michałowice, Zadanie nr 3 Drogi Rejonu III na terenie gmin: Świątniki Górne, Mogilany, 1. Zakres robót drogowych związanych z remontem elementów pasa drogowego oraz interwencyjnych robót naprawczo - konserwacyjnych na poszczególnych Zadaniach obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo - konserwacyjnych określonych w formularzy cenowym. 2) montaż, demontaż, konserwację znaków pionowych, oznakowanie poziome, ( malowanie linii segregacyjnych, przejść dla pieszych). 3) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji modyfikowanej szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, 4) remont nawierzchni asfaltem lanym lub masą z recyklera, betonem asfaltowym i masą na zimno, 5) wykonanie nawierzchni bitumicznej przy użyciu układarki mechanicznej, 6) remont nawierzchni materiałem kamiennym, 7) naprawę przełomów, 8) mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głęb. 5,0 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część 1 - Zadanie 1 - 10000.00 Część 2 - Zadanie 2 - 10000.00 Część 3 - Zadanie 3 - 10000.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Opis warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dla każdego Zadania: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej równej cenie ofertowej brutto, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy osobnego dla każdego Zadania, posiadającego następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami drogowymi. - przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) wskaże do realizacji zamówienia, z imienia i nazwiska brygadę roboczą w składzie min. 8 osób, d) dysponuje sprzętem oddzielnym dla każdego Zadania, takim jak: - remonter drogowy w pełni zautomatyzowany, - układarka masy - walec na kołach ogumionych - walec stalowy wibracyjny - koparko - spycharka, - zagęszczarka płytowa (wibrator), - kocioł do asfaltu lanego lub recykler, - samochody samowyładowcze (min. 3). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz wymagane uprawnienia wraz z udokumentowanym wpisem do Rejestru Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca - zał. nr 5, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale II ust.II niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnieniu, warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 5) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) wykaz osoby mającej pełnić funkcję Kierownika budowy wraz z brygadą roboczą, osobną dla każdego Zadania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 7) wymagane uprawnienia dla Kierownika budowy, 8) aktualny dokument, potwierdzający przynależność Kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca - zał. nr 5 10) polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) wypełniony Formularz Cenowy zał. nr 1 12) wypełniony załącznik nr 6 ( podwykonawcy ) / jeżeli dotyczy /. 13) kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, pok.31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, pok.23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty nawierzchni i innych elementów pasa drogowego wraz z oznakowaniem na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2008 roku, na terenie gmin: Igołomia-Wawrzeńczyce, Kocmyrzów- Luborzyca, Słomniki, Iwanowice, Michałowice, Zielonki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót drogowych związanych z remontem elementów pasa drogowego oraz interwencyjnych robót naprawczo - konserwacyjnych na poszczególnych Zadaniach obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo - konserwacyjnych określonych w formularzy cenowym. 2) montaż, demontaż, konserwację znaków pionowych, oznakowanie poziome, ( malowanie linii segregacyjnych, przejść dla pieszych). 3) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji modyfikowanej szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, 4) remont nawierzchni asfaltem lanym lub masą z recyklera, betonem asfaltowym i masą na zimno, 5) wykonanie nawierzchni bitumicznej przy użyciu układarki mechanicznej, 6) remont nawierzchni materiałem kamiennym, 7) naprawę przełomów, 8) mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty nawierzchni i innych elementów pasa drogowego wraz z oznakowaniem na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2008 roku.na terenie gmin: Krzeszowice, Skała, Przeginia- Jerzmanowice, Wielka Wieś, Zielonki, Iwanowice, Sułoszowa, Zabierzów, Michałowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót drogowych związanych z remontem elementów pasa drogowego oraz interwencyjnych robót naprawczo - konserwacyjnych na poszczególnych Zadaniach obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo - konserwacyjnych określonych w formularzy cenowym. 2) montaż, demontaż, konserwację znaków pionowych, oznakowanie poziome, ( malowanie linii segregacyjnych, przejść dla pieszych). 3) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji modyfikowanej szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, 4) remont nawierzchni asfaltem lanym lub masą z recyklera, betonem asfaltowym i masą na zimno, 5) wykonanie nawierzchni bitumicznej przy użyciu układarki mechanicznej, 6) remont nawierzchni materiałem kamiennym, 7) naprawę przełomów, 8) mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty nawierzchni i innych elementów pasa drogowego wraz z oznakowaniem na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2008 roku, na terenie gmin: Świątniki Górne, Mogilany, Skawina, Czernichów, Liszki, Krzeszowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót drogowych związanych z remontem elementów pasa drogowego oraz interwencyjnych robót naprawczo - konserwacyjnych na poszczególnych Zadaniach obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo - konserwacyjnych określonych w formularzy cenowym. 2) montaż, demontaż, konserwację znaków pionowych, oznakowanie poziome, ( malowanie linii segregacyjnych, przejść dla pieszych). 3) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji modyfikowanej szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, 4) remont nawierzchni asfaltem lanym lub masą z recyklera, betonem asfaltowym i masą na zimno, 5) wykonanie nawierzchni bitumicznej przy użyciu układarki mechanicznej, 6) remont nawierzchni materiałem kamiennym, 7) naprawę przełomów, 8) mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.