eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąchock › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Wąchock: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock
Numer ogłoszenia: 249442 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku , ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2715042, faks 041 2715011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock - usługa samochodem ciężarowym z pługiem do odśnieżania i piaskarką - usługa koparko-ładowarką z pługiem, koparko - spycharką lub ciągnikiem z przystosowanym pługiem do odśnieżania - utrzymanie gotowości do realizacji zlecenia (ryczałt naliczany w przypadku mniej niż pięciu wyjazdów wykonawcy w ciągu miesiąca kalendarzowego).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: odstępuje się od naliczania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej specyfikacją działalności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie - ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zimowego utrzymania dróg udokumentowane w zał.nr 6, - nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US, - posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania przedmiotu umowy -minimum 1 piaskarkę, 1 pług śnieżny, samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 10 ton. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, bądź sporządzony wg. załączonego wzoru wymagana forma dokumentu -oryginał. 2. oświadczenie oferenta wg. załącznika nr 2, bądź sporządzony wg. załączonego wzoru wymagana forma dokumentu -oryginał. 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wymagana forma dokumentu -oryginał, bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4. zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4. 5. wykaz sprzętu sporządzony wg. załącznika nr 5 - wymagana forma dokumentu -oryginał 6. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech latach robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - doświadczenie zawodowe rozumiane jako należycie wykonane w ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o jaki okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1-nej roboty o charakterze i wartości porównywalnej do wartości zadania, - zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ. 7. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - wymagana forma dokumentu -oryginał. 8. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, kopia poświadczona przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wachock.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku, ul. Wielkowiejska 1, 27 - 215 Wąchock , tel. / 0-41 / 273 - 61 - 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku, ul. Wielkowiejska 1, 27 - 215 Wąchock (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.