eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup artykułów biurowych na rok 2008 dla Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Rzeszów: Zakup artykułów biurowych na rok 2008 dla Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.
Numer ogłoszenia: 248599 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, fax 017 8523638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych na rok 2008 dla Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30192000-1 - Wyroby biurowe 22800000-8 - Rejestry , księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i druków akcydensowych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Podane w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ ilości towaru są to ilości maksymalne, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, iż rzeczywiste ilości zamówionego towaru mogą być mniejsze. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia - MATERIAŁY BIUROWE - wg załącznika nr 1 do SIWZ; II część zamówienia - DRUKI AKCYDENSOWE- wg załącznika nr 2 do SIWZ; UWAGA: Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty w tej części. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu (dotyczy załącznika nr 1 do SIWZ, z wyłączeniem załącznika nr 2 do SIWZ): 5.1 identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. (zgodny z SIWZ) lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; 5.2 który Zamawiający określa poprzez wskazanie jego parametrów technicznych, nie wymieniając przy tym jego nazwy czy nazwy producenta - należy wpisać rodzaj oferowanego asortymentu poprzez wskazanie jego nazwy handlowej oraz nazwy producenta (importera); 5.3 równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu [na formularzu cenowym i na odrębnym dokumencie] oraz dołączyć kartę katalogową lub etykietę asortymentu (w języku polskim), itp., z której będzie wynikało, że oferowany artykuł: spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego, charakteryzuje się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w formularzach cenowych (zob. też UWAGI w załączniku nr 1 do SIWZ). UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty po jednej próbce zaproponowanego asortymentu. Zamawiający zaleca opatrzenie każdej próbki numerem pozycji z formularza cenowego w celu identyfikacji asortymentu równoważnego. 7. W całym okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wyłącznie asortyment zgodny z oferowanym. W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu), co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować dostawy na dotychczasowych warunkach, Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy asortymentu równoważnego po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania do siedziby Zamawiającego na własny koszt każdej zamówionej partii materiałów biurowych i druków akcydensowych zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, a) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia pisemnie, telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną, b) do jej rozładunku rozumianego jako wyładowanie ze środka transportu na terenie siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 .pkt. 7 Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1.1.i pkt.1.2., składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. .1. 1 i 1.2., Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt.1. 1. i pkt.1.2 stosuje się odpowiednio. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty po jednej próbce zaproponowanego asortymentu. Zamawiający zaleca opatrzenie każdej próbki numerem pozycji z formularza cenowego w celu identyfikacji asortymentu równoważnego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1.1.i pkt.1.2., składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. .1. 1 i 1.2., Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt.1. 1. i pkt.1.2 stosuje się odpowiednio. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty po jednej próbce zaproponowanego asortymentu. Zamawiający zaleca opatrzenie każdej próbki numerem pozycji z formularza cenowego w celu identyfikacji asortymentu równoważnego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 23 - Dziennik podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w godzinach od 8.00 do 14.00 zostają wyznaczone osoby: w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia Naczelnik Wydziału Administracyjno Gospodarczego mgr Jacek Berezka, pok. 18, tel. 0-17 / 86 75 018 oraz w pozostałych sprawach mgr Janusz Żebracki - Starszy Inspektor, pok. 119, tel. 0-17 / 867 51 19

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia - MATERIAŁY BIUROWE - wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych , szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia - DRUKI AKCYDENSOWE- wg załącznika nr 2 do SIWZ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.