eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa i instalacja aparatu RTG do zdjęć kostnych i płucnych wraz z systemem radiografii cyfrowej CR oraz wyposażeniem w pracowni rentgenowskiej Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście w Łodzi przy ul. Próchnika 11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Łódź: Dostawa i instalacja aparatu RTG do zdjęć kostnych i płucnych wraz z systemem radiografii cyfrowej CR oraz wyposażeniem w pracowni rentgenowskiej Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście w Łodzi przy ul. Próchnika 11.
Numer ogłoszenia: 247743 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234645 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście", ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, faks 042 6332500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja aparatu RTG do zdjęć kostnych i płucnych wraz z systemem radiografii cyfrowej CR oraz wyposażeniem w pracowni rentgenowskiej Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście w Łodzi przy ul. Próchnika 11..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i instalacja aparatu RTG do zdjęć kostnych i płucnych wraz z systemem radiografii cyfrowej CR oraz wyposażeniem w pracowni rentgenowskiej Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście w Łodzi przy ul. Próchnika 11, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami urządzeń - Załącznik Nr 2 A i B w części C SIWZ. Oznacza to, iż oferowany zestaw musi spełnić określone wymogi i parametry. Parametry aparatu wraz z wyposażeniem mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Nie spełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. - Załącznika nr 2 A i B w części C SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w zestawu lub równoważnego. Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień CPV- 33111000-1. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie technicznym - patrz część C SIWZ. Prace będą się odbywały w działającym obiekcie służby zdrowia. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenie w którym będzie odbywała się instalacja celem wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga uzgodnienia przez Wykonawcę harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia oraz sukcesywnego dostarczania materiałów do stanowisk montażowych bezpośrednio przed ich montażem, w celu uniknięcia składowania w siedzibie Zamawiającego oraz zakłóceń w realizacji usług medycznych w Przychodni . Przerwa spowodowana wyłączeniem aparatury z użytkowania powodująca niemożność wykonywania badań rtg w Przychodni nie może być dłuższa niż 2 tygodnie. Zamawiający posiada orzeczenie dotyczące pomiarów sieci elektrycznej oraz sprawozdanie z pomiarów sieci wentylacyjnej, potwierdzające spełnianie wymogów pracy aparatu i pracowni RTG. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: - demontaż i utylizacja dotychczasowej aparatury wraz z elementami instalacyjnymi - schemat pracowni rtg wraz z wyposażeniem stanowi załącznik nr 1 do cz. B SIWZ; (przekazanie dokumentów potwierdzających utylizację zdemontowanej aparatury). - sprzedaż, dostawa i instalacja analogowego aparatu RTG do zdjęć kostnych i płucnych wraz z systemem radiografii cyfrowej CR w pomieszczeniach Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście w Łodzi przy ul. Próchnika 11 (parter); (zgodnie z wyposażeniem opisanym w załączniku nr 2 A i B w części C SIWZ). - prace instalacyjne: Wykonawca użyje własnych materiałów i narzędzi. Wykonawca wykonuje wszelkie prace instalacyjno - montażowe niezbędne do podłączenia zestawu rtg wraz z systemem CR do instalacji znajdujących się w Przychodni w sposób pozwalający na oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. Przygotowanie kanałów i przepustów niezbędnych do instalacji sprzętu (w sposób nie utrudniający poruszania się osób - muszą być wykonane równo z powierzchnią). Po wprowadzeniu elementów instalacyjnych (np. okablowania) powierzchnie (podłogi, ściany) muszą być wyrównane, zasklepione i zamknięte tym samym materiałem jaki znajduje się na dotychczasowych powierzchniach. Instalacje kablowe mogą być przeprowadzane w korytkach (jeśli nie utrudni to poruszania się osób). Zamawiający przewiduje dokonanie zmiany przeprowadzenia instalacji kabla elektrycznego przebiegającego obecnie nad oknami pracowni rtg, na przeprowadzenie w korytku przytwierdzonym przy podłodze wzdłuż w/w ściany. Poszczególne elementy zestawu rtg winny być zamontowane w dotychczasowej lokalizacji. Zamawiający dopuszcza zmianę montażu statywu do zdjęć płucnych, który może być przesunięty w tył do ściany względem dotychczasowej lokalizacji. Inne prace niezbędne do instalacji i uruchomienia zgodnie z wymogami producenta sprzętu. - po zakończonych pracach instalacyjnych należy odnowić powierzchnie ścian i sufitu w pracowni rtg (zasklepić ubytki, wyrównać i odmalować) jak również naprawić w pracowni zdemontowane fragmenty glazury i terakoty. - po zakończeniu instalacji wykonanie prac porządkowych. - uruchomienie wszystkich funkcji aparatu. - przeprowadzenie testów akceptacyjnych aparatu po jego instalacji - zgodnie z IEC 61223; - opracowanie dokumentacji projektowej ochrony radiologicznej Obliczenia osłon stałych - zgodnie z planowanym stanem pracowni rtg. - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamawianego zestawu. Przeszkolenie personelu odbędzie się po zatwierdzeniu instalacji aparatu przez Państwowy Wojewódzki Inspektorat Sanitarny. Stacja diagnostyczna z oprogramowaniem PACS i oprogramowaniem diagnostycznym będzie zlokalizowana w gabinecie lekarskim znajdującym się w korytarzu naprzeciwko pracowni rtg. Stacja dedykowana do nagrywania płyt pacjentów w gabinecie lekarskim. Rejestracja przychodni zlokalizowana na parterze - zg. ze schematem. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu- rok produkcji nie starszy niż 2011 i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie części składowe aparatu nowe. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. Wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała pod nadzorem pracownika Zamawiającego - Pani Doroty Chaberskiej. Warunki lokalowe Zamawiającego: Pomieszczenia usytuowane na parterze budynku. Do SIWZ dołączono rzut pomieszczeń w poziomie: - załącznik nr 1 w cz. B do SIWZ - aktualny schemat pomieszczeń Rejestracji oraz Gabinetu USG, w którym usytuowana zostanie stacja diagnostyczna. - załącznik nr 2 w cz. B do SIWZ - szkic sytuacyjny pomieszczenia RTG wraz z rozmieszczeniem urządzeń w pomieszczeniu. - załącznik nr 3 w cz. B do SIWZ - aktualny schemat rozmieszczenia osłon stałych w pracowni RTG. W przypadku wątpliwości i zastrzeżeń wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie przed terminem składania ofert. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej pomieszczeń po uprzednim porozumieniu się z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicon polska Sp. z o.o, ul Cyklamenów 7, 04-798 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405555,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 437988,60

  • Oferta z najniższą ceną: 437988,60 / Oferta z najwyższą ceną: 437988,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.