eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, Zadanie II - dostawa kart dostępowych hybrydowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Suwałki: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, Zadanie II - dostawa kart dostępowych hybrydowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.
Numer ogłoszenia: 247709 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224523 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax 087 5631303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, Zadanie II - dostawa kart dostępowych hybrydowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przełącznik sieciowy - 2 szt., Przełącznik sieciowy - 2 szt., Drukarka monochromatyczna A4 - 4 szt., Zasilacz awaryjny - 4 szt., Serwerowy dysk twardy SAS - 3 szt., Wentylator CPU - 1 szt. Zasilacz ATX aktywne PFC - 2 szt., Skaner płaski A4 - 2 szt., Skaner do dokumentów - 1 szt., Czytnik kart elektronicznych - 100 szt., Komputer przenośny - 1 szt., Norton SystemWorks 2008 Premier - aktualizacja - 2 szt., Safe@Office Support Plan U225 [STAV-CPSB-U]+[WF-CPSBiU] -1 szt., Spy Sweeper 5 aktualizacja - 2 szt., AbbyFineReader 9.0 Professional PL aktualizacja - 2 szt., FORUM Ewidencja Sprzętu Komputerowego i Oprogramowania aktualizacja - 1 szt., Adobe Acrobat 8 PL aktualizacja - 1 szt., Nero 8 PL aktualizacja - 2 szt., Symantec BackupExec 11d SQL Agent Option - 1 szt., Winmagic SecureDoc Disk Encryption Pro - 2 szt., Komputer przenośny - 1 szt., Sieciowa drukarka monochromatyczna A4 - 1 szt., Karta dostępowa hybrydowa - 100 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 25.25.20.00 - Karty "inteligentne" Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57553,08 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45...

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACTiWA Andrzej Wiśniewski 91-149 Łódź, ul. Grabieniec 18 lok. 49 Filia: 16-400 Suwałki, ul. Minkiewicza 4, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43553,08
  • Oferta z najniższą ceną: 43553,08 / oferta z najwyższą ceną: 48204,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa kart dostępowych hybrydowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACTiWA Andrzej Wiśniewski 91-149 Łódź, ul. Grabieniec 18 lok. 49, Filia: 16-400 Suwałki, ul. Minkiewicza 4, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / oferta z najwyższą ceną: 17600,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.