Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Suwałki: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45,
Zadanie II - dostawa kart dostępowych hybrydowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.
Numer ogłoszenia: 224523 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax 087 5631303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, Zadanie II - dostawa kart dostępowych hybrydowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik sieciowy - 2 szt., Przełącznik sieciowy - 2 szt., Drukarka monochromatyczna A4 - 4 szt., Zasilacz awaryjny - 4 szt., Serwerowy dysk twardy SAS - 3 szt., Wentylator CPU - 1 szt. Zasilacz ATX aktywne PFC - 2 szt., Skaner płaski A4 - 2 szt., Skaner do dokumentów - 1 szt., Czytnik kart elektronicznych - 100 szt., Komputer przenośny - 1 szt., Norton SystemWorks 2008 Premier - aktualizacja - 2 szt., Safe@Office Support Plan U225 [STAV-CPSB-U]+[WF-CPSBiU] -1 szt., Spy Sweeper 5 aktualizacja - 2 szt., AbbyFineReader 9.0 Professional PL aktualizacja - 2 szt., FORUM Ewidencja Sprzętu Komputerowego i Oprogramowania aktualizacja - 1 szt., Adobe Acrobat 8 PL aktualizacja - 1 szt., Nero 8 PL aktualizacja - 2 szt., Symantec BackupExec 11d SQL Agent Option - 1 szt., Winmagic SecureDoc Disk Encryption Pro - 2 szt., Komputer przenośny - 1 szt., Sieciowa drukarka monochromatyczna A4 - 1 szt., Karta dostępowa hybrydowa - 100 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 25.25.20.00 - Karty "inteligentne" Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty/oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec urzędu skarbowego, c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 2. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą: a) formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, potwierdzającym spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapoznaniu i zaakceptowaniu wzoru umowy, b) formularz cenowy. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a) niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik sieciowy - 2 szt., Przełącznik sieciowy - 2 szt., Drukarka monochromatyczna A4 - 4 szt., Zasilacz awaryjny - 4 szt., Serwerowy dysk twardy SAS - 3 szt., Wentylator CPU - 1 szt. Zasilacz ATX aktywne PFC - 2 szt., Skaner płaski A4 - 2 szt., Skaner do dokumentów - 1 szt., Czytnik kart elektronicznych - 100 szt., Komputer przenośny - 1 szt., Norton SystemWorks 2008 Premier - aktualizacja - 2 szt., Safe@Office Support Plan U225 [STAV-CPSB-U]+[WF-CPSBiU] - 1 szt., Spy Sweeper 5 aktualizacja - 2 szt., AbbyFineReader 9.0 Professional PL aktualizacja - 2 szt., FORUM Ewidencja Sprzętu Komputerowego i Oprogramowania aktualizacja -1 szt., Adobe Acrobat 8 PL aktualizacja - 1 szt., Nero 8 PL aktualizacja - 2 szt., Symantec BackupExec 11d SQL Agent Option - 1 szt., Winmagic SecureDoc Disk Encryption Pro - 2 szt., Komputer przenośny - 1 szt., Sieciowa drukarka monochromatyczna A4 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.61.10-0, 30.23.32.31-9, 30.24.10.00-0, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa kart dostępowych hybrydowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: karta dostępowa hybrydowa - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.25.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki - opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- "Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Karty ?inteligentne? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.