eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Remont zabytkowego ratusza w Strzelcach Opolskich - remont instalacji elektrycznej, teletechnicznej i pożarowo-alarmowej wydziału finansowego oraz wykonanie robót budowlanych wykończeniowych po robotach elektrycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Strzelce Opolskie: Remont zabytkowego ratusza w Strzelcach Opolskich - remont instalacji elektrycznej, teletechnicznej i pożarowo-alarmowej wydziału finansowego oraz wykonanie robót budowlanych wykończeniowych po robotach elektrycznych
Numer ogłoszenia: 247666 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Opolskie , pl. Myśliwca 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049338, faks 077 4614422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego ratusza w Strzelcach Opolskich - remont instalacji elektrycznej, teletechnicznej i pożarowo-alarmowej wydziału finansowego oraz wykonanie robót budowlanych wykończeniowych po robotach elektrycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ośmiu pomieszczeń biurowych i WC o powierzchni ok. 174 m2, (znajdujących się w lewym skrzydle pierwszego piętra budynku Ratusza). Zakres zamówienia obejmuje: wymianę części instalacji elektrycznej, pożarowej, alarmowej i części sieci strukturalnej, wykonanie instalacji sygnalizacji włamań i telewizji dozorowej oraz wykonanie remontu budowlanego, w tym remont drewnianego stropu, wykonanie sufitów podwieszanych, wymianę stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń, zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 92.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. wykonawca który: (1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki udziału spełni wykonawca, który złoży wraz z ofertą wszystkie, wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa, z których wynikać będzie, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto) i trzy roboty, z których każda w swym zakresie obejmowała wykonanie instalacji lokalnej sieci komputerowej z co najmniej 100 punktami logicznymi (PEL) oraz dysponuje lub będzie dysponował: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: telekomunikacyjnej i instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz następujące dokumenty: (1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; (3) uprawnienia budowlane osób, które obejmą funkcję: kierownika robót elektrycznych oraz kierownika robót telekomunikacyjnych wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania oferty zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; (4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 47-100 Strzelce Opolskie; pl. Myśliwca 1 (referat Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1 - kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.