eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Świadczenie usług polegających na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, zgodnie z wykazem nieruchomości wraz z powierzchnią sprzątania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Piła: Świadczenie usług polegających na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, zgodnie z wykazem nieruchomości wraz z powierzchnią sprzątania
Numer ogłoszenia: 247552 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216378 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Al. Powstańców Wlkp. 164, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3514777, faks 067 3514804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, zgodnie z wykazem nieruchomości wraz z powierzchnią sprzątania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług polegających na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem nieruchomości wraz z powierzchnią sprzątania - zał. nr 8 i 9 (chodniki, podwórza, obudowy na pojemniki śmietnikowe, place zabaw, trawniki): a)bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości, b) oczyszczanie okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki c) sprzątanie - zamiatanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku. Bezzwłoczne reagowanie na zagracenie w/w pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy, d) mycie klatek schodowych, parapetów, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych, e) mycie drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, f) mycie bram do budynku, g) mycie tablicy z nazwa ulicy i z numerem budynku, h) mycie lamperii, i) utrzymanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki, j) wywóz pozostawionych przedmiotów wielkogabarytowych z osłon śmietnikowych - 1 raz w tygodniu (piątek) k) bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym: - grabienie zieleńców, - wywóz liści, - wycinanie chwastów, - koszenie trawników, przycinanie krzewów i żywopłotów, l) bieżące czyszczenie chodników, opasek budynków, obrzeży i krawężników z roślin, ł) bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, m) bieżące usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, dojść do budynków oraz instalacji (studzienek kanalizacyjnych, kratek kanalizacji burzowej, zasuw wodnych i gazowych), usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem - niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu oraz systematycznie w ciągu dnia w zależności od warunków atmosferycznych ( w dni robocze i wolne od pracy), n) zgłaszanie zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz brak pojemników, o) zamieszczanie na klatkach schodowych harmonogramu wykonywania czynności. Powierzchnia, na której wykonywane będą usługi objęte przedmiotem umowy wynosi: a) powierzchnia wewnętrzna budynków do sprzątania wynosi: 11.070,55m2 b) powierzchnia zewnętrzna do sprzątania wynosi: 42.761,22m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Uslugowy KOMUNALNIK, ul. Składowa 8, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139814,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148869,36

  • Oferta z najniższą ceną: 148869,36 / Oferta z najwyższą ceną: 221925,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.