Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Sanok: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w ilości 178,274 km będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 247183 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku , ul. Witkiewicza 8, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4642445, fax. 013 4642445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.sanok.biz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pozostała działalność wpsomagajaca transport lądowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w ilości 178,274 km będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku w sezonie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w ilości 178,274 km będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku w sezonie zimowym 2008/2009 1.Zadanie nr 1 Rejon Sanok - ilość km 33.052 2.Zadanie nr 2 Rejon Dobra - ilość km 35.030 3.Zadanie nr 3 Rejon Poraż - ilość km 32.630 4.Zadanie nr 4 Rejon Zarszyn strona prawa - ilość km 28.834 5.Zadnie nr 5 Rejon Zarszyn strona lewa - 21.278 6.Zanie nr 6 Rejon Tarnawa - ilość km 18.050 7.Zadanie nr 7 Rejon Komańcza - ilość km -ilość km 9,400.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w ninieszym postępowaniu nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniający warunki zawarte w art.. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4). Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawa zamawiający żąda złożenia : a).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b).Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamawiający żąda : a).wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze usługi zostały wykonane należycie . b).wykazu niezbędnego sprzętu . Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu j.n. niezbędnymi do realizacji na jedno zadanie . 1. pług jednostronny typu lekkiego . 2. pług dwustronny typu lekkiego 3. piaskarkę 4. 1 jednostkę typu ciężkiego typu : pług wirnikowy , spychacz do śniegu , lub wysokowydajną ładowarkę . W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie , Wykonawca musi wykazać , krotność w/w sprzętu . Wykaz sprzętu posiadanego , należy załączyć na zał. druku c) Wykazu osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . d)stwierdzających , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda : a). Polisy w przypadku jego braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.sanok.biz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powaitowy Zarząd Dróg w Sanoku
38-500 Sanok
ul. Witkiewicza 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku ul.Witkiewicza 8 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Rejon Sanok - ilość km 33.052.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Rejon Sanok - ilość km 33.052.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Rejon Dobra - ilość km 35.030.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Rejon Dobra - ilość km 35.030.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Rejon Poraż - ilość km 32.630.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Rejon Poraż - ilość km 32.630.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Rejon Zarszyn strona prawa - ilość km 28.834.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Rejon Zarszyn strona prawa - ilość km 28.834.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadnie nr 5 Rejon Zarszyn strona lewa - 21.278 km.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie nr 5 Rejon Zarszyn strona lewa - 21.278 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Rejon Tarnawa - ilość km 18.050.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Rejon Tarnawa - ilość km 18.050.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Rejon Komańcza - ilość km 9,400.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Rejon Komańcza - ilość km 9,400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- zakup tympanometru z funkcją audiometru i specjalistycznej aparatury do wykonywania zabiegów urologicznych i innego sprzętu dla SPZOZ w Sanoku
- na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miejscowości Bykowce i Stróże Wielkie
- Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego - Etap III
- Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2235R Sanok - Dobra w km 11+285,00 - 11+604,23 w miejscowości Dębna" .
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.