Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Biała Podlaska: Odśnieżanie dróg na terenie Gminy Biała Podlaska oraz usuwanie śniegu sprzed siedziby Zamawiającego w okresie listopad 2014 roku - marzec 2015 roku - przetarg nr 2
Numer ogłoszenia: 246561 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Podlaska , ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3434950, faks 083 3431425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.bialapodl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg na terenie Gminy Biała Podlaska oraz usuwanie śniegu sprzed siedziby Zamawiającego w okresie listopad 2014 roku - marzec 2015 roku - przetarg nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg w poszczególnych rejonach miejscowości : I Hrud, Cicibór , Roskosz, Kamieniczne, Rakowiska, Terebela, Sitnik, Łukowce, II Woroniec, Sycyna, Styrzyniec, Surmacze, Sławacinek Nowy i Stary, Porosiuki, Jaźwiny, III Swory, Pólko, Pojelce, Cełujki, Krzymowskie, Zabłocie, IV Wólka Plebańska, Janówka , Młyniec, Michałówka, Aleksandrówka, Lisy, V Dokudów I i II , Ortel Książęcy I i II, Perkowice, Ogrodniki, Czosnówka, VI Hola, Woskrzenice, Kaliłów, Husinka, Grabanów, Wilczyn, Julków, Zacisze, na odcinkach dróg każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego w przewidywanej łącznej ilości : -25 godz. pracy rładowarki ( 1 rejon po 25 godzin pracy), -120 godz. pracy piaskarki z mieszanką piaskowo-solną (przy zużyciu 1,8 tony mieszanki piaskowo-solnej na godzinę pracy sprzętu-na terenie całej gminy), - usuwanie śniegu o przewidywanej łącznej objętości 600 m3 sprzed siedziby Zamawiającego (parking o powierzchni 450 m2 , chodniki o powierzchni 300 m2 , z wywozem śniegu na odległość do 4 km) oraz - usuwanie śliskości w Sławacinku Starym i w Rakowiskach poprzez spryskiwanie roztworem soli o stężeniu 20-25% przy użyciu solarki. Odcinki w Sławacinku Starym o łącznej długości 780mb i szerokości 2,5 m( powierzchnia 1950 m2). Odcinki w Rakowiskach o łącznej długości 1000mb i szerokości 2x2,5m (powierzchnia 7000 m2) ,przewidywane zużycie 10 ton soli..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Odśnieżanie dróg w poszczególnych rejonach miejscowości : I Hrud, Cicibór , Roskosz, Kamieniczne, Rakowiska, Terebela, Sitnik, Łukowce, II Woroniec, Sycyna, Styrzyniec, Surmacze, Sławacinek Nowy i Stary, Porosiuki, Jaźwiny, III Swory, Pólko, Pojelce, Cełujki, Krzymowskie, Zabłocie, IV Wólka Plebańska, Janówka , Młyniec, Michałówka, Aleksandrówka, Lisy, V Dokudów I i II , Ortel Książęcy I i II, Perkowice, Ogrodniki, Czosnówka, VI Hola, Woskrzenice, Kaliłów, Husinka, Grabanów, Wilczyn, Julków, Zacisze, na odcinkach dróg każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego w przewidywanej łącznej ilości : -12,5 godz. pracy rładowarki ( 1 rejon, 12,5 godzin pracy), -60 godz. pracy piaskarki z mieszanką piaskowo-solną (przy zużyciu 1,8 tony mieszanki piaskowo-solnej na godzinę pracy sprzętu-na terenie całej gminy), - usuwanie śniegu o przewidywanej łącznej objętości 300 m3 sprzed siedziby Zamawiającego (parking o powierzchni 450 m2 , chodniki o powierzchni 300 m2 , z wywozem śniegu na odległość do 4 km) oraz - usuwanie śliskości w Sławacinku Starym i w Rakowiskach poprzez spryskiwanie roztworem soli o stężeniu 20-25% przy użyciu solarki. Odcinki w Sławacinku Starym o łącznej długości 780mb i szerokości 2,5 m( powierzchnia 1950 m2). Odcinki w Rakowiskach o łącznej długości 1000mb i szerokości 2x2,5m (powierzchnia 7000 m2) - przewidywane zużycie 5 ton soli.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 2a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 2a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 2a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 2a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 2a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 2a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - ilość jednostek sprzętowych planowanych do dyspozycji Zamawiającego - 6
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugbialapodlaska.bip.lublin.pl/index.php?id=193
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska pokój 4, pokój 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska pokój 21 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.