eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2008 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Warszawa: Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2008 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.
Numer ogłoszenia: 246535 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, fax 022 5568373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2008 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem oraz wykonaniem nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu jak również montaż stojaków dla rowerów na wszystkich terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych oraz przechowanie przez okres trwania umowy w magazynie wykonawcy słupków U-12c żeliwnych ozdobnych dwóch rodzajów (wykonanych na zlecenie Zamawiającego w ramach odrębnej umowy) zwanych dalej odpowiednio typu SYRENKA oraz typu MAŁA SYRENKA. Podstawowym zadaniem w roku 2008 w ramach utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu będzie dostosowanie tych elementów do wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 z dn. 23.12.2003 r.). Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie wykonane w ramach umowy roboty oraz zastosowane przy robotach materiały w wymiarze: 36 miesięcy - na malowanie poziome wykonane w technologii trwałej, 24 miesiące - na nowe znaki, na powłoki antykorozyjne materiałów ocynkowanych (sztyce, łańcuchy, wygrodzenia i inne) oraz roboty i materiały związane z wymianą lic znaków, 6 miesięcy - na pozostałe roboty oraz materiały, w szczególności: na roboty związane z naprawą nawierzchni, na malowanie poziome wykonane farbami drogowymi bez stosowania technologii trwałej oraz na montaż elementów odblaskowych typu kocie oczka i malowanie bądź oklejanie elementów oznakowania pionowego - poza wymienionymi powyżej, liczonym od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 24.500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udział w przetargu nieograniczonym mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 1.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę zgodną z przedmiotem zamówienia Zamawiający uznaje utrzymywanie lub wprowadzenie nowej organizacji ruchu (czasowej lub docelowej) na drodze pozamiejskiej, ulicy, parkingu lub drodze osiedlowej. Należy wykazać wykonanie co najmniej 10 (dziesięciu) robót o wartości minimum 100 tysięcy złotych każda (w tym minimum 2 (dwóch) na drogach (ulicach) publicznych na terenie miast). 1.2.2.2. dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Minimalne wymagania sprzętowe to: a) trzy malowarki do wykonywania drobnych elementów oznakowania poziomego ze sterowaniem ręcznym wyposażone w system grawitacyjnego lub pneumatycznego wykonywania odblasku oraz o parametrach technicznych pozwalających na malowanie pasa o szerokości min. 0,5 m przy jednokrotnym najeździe, b) dwa samochody ciężarowe lub ciężarowo-osobowe o masie całkowitej do 3,5 t, c) jedna zagęszczarka do gruntu ze stopą i napędem mechanicznym, 1.2.2.3. dysponują odpowiednimi środkami łączności zapewniającymi natychmiastowe przekazywanie zleceń przez zamawiającego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie. Minimalne wymagania to trzy telefony zgłoszeniowe obsługiwane całodobowe, w tym jeden stacjonarny z faxem i dwa telefony komórkowe. 1.2.2.4. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną (minimum dwie osoby) posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym w zakresie kierowania pracami dla osób pełniących funkcję kierownika i zastępcy kierownika robót. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych, tj. 2004, 2005, 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 3 000 000,00 złotych w każdym roku 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych w pkt. 2. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8. Potwierdzenie wniesienia wadium. 9. Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 10. Wykaz sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ. 11. Wykaz środków łączności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ. 2.12. Wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa (poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia. 13. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, pok. 10 (IV p.)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zarządu Terenów Publicznych przy ul. Jezuickiej 1/3 w Warszawie pok. 304 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.