eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2008 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-22

Warszawa: Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2008 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych
Numer ogłoszenia: 14898 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 246535 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Jezuicka, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, fax 022 5568373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2008 na terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem oraz wykonaniem nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu jak również montaż stojaków dla rowerów na wszystkich terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych oraz przechowanie przez okres trwania umowy w magazynie wykonawcy słupków U-12c żeliwnych ozdobnych dwóch rodzajów (wykonanych na zlecenie Zamawiającego w ramach odrębnej umowy) zwanych dalej odpowiednio typu SYRENKA oraz typu MAŁA SYRENKA. Podstawowym zadaniem w roku 2008 w ramach utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu będzie dostosowanie tych elementów do wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 z dn. 23.12.2003 r.). Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie wykonane w ramach umowy roboty oraz zastosowane przy robotach materiały w wymiarze: 36 miesięcy - na malowanie poziome wykonane w technologii trwałej, 24 miesiące - na nowe znaki, na powłoki antykorozyjne materiałów ocynkowanych (sztyce, łańcuchy, wygrodzenia i inne) oraz roboty i materiały związane z wymianą lic znaków, 6 miesięcy - na pozostałe roboty oraz materiały, w szczególności: na roboty związane z naprawą nawierzchni, na malowanie poziome wykonane farbami drogowymi bez stosowania technologii trwałej oraz na montaż elementów odblaskowych typu kocie oczka i malowanie bądź oklejanie elementów oznakowania pionowego - poza wymienionymi powyżej, liczonym od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 831920 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Planeta Sp. z o. o., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 638930.00
  • Oferta z najniższą ceną: 638930.00 / oferta z najwyższą ceną: 727188.57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.