eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części miasta Zabrze - Etap I i II*1)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Zabrze: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części miasta Zabrze - Etap I i II*1)
Numer ogłoszenia: 244956 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154856 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części miasta Zabrze - Etap I i II*1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w północnej części miasta Zabrze - Etap I i II*1). 1.Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 w zakresie Etapu I/Etapu II*2) 2.Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej w 2013r. przez Egis Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182. Całość dokumentacji zamieszczona jest na stronie internetowej: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/old/bip/8/95?grp=145838#rl_145838 3.Dokumentacja projektowa zawiera budowę układu drogowego wraz z sieciami uzbrojenia terenu celem skomunikowania obszaru przeznaczonego na działalność inwestycyjną o łącznej powierzchni ok. 132 ha. 4.Obiekty przy ul. Kopalnianej nr 1, 3, 7 oraz przy ul. Pod Borem nr 1 przeznaczone są do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków znajdujących się na terenie Zabrza. 5.Zadanie zostało podzielone na dwa etapy realizacji zgodnie z Planem Zagospodarowania Terenu - Etapowanie Inwestycji. Zakres robót obejmujący każdy etap opisany został w przedmiarach robót. 6.Wykonawca robót obowiązany jest do realizacji Etapu I/Etapu II w następującym zakresie*3) 7.Zakres robót obejmuje między innymi: - Budowę/przebudową infrastruktury drogowej - Budowę/przebudową sieci wodociągowej - Budowę sieci kanalizacji sanitarnej - Budowę sieci zasilania elektrycznego - Budowę oświetlenia pasa drogowego - Przebudowę sieci teletechnicznych - Budowę sieci kanalizacji deszczowej - Przebudowę sieci gazowej 8.Zakres zadania Wykonawcy robót obejmuje również: a.organizację placu i zaplecza budowy ( socjalnego i magazynowego ), wywieszenie tablicy informacyjnej, b.opracowanie Planu BIOZ c.zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, d.posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania, e.posiadanie ważnej polisy ubezpieczenia kontraktowego budowy od strat i szkód spowodowanych przez jakiekolwiek przyczyny, które mogą zaistnieć w związku z realizacją inwestycji, na kwotę nie mniejszą od kwoty brutto umowy, przez cały okres budowy.*4) f.opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu robót w związku z dofinansowaniem oraz realizacją robót na danym obszarze przez wykonawców na zlecenie różnych inwestorów - w tym między innymi ZPWiK, GSG sp. z o.o itp. uwzględniając, że w terminie do dnia 31.12.2014r. należy wybudować i uzyskać pozwolenie na użytkowanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ciągu ul. Goduli, w przypadku realizacji obu etapów. g.wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na okres prowadzenia robót h.uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych sieci i urządzeń przez odpowiednie służby wraz z dokonaniem stosownych opłat, i.uzgodnienie z właścicielami sieci niezbędnych wyłączeń mediów wraz z dokonaniem opłat związanych z tymi uzgodnieniami j.spełnienie warunków narzuconych przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków dotyczących realizacji robót w rejonie stanowisk archeologicznych w tym uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego i wykonanie badań wyprzedzających. k.obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania operatu geodezyjnego powykonawczego z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym l.wywóz elementów metalowych, sprzedaż po cenie złomu i zwrot środków uzyskanych z tego tytułu na konto Zamawiającego, m.wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat, w tym likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na przedmiotowym terenie ( zdjęcia w załączeniu ). n.roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; o.karczowanie pni po wycince drzew, wykonanej w 2014 r. wraz z ich utylizacją; p.wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. q.przed przystąpieniem do robót w pobliżu napowietrznych sieci elektroenergetycznej Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia robót właścicielowi sieci, a w przypadku konieczności Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu technologii wykonania i organizacji robót w rejonie sieci elektroenergetycznych wraz z uzgodnieniem projektu i zleceniem nadzoru nad robotami właścicielom sieci oraz wykonaniem wymaganych zabezpieczeń. r.uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 9.Przed przejęciem frontu robót Wykonawca robót obowiązany jest wykonać dokumentację zdjęciową. Dokumentacja będzie stanowiła odniesienie przy odbiorze obiektu i terenu budowy od Wykonawcy robót oraz będzie stanowiła materiał pomocniczy w przypadku roszczeń osób trzecich. 10.Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do przeprowadzenia w rejonie stanowisk archeologicznych ratowniczych badań wyprzedzających. Badanie te Wykonawca zobowiązany jest wykonać w pierwszej kolejności przed przystąpieniem do realizacji zadania. 11.W przypadku wykopania znaleziska archeologicznego Wykonawca zobowiązany jest postąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: etap I jest dofinansowany ze środków Europejskiego Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy PRIMEX mgr inż. Marek Łyszczarz, Al. Jana pawła II 132, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 463414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149752,50

  • Oferta z najniższą ceną: 149752,50 / Oferta z najwyższą ceną: 411804,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.