eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Bircza w 2015 r. w leśnictwachPosada Rybotycka, Jamna, Borysławka i Brzuska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Bircza: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Bircza w 2015 r. w leśnictwach: Posada Rybotycka, Jamna, Borysławka i Brzuska
Numer ogłoszenia: 244660 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 16 65 22 280, faks 16 65 22 281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i na skład drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Bircza w 2015 r. w leśnictwach: Posada Rybotycka, Jamna, Borysławka i Brzuska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz usługi leśne polegające na naprawach zjazdów na szlaki zrywkowe i skład drewna i szlaków zrywkowych. Zakres prac obejmuje m.in.: Część zamówienia nr 1: Naprawa zjazdu ze szlaków zrywkowych i na skład drewna w leśnictwie Jamna i Posada Rybotycka Zadanie I: Naprawa zjazdu ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Jamna oddz. 68b. 1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię - 165 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -165 m2 3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 165 m2 4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 165 m2 5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 2,40 m3 6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 12 m 7. Wykonanie ścianek czołowych przepustów - 2 szt. 8. Zasypanie przepustów kruszywem - 9,64 m3 9. Profilowanie i zagęszczanie powierzchni składu - 2000 m2 10. Karczowanie pni drzew - 26 szt. 11. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, kory i wrzosu, ze spaleniem na miejscu - 400 m2 12. Przemieszczenie urobku z wykopów i humusu poza obręb prac oraz rozplantowanie. 13. Uporządkowanie terenu robót . Zadanie II: Naprawa zjazdu ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Posada Rybotycka oddz. 50 1. Usunięcie ziemi urodzajnej -150 m2 2. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 76 m2 3. Wykonanie zjazdu z kruszywa naturalnego - 76 m2 Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik 1a do SIWZ Część zamówienia nr 2: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Posada Rybotycka, Borysławka i Brzuska Zadanie I: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Borysławka oddz. 106a, 107b 1) przepych mas ziemnych, formowanie nasypów 2) usunięcie humusu i gruntu nadmiernie nawodnionego 3) uzupełnienie ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 4) karczowanie pni drzew oraz zagajników i zakrzaczeń 5) profilowanie powierzchni szlaku, ścięcie nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych (od 2 do 5%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenie nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków. Spadki podłużne szlaków wynoszą od 0,5% do 10% Zadanie II: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Posada Rybotycka oddz. 50 6) przepych mas ziemnych, formowanie nasypów 7) usunięcie humusu i gruntu nadmiernie nawodnionego 8) uzupełnienie ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 9) karczowanie pni drzew oraz zagajników i zakrzaczeń 10) profilowanie powierzchni szlaku, ścięcie nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych (od 2 do 5%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenie nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków. Spadki podłużne szlaków wynoszą od 0,5% do 10% Zadanie III: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Brzuska oddz. 26a, 23b, 27g, 29g. 1) przepych mas ziemnych, formowanie nasypów 2) usunięciu humusu i gruntu nadmiernie nawodnionego 3) uzupełnieniu ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 4) kopaniu rowów odwadniających, wykonaniu sączków odwadniających z drewna odpadowego pozyskanego na miejscu, 5) karczowanie pni drzew oraz zagajników i zakrzaczeń 6) wzmocnień nawierzchni szlaku - dylowanek z drewna odpadowego pozyskanego na miejscu, 7) profilowania powierzchni szlaku, ścięciu nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych (od 2 do 5%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenia nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków. Spadki podłużne szlaków wynoszą od 0,5% do 8% Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1.b do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu robót budowlanych i usług związanych z naprawą zjazdów na składy i szlaków zrywkowych będących przedmiotem zamówienia lub rozszerzeniu zakresu prac o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku braku polisy, Wykonawca przedstawi inny dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty złożone przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zawierają dane określone w innych walutach niż określone w SIWZ, Zamawiający dokona ich przeliczenia wg średniego kursu NBP obowiązującego (publikowanego) na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. Tabela kursów walut na stronie internetowej http://www.nbp.pl/kursy/kursy.html Wykonawcy występujący jako konsorcjum składają wspólną polisę na wymaganą kwotę albo oddzielne polisy dla każdego z członków konsorcjum, z zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia członków konsorcjum wynosi nie mniej niż 50 000,00 złotych. Ocena warunku na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach, o których mowa w pkt. IX. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. b) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2a do SIWZ. UWAGA: Zamawiający żąda podania w formularzu ofertowym informacji o przynależności (lub jej braku) Wykonawców do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, dołącza do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z dołączonym do formularza wzorem. c) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2b do SIWZ; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym. d) Wykaz robót, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Brak w/w dokumentu nie wpływa na ocenę oferty i potraktowany zostanie jako oświadczenie, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy bez udziału podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli wystąpią następujące czynniki uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w terminie: a) udzielenia zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Poprzez okoliczności uzasadniające zmianę terminu umowy rozumie się: osunięcia gruntów, długotrwałe intensywne opady, powódź, kolizje transportowe lub komunikacyjne, odkrycia w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec. W szczególności Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia w okresie jego realizacji długotrwałych i intensywnych odpadów atmosferycznych jeżeli uniemożliwi to jego realizację. c) czasowego wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego z przyczyn wynikających z działań Zamawiającego, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, działań organów administracji publicznej, bądź działań osób trzecich wymagających wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, które wymuszą przerwanie prac lub zmianę uzyskanych pozwoleń. W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót określonego w ofercie. Przedłużenie terminu zakończenia robót nastąpi w formie aneksu do umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu zakończenia prac nastąpi o okres niezbędny dla zakończenia robót uwzględniający okres wystąpienia czynników uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. 3.2. Zmiana zakresu przedmiotu umowy w sprawie niniejszego zamówienia lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy (zaistnienie warunków wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy): a) wydanie przez właściwy organ decyzji administracyjnej wyłączającej lub ograniczającej przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) ograniczenie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wynikające z obiektywnych i uzasadnionych przyczyn, np. brak możliwości zrealizowania zakładanych robót budowlanych lub niewspółmiernie wysokie koszty osiągnięcia zamierzonego celu w stosunku do planowanych. W przypadku zmian zakresu umowy ustala się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (obniżenia) w stopniu proporcjonalnym do zmiany zakresu przedmiotu umowy. 3.3. Zmiana wynagrodzenia umownego Zamawiający ustala zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto za wykonanie przedmiotu umowy (części umowy) nie ulega zmianie, a wartość wynagrodzenia zostanie obliczona w oparciu o stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień powstania obowiązku podatkowego. Nie dotyczy to przypadku objęcia obowiązkiem podatkowym Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy. Uwaga: W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza (sekretariat), adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa zjazdu ze szlaków zrywkowych i na skład drewna w leśnictwie Jamna i Posada Rybotycka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Naprawa zjazdu ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Jamna oddz. 68b. 1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię - 165 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -165 m2 3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki - 165 m2 4. Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych - 165 m2 5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty - 2,40 m3 6. Ułożenie przepustu pod zjazdem - 12 m 7. Wykonanie ścianek czołowych przepustów - 2 szt. 8. Zasypanie przepustów kruszywem - 9,64 m3 9. Profilowanie i zagęszczanie powierzchni składu - 2000 m2 10. Karczowanie pni drzew - 26 szt. 11. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, kory i wrzosu, ze spaleniem na miejscu - 400 m2 12. Przemieszczenie urobku z wykopów i humusu poza obręb prac oraz rozplantowanie. 13. Uporządkowanie terenu robót . Zadanie II: Naprawa zjazdu ze szlaków zrywkowych w leśnictwie Posada Rybotycka oddz. 50 1. Usunięcie ziemi urodzajnej -150 m2 2. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 76 m2 3. Wykonanie zjazdu z kruszywa naturalnego - 76 m2 Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6, 44.16.31.00-1, 44.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Posada Rybotycka, Borysławka i Brzuska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Borysławka oddz. 106a, 107b 1) przepych mas ziemnych, formowanie nasypów 2) usunięcie humusu i gruntu nadmiernie nawodnionego 3) uzupełnienie ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 4) karczowanie pni drzew oraz zagajników i zakrzaczeń 5) profilowanie powierzchni szlaku, ścięcie nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych (od 2 do 5%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenie nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków. Spadki podłużne szlaków wynoszą od 0,5% do 10% Zadanie II: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Posada Rybotycka oddz. 50 6) przepych mas ziemnych, formowanie nasypów 7) usunięcie humusu i gruntu nadmiernie nawodnionego 8) uzupełnienie ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 9) karczowanie pni drzew oraz zagajników i zakrzaczeń 10) profilowanie powierzchni szlaku, ścięcie nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych (od 2 do 5%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenie nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków. Spadki podłużne szlaków wynoszą od 0,5% do 10% Zadanie III: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwie Brzuska oddz. 26a, 23b, 27g, 29g. 1) przepych mas ziemnych, formowanie nasypów 2) usunięciu humusu i gruntu nadmiernie nawodnionego 3) uzupełnieniu ubytków i wyrw w szlaku gruntem pozyskanym na miejscu 4) kopaniu rowów odwadniających, wykonaniu sączków odwadniających z drewna odpadowego pozyskanego na miejscu, 5) karczowanie pni drzew oraz zagajników i zakrzaczeń 6) wzmocnień nawierzchni szlaku - dylowanek z drewna odpadowego pozyskanego na miejscu, 7) profilowania powierzchni szlaku, ścięciu nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych (od 2 do 5%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenia nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków. Spadki podłużne szlaków wynoszą od 0,5% do 8% Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1.b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 77.20.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.11.22.10-0, 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.