eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2013/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Knurów: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 244143 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429406 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2013/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2013/2014. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Ulice I kolejności zimowego utrzymania - 3,37 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy, 2) Ulice II kolejności zimowego utrzymania - 25,88 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy, 3) Ulice III kolejności zimowego utrzymania - 17,92 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy, 4) Ulice IV kolejności zimowego utrzymania - 7,50 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do niniejszej umowy, 5) Chodniki do odśnieżania i posypywania - 61.310m2 oraz parkingi i przejścia pod wiaduktami do odśnieżania i posypywania - 15 562m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5 do wzoru umowy, 6) Zakup zasłon przeciwśnieżnych - 210mb, 7) Montaż i demontaż, bieżące utrzymanie i konserwacja oraz magazynowanie zasłon przeciwśnieżnych -1.400 mb zgodnie z wykazem wg załącznika nr 6 do wzoru umowy, 8) Pozimowe oczyszczenie ulic - 36 960 mb - 36,96 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 7 do wzoru umowy, 9) Pozimowe oczyszczenie chodników - 61.310m2 oraz parkingów i przejść pod wiaduktami - 15 562m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5 do wzoru umowy, 10) Rozstawienie i obsługa koksowników - 15 szt zgodnie z wykazem wg załącznika nr 8 do wzoru umowy. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych mieszanką piasku i soli według kolejności zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego wg wykazów - załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do wzoru umowy. a) Ulice I kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 1 do wzoru umowy) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godziny 6.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - systematycznie odśnieża i posypuje, dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 1 godziny po ustaniu zjawisk atmosferycznych. b) Ulice II kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 2 do wzoru umowy) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli w miarę możliwości na całej jej długości. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godziny 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 4 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi). c) Ulice III kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 3 do wzoru umowy) -odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli wykonywane będzie po intensywnych opadach śniegu lub zaistnieniu innych niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje, zamiecie, gołoledź). Dopuszcza się, iż prace zostaną wykonane przez Wykonawcę w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia. d) Ulice IV kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 4 do wzoru umowy) - odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli wykonywane będzie doraźnie, jedynie po intensywnych opadach śniegu lub zaistnieniu innych niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje, zamiecie, gołoledź). Dopuszcza się, iż prace te zostaną wykonane przez Wykonawcę w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia. e) Systematyczne odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku i soli chodników, ciągów i parkingów na terenie miasta, na całej powierzchni wg wykazu - załącznik nr 5 do wzoru umowy. Zamawiający wyznaczy chodniki i ciągi piesze przebiegające przez tereny zielone, które posypywane będą tylko i wyłącznie piaskiem. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godziny 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi). 2) Zakup, montaż, demontaż, bieżące utrzymanie i konserwacja oraz magazynowanie zasłon przeciwśnieżnych wg zasad i w obrębie ulic zgodnie wykazem- załącznik nr 6 do wzoru umowy- wykonawca zapewni prawidłowe zabezpieczenie dróg przed zawiewaniem, poprzez ustawienie wszystkich zasłon przeciwśnieżnych w terminie 2 tygodni od podpisania umowy. 3) Pozimowe oczyszczenie ulic wg wykazu- załącznik nr 7 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczyszczenie ulic na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy w terminie do 3 tygodni, od momentu zakończenia zimowego utrzymania dróg. 4) Pozimowe oczyszczenie chodników i parkingów wg wykazu - załącznik nr 5 do wzoru umowy- wykonawca zapewni oczyszczenie ze wszystkich nieczystości całej powierzchni chodników i parkingów, łącznie z oczyszczeniem krawężników i obrzeży w terminie do 3 tygodni, od momentu zakończenia zimowego utrzymania chodników. 5) Rozstawienie i obsługa koksowników-wykonawca zapewni 15szt koksowników i ich obsługę zgodnie z załącznikiem nr 8 do wzoru umowy. O konieczności rozstawienia koksowników Wykonawca powiadomiony zostanie pisemnie. Uruchomienie usługi nastąpi gdy temperatura w nocy przez 3 kolejne dni spadnie poniżej [- 20 stopni Celsjusza], a długofalowa prognoza pogody przewidywać będzie utrzymywanie się niskich temperatur przez okres co najmniej 1 tygodnia. Wykonawca zapewni prawidłowe funkcjonowanie koksowników min. 16 godzin na dobę a po odwołaniu usługi ich niezwłoczne zebranie i uporządkowanie terenu. Wykonawca do palenia używał będzie wyłącznie koksu. 4. Przedmiot zamówienia wykonawca realizował będzie przy użyciu sprzętu wskazanego w ofercie. Każdy pojazd winien być wyposażony w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności. Kierujący pojazdem wykonujący usługę ma obowiązek wyposażony być w plan pracy oraz w łopatę aby używać jej do ręcznego odśnieżania lub posypywania jeżeli zachodzi taka potrzeba. 5. Wykonawca zapewnia utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą. 6. Wykonawca zapewni całodobową łączność telefoniczną z Zamawiającym oraz łączność telefoniczną pomiędzy poszczególnymi jednostkami odśnieżającymi, oraz wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę. 7. Na kilka dni przed spodziewanym atakiem zimy, na podstawie dokonanej samodzielnie analizy długofalowych prognoz pogody, Wykonawca przygotuje sprzęt do działania a na dzień przed prognozowanym atakiem zimy, Wykonawca pozostawać będzie w pełnej gotowości do działania, o czym zawiadomi telefonicznie Zamawiającego. 8. W przypadku nagłego ataku zimy Wykonawca przystąpi do realizacji zadań w ciągu 30 minut od wezwania Zamawiającego. Wyznaczony czas 30 minut na przystąpienie do wykonania prac obowiązywał będzie również w stanach zagrożenia bezpieczeństwa, a także na uzasadnione wezwanie Straży Miejskiej. 9. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i parkingów miejskich wykonywane będą w dniach, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne (opady śniegu, mróz, gołoledź itp.) Za dobę rozliczeniową uznaje się dobę kalendarzową tj. okres od godziny 00:00 do godziny 24:00. 10. O rozpoczęciu i zaprzestaniu odśnieżania i posypywania w ramach Akcji Zima decydować będzie Zamawiający. O decyzji Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie, co zostanie niezwłocznie potwierdzone faxem. 11. Zamawiający nie będzie płacił Wykonawcy za czas spoczynku, kiedy nie są prowadzone prace w zakresie odśnieżania ani posypywania. 12. W pierwszej kolejności Wykonawca odśnieżać i posypywać będzie ulice zaliczone do I i II kolejności zimowego utrzymania następnie doraźnie - III i IV kolejności zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 13. Niezależnie od prac prowadzonych na drogach, prowadzone będą prace na chodnikach, ciągach pieszych i parkingach - zadeklarowanym w ofercie sprzętem. 14. Codziennie do godz. 8.00 rano Wykonawca złoży Zamawiającemu telefoniczny raport informujący jakie drogi, chodniki i parkingi i o której godzinie zostały odśnieżone w ciągu minionej doby oraz jaki jest aktualny stan nawierzchni ulic i chodników wchodzących w zakres umowy. Przekazane raporty będą stanowić podstawę do dokonywania wizji w terenie i rozliczania Wykonawcy z wykonanego zadania. 15. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o realizacji przedmiotu umowy, stwierdzonych utrudnieniach, zmianie warunków atmosferycznych, wypadkach i innych wydarzeniach (przez telefon lub faxem). 16. Wykonawca zobowiązany jest do rozstawienia i uruchomienia koksowników do 5 godzin od momentu otrzymania pisemnego powiadomienia Zamawiającego o uruchomieniu usługi. 17. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania usterek i poprawek stwierdzonych przez nadzór w trakcie kontroli prac. 18. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość piasku i soli, która wystarczy na prowadzenie akcji zima w ciągu całego sezonu zimowego. Wykonawca uzupełniał będzie ewentualne niedobory piasku i soli na bieżąco, odpowiednio wcześniej i na własny koszt. 19. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy 15 szt koksowników oraz odpowiednią ilość koksu, która zapewni prawidłowe ich funkcjonowanie w przypadku uruchomienia usługi w ciągu całego sezonu zimowego. Wykonawca uzupełniał będzie ewentualne niedobory koksu na bieżąco, odpowiednio wcześniej i na własny koszt. 20. W przypadku obfitych opadów śniegu, w ramach prowadzonych prac, śnieg zgromadzony na poboczach i w obrębie przejść, stanowiący utrudnienia w ruchu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, będzie pryzmowany i wywożony przez Wykonawcę nieodpłatnie, na życzenie Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia na zorganizowane w tym celu przez Zamawiającego miejsce składowania śniegu. 21. Zamawiający przekaże Wykonawcy do wykorzystania zasłony przeciwśnieżne z poprzedniego sezonu w ilości 1190 mb. 22. Wykonawca dokupi zasłony przeciwśnieżne, co do ilości zgodnie z załącznikiem nr 6 do wzoru umowy(około 210 mb) oraz zapewni utrzymanie bieżące, konserwację, jak również uzupełnienie braków spowodowanych użytkowaniem w okresie trwania umowy. 23. Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca na własny koszt dokona rozbiórki zasłon przeciwśnieżnych oraz zapewni miejsce składowania w okresie między zimowym. Po zakończonym okresie obowiązywania umowy Wykonawca przekaże protokolarnie zasłony przeciwśnieżne Zamawiającemu. Do momentu zawarcia nowej umowy Wykonawca zobowiązany jest do przechowania zasłon przeciwśnieżnych. 24. Wykonawca ma obowiązek odśnieżać i posypywać nie tylko tor ruchu pojazdu, ale również w przypadku skrzyżowań ulic wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do wzoru umowy: odcinki dróg wlotowych na długości min. 10 m oraz wszystkie oznakowane przejścia dla pieszych. 25. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco likwidować tworzące się zaspy, zwały zlodowaciałego śniegu w miejscach skrzyżowań z drogami podporządkowanymi. 26. W ramach odśnieżania ulic, Wykonawca zobowiązany jest również do odśnieżania parkingów i zatok autobusowych, miejsc postojowych pasów włączeń i wyłączeń oraz pasów dla relacji skrętnych w obrębie skrzyżowań. 27. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści w załącznikach nr 1,2,3,4,5,oraz 7 do wzoru umowy polegającej na zmianach nazw ulic, powierzchni lub długości ulic, parkingów i chodników w przypadku przejęcia lub przekazania w/w. 28. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Alamoda Firma Usługowa SEBCIO, ul. Mazowiecka 36, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 774444,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 676825,02

  • Oferta z najniższą ceną: 676825,02 / Oferta z najwyższą ceną: 835990,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.