eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie badań potoków pasażerskich w dni robocze, soboty i niedziele, realizowanych na liniach komunikacyjnych miejskich na terenie Wałbrzycha oraz na liniach komunikacyjnych miejskich łączących Wałbrzych i Szczawno-Zdrój wraz z opracowaniem analizy wyników przeprowadzonych badań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Wałbrzych: Wykonanie badań potoków pasażerskich w dni robocze, soboty i niedziele, realizowanych na liniach komunikacyjnych miejskich na terenie Wałbrzycha oraz na liniach komunikacyjnych miejskich łączących Wałbrzych i Szczawno-Zdrój wraz z opracowaniem analizy wyników przeprowadzonych badań
Numer ogłoszenia: 244011 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań potoków pasażerskich w dni robocze, soboty i niedziele, realizowanych na liniach komunikacyjnych miejskich na terenie Wałbrzycha oraz na liniach komunikacyjnych miejskich łączących Wałbrzych i Szczawno-Zdrój wraz z opracowaniem analizy wyników przeprowadzonych badań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań potoków pasażerskich w dni robocze, soboty i niedziele, realizowanych na liniach komunikacyjnych miejskich na terenie Wałbrzycha oraz na liniach komunikacyjnych miejskich łączących Wałbrzych i Szczawno-Zdrój wraz z opracowaniem analizy wyników przeprowadzonych badań. Przedmiot zamówienia obejmuje przewozy wykonywane przez: 1. przedsiębiorcę posiadającego zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, z którym Zamawiający zawarł umowę na świadczenie usług przewozowych (komunikacja organizowana przez Gminę Wałbrzych), 2. przedsiębiorców świadczących usługi przewozowe wyłącznie na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, tzw. prywatnych przewoźników. Badania mają uwzględnić liczbę pasażerów wsiadających i wysiadających na każdym przystanku wyszczególnionym w rozkładzie jazdy oraz czas odjazdu pojazdu z przystanków (początkowego i pośrednich) i czas przyjazdu na przystanek końcowy. Zadanie obejmuje również badanie struktury biletowej oraz średniej odpłatności za jeden przejazd w komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych i komunikacji realizowanej przez tzw. prywatnych przewoźników (z wyłączeniem linii do marketów i galerii handlowej), oraz przedstawienie systemu usprawnień komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych i opcję rozwoju na przyszłe lata (5 lat). Liczba pojazdów na liniach komunikacyjnych miejskich obsługiwanych przez przewoźnika świadczącego usługi komunikacji miejskiej na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym (komunikacja organizowana przez Gminę Wałbrzych) oraz liczba kursów: 1. Dzień roboczy lp Nr Liczba kursów Liczba pojazdów Rodzaj pojazdów midi solo wielkopojemne 1 A 63,0 7 0 5 2 2 C 64,5 6 0 5 2 3 D 21,0 6 0 4 2 4 0 22,0 1 0 1 0 5 2 73,5 7 0 5 2 6 4 12,5 2 0 1 1 7 5 89,5 9 0 9 0 8 8 28,0 3 0 3 0 9 9 21,5 2 0 1 1 10 10 26,5 2 1 1 0 11 11 25,0 2 0 2 0 12 12 71,0 6 0 4 2 13 13 10,5 1 1 0 0 14 14 17,5 2 0 2 0 15 15 34,0 2 0 2 0 16 17 7,0 1 1 0 0 17 18 44,5 6 0 6 0 18 19 12,0 1 0 1 0 19 20 7,0 1 1 0 0 razem - 650,5 67 3 52 12 *- 4 pojazdy z linii komunikacyjnej A i 2 pojazdy z linii C, od godz. 1705 obsługują linię komunikacyjną D 2. Sobota lp Nr Liczba kursów Liczba pojazdów Rodzaj pojazdów midi solo wielkopojemne 1 A 0 0 0 0 0 2 C 0 0 0 0 0 3 D 88,5 6 0 0 6 4 0 22 1 0 1 0 5 2 59,5 5 0 5 0 6 4 0 0 0 0 0 7 5 52,5 5 0 5 0 8 8 21,0 2 0 2 0 9 9 14,5 1 0 1 0 10 10 25,5 2 1 1 0 11 11 25,0 2 0 2 0 12 12 41,0 4 0 4 0 13 13 10,5 1 1 0 0 14 14 0 0 0 0 0 15 15 24 1 0 1 0 16 17 0 0 0 0 0 17 18 29,5 3 0 3 0 18 19 0 0 0 0 0 19 20 0 0 0 0 0 razem - 413,5 33 2 25 6 3. Niedziela lp Nr Liczba kursów Liczba pojazdów Rodzaj pojazdów midi solo wielkopojemne 1 A 0 0 0 0 0 2 C 0 0 0 0 0 3 D 81,5 5 0 0 5 4 0 21,5 1 0 1 0 5 2 43,5 5 0 5 0 6 4 0 0 0 0 0 7 5 52,5 5 0 5 0 8 8 21,0 2 0 2 0 9 9 14,5 1 0 1 0 10 10 25,5 2 1 1 0 11 11 25,0 2 0 2 0 12 12 35,5 3 0 3 0 13 13 10,5 1 1 0 0 14 14 0 0 0 0 0 15 15 24 1 0 1 0 16 17 0 0 0 0 0 17 18 28,5 3 0 3 0 18 19 0 0 0 0 0 19 20 0 0 0 0 0 razem - 383,5 31 2 24 5 Liczba pojazdów na liniach komunikacyjnych miejskich obsługiwanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób na liniach komunikacyjnych miejskich, tzw. prywatnych przewoźników oraz liczba kursów: lp. przewoźnik linia komunika- cyjna liczba pojazdów i kursów dni robocze sobota niedziela 1 Leszek Waszczak Lestrans A 5 pojazdów 68 kursów 4 pojazdy 55,5 kursu 4 pojazdy 55,5 kursu 2 Przewozy Pasażerskie Mariusz Tatuśko sp.j. C 5 pojazdów 90,5 kursu 4 pojazdy 62 kursy 4 pojazdy 62 kursy 3 Przewozy Pasażerskie Mariusz Tatuśko sp.j. Nr 2 4 pojazdy 48 kursów 1 pojazd 12 kursów 1 pojazd 12 kursów 4 Zenon Sułkowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SUŁEK Nr 5 6 pojazdów 64 kursy 4 pojazdy 46 kursów - 5 SPPKM KONTRA Nr 6 5 pojazdów 71 kursów 5 pojazdów 71 kursów 5 pojazdów 61 kursów 6 SPPKM KONTRA Nr 8 2 pojazdy 16,5 kursu 2 pojazdy 14 kursów 2 pojazdy 14 kursów 7 SPPKM KONTRA Nr 10 4 pojazdy 37 kursów 4 pojazdy 37 kursów - 8 SPPKM KONTRA Nr 101 1 pojazd 11 kursów 1 pojazd 6 kursów - 9 SPPKM KONTRA Nr 102 4 pojazdy 53 kursy 4 pojazdy 19 kursów - 10 SPPKM KONTRA Nr 103 1 pojazd 15 kursów - - 11 Piotr Borek Usługi Transportowe Nr 7 1 pojazd 11,5 kursu - - 12 Sławomir Dąbrowski Nr 18bis 3 pojazdy 29,5 kursu 2 pojazdy 19,5 kursu - 13 MPK sp. z o.o. Nr T 1 pojazd 4 kursy 1 pojazd 4 kursy 1 pojazd 4 kursy 14 MPK sp. z o.o. Nr Tbis 1 pojazd 4 kursy 1 pojazd 4 kursy 1 pojazd 4 kursy 15 MPK sp. z o.o. Nr AUCHAN 1 pojazd 5 kursów 1 pojazd 5 kursów 1 pojazd 5 kursów 16 Zuzanna Białas Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAXPOL Nr GV 1 pojazd 30 kursów 1 pojazd 30 kursów 1 pojazd 10 kursów 17 Zuzanna Białas Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAXPOL Nr PV 1 pojazd 10 kursów 1 pojazd 10 kursów 1 pojazd 9 kursów RAZEM 46 pojazdów 568 kursów 36 pojazdów 395 kursów 20 pojazdów 236,5 kursu Linie komunikacyjne Nr T, Nr Tbis, Nr AUCHAN, Nr GV i Nr PV są liniami do marketów i galerii handlowej, pasażerowie nie uiszczają opłaty za przejazd. Analizy należy wykonać odrębnie dla komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych oraz tzw. prywatnych przewoźników (dla każdego z typów badanych dni oraz statystycznego roku kalendarzowego) na podstawie uzyskanych wyników badań w zakresie: a) wielkości przewozów dla każdej linii w badanych typach dni i średnio w roku, b) wskaźników charakteryzujących poszczególne linie i całą sieć komunikacji miejskiej (wielkości średnie): - średnia liczba pasażerów przewiezionych w kursie, - średnia liczba pasażerów przewiezionych w pojeździe, - średnia długość przejazdu pasażera, - średni czas przejazdu pasażera, - średni potok międzyprzystankowy, - średnia liczba przewiezionych pasażerów na 1 kilometr trasy, c) wskaźników charakteryzujących poszczególne linie i całą sieć komunikacji miejskiej (wielkości ekstremalne): - maksymalna liczba pasażerów przewiezionych w kursie, - maksymalny potok międzyprzystankowy, - maksymalne wykorzystanie miejsc w pojeździe, - minimalna liczba pasażerów przewiezionych w kursie, d) wskaźników charakteryzujących poszczególne linie i całą sieć komunikacji miejskiej (wielkości maksymalne godzinne): - maksymalna liczba pasażerów wsiadających na przystanku, - maksymalna liczba pasażerów wysiadających na przystanku, - maksymalna liczba pasażerów korzystających z przystanku, - maksymalna liczba pasażerów odjeżdżających z przystanku, e) mapy potoków pasażerskich (dla każdego typu dnia - całodzienne i dla maksymalnej godziny szczytu rannego i popołudniowego z uwzględnieniem poszczególnych linii). W elektronicznej wersji - zapewnienie możliwości wyboru przez Zamawiającego potoku dla dowolnego odcinka sieci, wybranych linii i dowolnego przedziału czasu, f) wymiany pasażerów na każdym przystanku (wsiadający i wysiadający w dowolnym przedziale czasu), g) badania struktury biletowej oraz średniej odpłatności za jeden przejazd (za wyjątkiem linii do marketów i galerii handlowej). Badanie struktury biletowej oraz średniej odpłatności za jeden przejazd ma mieć charakter ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w dzień roboczy, sobotę i niedzielę ze względu na znaczące różnice w charakterystyce przewozów. Badanie to musi być przeprowadzone przez grupę 15 ankieterów w ciągu 6 godzin odpowiednio w dzień roboczy, w sobotę i w niedzielę (dotyczy komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych). Dokumentacja powinna zawierać: - robocze arkusze bezpośrednich badań ankietowych, - strukturę odpłatności za przejazd w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - strukturę rodzajową biletów w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - strukturę przejazdów bezpłatnych w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - wyniki i schemat obliczeń średniej odpłatności za jeden przejazd dla poszczególnych rodzajów biletów w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - wyniki i schemat obliczeń średniej odpłatności za jeden przejazd od jednego pasażera w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - analizę, podsumowanie, wnioski i propozycje zmian taryfy biletowej. W celu uzyskania wiarygodnych wyników należy w trakcie dnia roboczego, soboty i niedzieli przeprowadzić 600 ankiet dziennie wśród pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Wałbrzych wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy. Ankiety należy dołączyć do opracowania. W przypadku komunikacji realizowanej przez tzw. prywatnych przewoźników ankiety przeprowadzą osoby liczące pasażerów. Na każdej linii należy przeprowadzić 50 ankiet dziennie, z wyłączeniem linii Nr 7, Nr 101 i Nr 103, gdzie należy przeprowadzić 25 ankiet dziennie (wzór ankiety stanowi załącznik do wzoru umowy). Dokumentacja powinna zawierać: - robocze arkusze bezpośrednich badań ankietowych, - strukturę odpłatności za przejazd w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - strukturę rodzajową biletów w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - strukturę przejazdów bezpłatnych w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - wyniki i schemat obliczeń średniej odpłatności za jeden przejazd dla poszczególnych rodzajów biletów w dzień roboczy, sobotę i niedzielę, - wyniki i schemat obliczeń średniej odpłatności za jeden przejazd od jednego pasażera w dzień roboczy, sobotę i niedzielę. Ankiety należy dołączyć do opracowania, h) propozycji usprawnień systemu komunikacji miejskiej w Wałbrzychu. Po wykonaniu analizy stanu istniejącego Wykonawca ma przedstawić (w oparciu o realne możliwości finansowe Gminy Wałbrzych) propozycje usprawnień systemu komunikacji miejskiej. Charakter proponowanych rozwiązań powinien umożliwiać jego natychmiastową realizację. Poza tym należy przedstawić propozycję rozwoju komunikacji miejskiej na okres 5 lat. Metoda badawcza potoków pasażerskich: pomiary ścisłe, polegające na dokładnym liczeniu pasażerów wsiadających i wysiadających na każdym przystanku oraz znajdujących się wewnątrz pojazdu po ruszeniu z przystanku - techniką wsiadło - wysiadło - jechało, zgodnie z kwestionariuszem stanowiącym załącznik do wzoru umowy. Sposób przeprowadzenia badań: 1) badania potoków mają być przeprowadzone w komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych w autobusach wielkopojemnych - minimum 2 osoby, w autobusach solo - minimum 2 osoby, w autobusach midi - 1 osoba, w autobusach tzw. prywatnych przewoźników - 1 osoba, 2) badania należy wykonać dla: a) jednego dnia roboczego, b) jednej soboty, c) jednej niedzieli, na wszystkich kursach wyszczególnionych w rozkładach jazdy wskazanych przez Zamawiającego odpowiednio dla komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych i komunikacji realizowanej przez tzw. prywatnych przewoźników. W przypadku badań w dni robocze dopuszcza się możliwość przeprowadzenia badań jednego dnia wyłącznie dla komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych (np. we wtorek) i drugiego dnia dla komunikacji realizowanej przez tzw. prywatnych przewoźników (np. w środę). W przypadku soboty i niedzieli dopuszcza się możliwość przeprowadzenia badań w dwa różne weekendy - osobno dla komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych i komunikacji realizowanej przez tzw. prywatnych przewoźników, 3) rozkłady jazdy dla komunikacji organizowanej przez Gminę Wałbrzych z podziałem czasu pracy dla każdego rozkładu oraz rozkłady jazdy tzw. prywatnych przewoźników Zamawiający przedstawi Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby kursów podlegających badaniu o +/- 3%, 4) badania dla każdego rodzaju dnia należy przeprowadzić w dwóch częściach, zgodnie z podziałem czasu pracy kierowców oznaczonym w rozkładzie jazdy, zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: a) pomiar pierwszej części rozpoczyna się w miejscu i o czasie oznaczonym w rozkładzie jazdy jako pierwszy odjazd i kończy się wraz z kursem oznaczonym w rozkładzie jazdy jako zmiana służby (dla brygad całodziennych), po ukończeniu ostatniego kursu w pierwszym szczycie (dla brygad szczytowych), badaniu całej brygady (brygada jednozmianowa), b) pomiar drugiej części wykonywany jest od początku kursu na którym wyszczególniona jest zmiana służby (dla brygad całodziennych), od rozpoczęcia pierwszego kursu w drugim szczycie (dla brygad szczytowych), pomiar drugiej części kończy się wraz z ostatnim kursem wyszczególnionym w rozkładzie jazdy. Pomiar drugiej części przeprowadza się w tym samym dniu tygodnia jak dzień tygodnia pomiaru pierwszego, w tygodniu następnym po tygodniu, w którym przeprowadzany był pomiar pierwszy (np. jeżeli pomiar pierwszy został wykonany we wtorek, to pomiar drugi musi zostać wykonany we wtorek tygodnia następnego), c) w przypadku awarii pojazdu w czasie przeprowadzania pomiaru, Wykonawca dokona ponownego pomiaru dla wszystkich niewykonanych w całości kursów w analogicznym terminie (np. awaria wystąpiła we wtorek - powtórne badanie również we wtorek). Wyniki uzyskane z przeprowadzonych badań Wykonawca przekaże Zamawiającemu w postaci tradycyjnej (papierowej) oraz w postaci elektronicznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu badań potoków pasażerskich przewozów obejmujących co najmniej 3.000.000 wzkm rocznie wraz z opracowaniem. W przypadku oferty wspólnej składa/składają ten/ci Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy spełnia/spełniają dany warunek (ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, c) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, d) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron. 2. Zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35, pok. 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.