eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usługi transportowej - dowozu i odwozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka na zajęcia związane z realizacją zadań szkolnych na basenie w Wieliczce w roku szkolnym 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Wieliczka: Zakup usługi transportowej - dowozu i odwozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka na zajęcia związane z realizacją zadań szkolnych na basenie w Wieliczce w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 243762 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SOLNE MIASTO Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solnemiasto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi transportowej - dowozu i odwozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów, zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka na zajęcia związane z realizacją zadań szkolnych na basenie w Wieliczce w roku szkolnym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka na zajęcia związane z realizacją zadań szkolnych na basenie w Wieliczce w roku szkolnym 2015/2016 oraz odwozie na teren placówki oświatowej w okresie od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2016r. 2/.Usługa będzie wykonywana zgodnie z harmonogramem zajęć w roku szkolnym 2015/2016 w okresie wrzesień/październik 2015 - czerwiec 2016 r. (ok. 38 tygodni), dowozem objętych zostanie ok. 2415 uczniów (tygodniowo), z następujących placówek oświatowych z których na zajęcia na basenie dowożona będzie określona poniżej liczba uczniów: lp Szkoła Ilość osób 1 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 2 420 1a Szkoła Podstawowa Nr 2 filia w Sułkowie 20 2 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 3 460 3 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 4 350 4 Szkoła Podstawowa w Byszycach 20 5 Szkoła Podstawowa w Golkowicach 20 6 Szkoła Podstawowa w Gorzkowie 45 7 Szkoła Podstawowa w Grabiu 30 8 Szkoła Podstawowa w Grajowie 100 9 Szkoła Podstawowa w Janowicach 50 10 Szkoła Podstawowa w Koźmicach Wielkich 120 11 Szkoła Podstawowa w Mietniowie 130 11a Szkoła Podstawowa w Mietniowie filia w Pawlikowicach 20 12 Szkoła Podstawowa w Podstolicach 60 13 Szkoła Podstawowa w Raciborsku 50 14 Szkoła Podstawowa w Sierczy 230 15 Szkoła Podstawowa w Sygneczowie 45 16 Szkoła Podstawowa w Śledziejowicach 100 17 Szkoła Podstawowa w Węgrzcach Wielkich 100 18 Gimnazjum w Wieliczce 30 19 Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich 20 20 Gimnazjum w Golkowicach 20 Suma 2440 3/.Odległość (w km) poszczególnych placówek oświatowych od siedziby Zamawiającego oraz tygodniowe zestawienie kursów przedstawia się następująco: lp. Podmiot odległość Całość kursu Liczba kursów w tygodniu suma kilometrów na tydzień 1 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 1,3 2,6 8 20,8 1a Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 filia w Sułkowie 5,1 10,2 1 10,2 2 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 1,8 3,6 11 39,6 3 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4 1,4 2,8 11 30,8 4 Szkoła Podstawowa w Byszycach 10,1 20,2 1 20,2 5 Szkoła Podstawowa w Golkowicach 6 12 1 12 6 Szkoła Podstawowa w Gorzkowie 9,3 18,6 1 18,6 7 Szkoła Podstawowa w Grabiu 11 22 1 22 8 Szkoła Podstawowa w Grajowie 10,8 21,6 3 64,8 9 Szkoła Podstawowa w Janowicach 7,6 15,2 1 15,2 10 Szkoła Podstawowa W Koźmicach Wielkich 6,1 12,2 2 24,4 11 Szkoła Podstawowa w Mietniowie 6,4 12,8 3 38,4 11a Szkoła Podstawowa w Mietniowie filia w Pawlikowicach 6 12 1 12 12 Szkoła Podstawowa w Podstolicach 6,9 13,8 1 13,8 13 Szkoła Podstawowa w Raciborsku 8,4 16,8 1 16,8 14 Szkoła Podstawowa w Sierczy 3,2 6,4 5 32 15 Szkoła Podstawowa w Sygneczowie 4,4 8,8 1 8,8 16 Szkoła Podstawowa w Śledziejowicach 5,8 11,6 3 34,8 17 Szkoła Podstawowa w Węgrzcach Wielkich 7,5 15 2 30 18 Gimnazjum w Wieliczce 2,3 4,6 2 9,2 19 Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich 7,5 15 1 15 20 Gimnazjum w Golkowicach 6 12 1 12 Razem 501,4 4/.Przewóz uczniów będzie odbywał się autobusami i/lub busami w zależności od liczebności grup, a przewidywana roczna ilość kilometrów do przejechania łącznie wynosi maksymalnie 20 000 km. Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów do 10 000 km rocznie. 5/.Harmonogram transportu stanowi załącznik G do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że ilość dowożonych uczniów może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca usługi musi posiadać możliwości techniczne do przewozu grup 75 osobowych zgodnie z harmonogramem z tym, że wyjazd sprzed szkoły na terenie Miasta Wieliczki na 30 min. przed rozpoczęciem zajęć na basenie, a dla uczniów ze szkół spoza Miasta Wieliczka na 45 min przed rozpoczęciem zajęć. Odwóz z powrotem wszystkich grup 40 min. po zakończeniu zajęć. Czas ten w indywidualnych przypadkach może ulec zmianie. 6/.UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż podany harmonogram oraz trasy mogą ulec zmianie stosownie do potrzeb szkół zgłaszanych do zamawiającego przez dyrekcje tych jednostek. Zmiany mogą powstać na skutek zmian w harmonogramach lekcji oraz w wyniku szczególnych potrzeb zamawiającego takich jak konieczność zorganizowania przejazdów związanych z uczestnictwem uczniów w zajęciach nadobowiązkowych, zawodach sportowych lub imprezach okolicznościowych. O zmianach w trasach przewozu oraz kursach nieujętych w harmonogramie zamawiający powiadomi wykonawcę co najmniej 1 dzień wcześniej. 7/.Obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się w terenie z trasami, odległościami przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów do siedziby Zamawiającego. Zadaniem wykonawcy jest zapewnienie przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu kołowego, obsługiwanych przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. 8/.Zamawiający oczekuje, że wykonawca dobierze w sposób optymalny pojemności autobusów w stosunku do liczby uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, gdyby zaistniały zmiany niemożliwe do przewidzenia na etapie sporządzania niniejszej specyfikacji. 9/.Wyznaczenie osób sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami pozostaje w wyłącznej kompetencji zamawiającego oraz dyrektorów placówek oświatowych. Zadaniem po stronie wykonawcy pozostaje zapewnienie dobrej współpracy pomiędzy kierowcą danego autobusu a osobami sprawującymi opiekę..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. 1. 6 Pzp, w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia będą dotyczyć usługi dowozu i odwozu uczniów na zajęcia związane z realizacją zajęć szkolnych tj.przejazdów związanych z uczestnictwem uczniów w zajęciach szkolnych, w tym zajęciach nadobowiązkowych, zawodach sportowych, imprezach okolicznościowych na basenie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. na podstawie art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym uzyskali licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania potencjału technicznego Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują minimum 2 autobusami przystosowanymi do przewozu co najmniej 75 osób każdy i co najmniej 2 busami, przystosowanymi do przewozu co najmniej 19 osób każdy, dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP, z ważnymi badaniami technicznymi, wyprodukowanymi po roku 2002

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek pozostawania w sytuacji ekonomicznej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzania zmian do umowy związanej ze: a)zmianą nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, b) zmniejszeniem ilości zamówienia wynikającym z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie, w tym zmniejszenie ilości szkół, c)niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, d)wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie usługi, e)zmiany stawki podatku VAT Wszelkie w/w zmiany będą wprowadzone do umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy i wymagają aneksu sporządzonego w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solnemiasto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOLNE MIASTO Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Zarządu SOLNE MIASTO Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.