eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego tj. Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Łódź: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego tj. Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie
Numer ogłoszenia: 243566 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207864 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego tj. Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego tj. Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie w terminie 20 dni roboczych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych w Bibliotece Akt Rejestracyjnych oraz wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych w Dziale Obsługi Bezpośredniej II. Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej. Każdą z powyżej wymienionych części wykonywać będzie tylko jedna osoba. Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie przez każdego z Wykonawców po 160 godzin. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Agnieszka Dopierała, ul. Popiełuszki 41b m 46, 94-053 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1952,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Dorota Janowska, ul. Babickiego 6/20, 94-056 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.