eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Chojnice w okresie zimowym 2013 - 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Chojnice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Chojnice w okresie zimowym 2013 - 2014
Numer ogłoszenia: 243341 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235419 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972129, faks 052 3973559.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Chojnice w okresie zimowym 2013 - 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych polegających na odśnieżaniu nawierzchni pługami i zwalczaniu śliskości zimowej przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących usług o szacowanej ilości: 2.1 mechaniczne odśnieżanie jezdni za pomocą pługów - 500 km 2.2 mechaniczne posypywanie jezdni chlorkiem sodu z solarki wraz z kosztem soli i załadunkiem materiału - 200 km 2.3 mechaniczne posypywanie jezdni wodnym roztworem (sól i mieszanka płynna) z solarki wraz z kosztem materiałów i ich załadunkiem - 100 km 2.4 mechaniczne posypywanie dróg mieszanką piaskowo - solną o stężeniu 20 % wraz z kosztem materiałów - 50 km 2.5 załadunek i wywóz śniegu - 300 m3. 3. Załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych - wyłącznie na polecenie Zamawiającego. 4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny i w formie faxu. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. 5. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg: 5.1 likwidacja śliskości zimowej: a) na ulicach i drogach gminnych na terenie Gminy Chojnice śliskość zimowa będzie likwidowana w zależności od warunków atmosferycznych mieszanką piasku i soli, solą i solanką . Zużycie soli 10 - 20 g/m2. Zakładana szerokość posypywania 80% szerokości jezdni. Przy temperaturze poniżej - 6 °C - mieszanka piasku i soli w ilości 25- 150 g/m2 5.2 odśnieżanie dróg: a) na drogach gminnych odśnieżanie odbywać się będzie za pomocą pługów. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy w miejscach przejść dla pieszych. Zakładana prędkość przy odśnieżaniu nie powinna przekraczać 10 - 15 km/h, podczas intensywnych opadów prędkość można zwiększyć do 15 - 20 km/h. 6. Wszystkie pojazdy powinny być wyposażone w telefon komórkowy lub CB. Koszty utrzymania oraz instalacji ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla gminy Chojnice. 8. W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisy BHP, oraz przepisy wynikające z Kodeksu ruchu drogowego. Pracownicy wykonujący prace w terenie muszą posiadać odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy wykonującej prace. 9. Długość dróg objętych zimowym utrzymaniem zgodnie z wykazem ulic - 11,80 km (załącznik nr 1 do umowy). 10. Ciągi ulic muszą być przygotowane użytkowo w ciągu całej doby, przejezdność należy uzyskać w ciągu 3 godzin po ustaniu opadów. 11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usługi, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno - techniczne. 12. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania wybrany Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 13. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Urzędu Gminy w Chojnicach. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta ZOM A. Pestka, ul. Kościerska 4A Klawkowo, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109728,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109728,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.