eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont kompleksowy Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu - ZAMÓWIENIE DODATKOWE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Katowice: Remont kompleksowy Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu - ZAMÓWIENIE DODATKOWE
Numer ogłoszenia: 242916 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu - ZAMÓWIENIE DODATKOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont kompleksowy Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu - ZAMÓWIENIE DODATKOWE, polegające na: rozebraniu warstw podłogowych, skuciu spękanych warstw z lepikiem po parkiecie, wykonania wylewek z regulacją wysokości podłoży wyprofilowania i wypoziomowania nowej posadzki z warstwami podkładu; wyrównaniu i naprawie powierzchni ścian przez dodatkowe pogrubiające warstwy tynku i gładzi gipsowej z gruntowaniem powierzchni; przebudowie ścianek działowych; przebudowie instalacji grzewczej w segmencie B budynku, w obiekcie Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu, zgodnie z zatwierdzonym Protokołem Konieczności Wykonania Robót Dodatkowych z dnia 8 maja 2015 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana SIKORA Maciej Sikora, oś. Niwa 103a, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479897,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 590273,83

  • Oferta z najniższą ceną: 590273,83 / Oferta z najwyższą ceną: 590273,83

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie prac w segmencie A budynku KMP w Bytomiu po skuciu starej posadzki stwierdzono dodatkowe warstwy posadzkowe i podkładowe, spękane i odspojone od podłoża oraz stare zużyte podłogi drewniane, warstwa klejonego na lepiku starego parkietu odspojone od podłoża, stwierdzono różnice poziomów w stosunku do wymaganego poziomu nowej posadzki w pomieszczeniach i korytarzach. W związku z czym zachodzi konieczność rozebrania starych zawilgoconych i zbutwiałych warstw podłogowych, skucie spękanych warstw z lepikiem po parkiecie, wyprofilowania i wypoziomowania nowej posadzki z warstwami podkładu, izolacjami, zbrojoną wylewką cementową. Podczas realizacji robót remontowych, po usunięciu sprzętów, mebli, okładzin ściennych, boazerii stwierdzono, że istnieją uszkodzenia murów, stropów, ścian, nierówności tynków, a obecny ich stan techniczny nie pozwala na zastosowanie wykończenia i powłok malarskich oraz tynku mozaikowego przewidzianych w zadaniu podstawowym. W związku z czym zachodzi konieczność wyrównania i naprawy powierzchni przez dodatkowe pogrubiające warstwy tynku i gładzi gipsowej z gruntowaniem powierzchni. Przy robotach rozbiórkowych po skuciu starych okładzin stwierdzono bardzo zły stan techniczny, spękania i niestabilność konstrukcyjną części ścianek działowych powodujący konieczność ich przebudowy. Powyższe roboty związane z przygotowaniem powierzchni do właściwego stanu wykończenia należy uznać za konieczne do wykonania. Konieczność wykonania opisanych robót wniknęła w trakcie realizacji robót podstawowych i nie można było ich wcześniej przewidzieć. Na etapie przygotowania postępowania przetargowego w miejscach odkrywek nie uwidoczniono tak złego stanu warstw podposadzkowych oraz konstrukcji ścian pod tynkiem. Nie można było wykonać zerwania podłóg oraz tynków na całej powierzchni z uwagi na fakt że obiekt jest czynny i powinien funkcjonować sprawnie jako Komenda Policji. W segmencie B budynku po skuciu starych posadzek i ustaleniu poziomu nowej posadzki stwierdzono, że konieczna i niezbędna jest przebudowa istniejących przewodów instalacji grzewczej. Zgodnie z zatwierdzonym protokołem konieczności z dnia 8 maja 2015 roku, udzielenie zamówienia dodatkowego stało się niezbędne dla prawidłowego wykonania robót i zrealizowania umowy podstawowej, i nie było objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienia podstawowego udzielono 6 listopada 2013 roku. Zamówienia dodatkowego udziela się temu samemu wykonawcy, realizującemu zamówienie podstawowe, wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia dodatkowego stanowi 31,14% wartości zamówienia podstawowego. Wszystkie wytypowane roboty posiadają znamiona zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy PZP tj: a/ Zamawiający udziela zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, b/ zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% realizowanego zadania, c/ zamówienie dodatkowe stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia d/ zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego e/ wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.