Katowice: Remont kompleksowy Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu - ZAMÓWIENIE DODATKOWE
Numer ogłoszenia: 242916 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu - ZAMÓWIENIE DODATKOWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont kompleksowy Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu - ZAMÓWIENIE DODATKOWE, polegające na: rozebraniu warstw podłogowych, skuciu spękanych warstw z lepikiem po parkiecie, wykonania wylewek z regulacją wysokości podłoży wyprofilowania i wypoziomowania nowej posadzki z warstwami podkładu; wyrównaniu i naprawie powierzchni ścian przez dodatkowe pogrubiające warstwy tynku i gładzi gipsowej z gruntowaniem powierzchni; przebudowie ścianek działowych; przebudowie instalacji grzewczej w segmencie B budynku, w obiekcie Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu, zgodnie z zatwierdzonym Protokołem Konieczności Wykonania Robót Dodatkowych z dnia 8 maja 2015 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
- Firma Budowlana SIKORA Maciej Sikora, oś. Niwa 103a, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479897,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590273,83
Oferta z najniższą ceną: 590273,83 / Oferta z najwyższą ceną: 590273,83
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie prac w segmencie A budynku KMP w Bytomiu po skuciu starej posadzki stwierdzono dodatkowe warstwy posadzkowe i podkładowe, spękane i odspojone od podłoża oraz stare zużyte podłogi drewniane, warstwa klejonego na lepiku starego parkietu odspojone od podłoża, stwierdzono różnice poziomów w stosunku do wymaganego poziomu nowej posadzki w pomieszczeniach i korytarzach. W związku z czym zachodzi konieczność rozebrania starych zawilgoconych i zbutwiałych warstw podłogowych, skucie spękanych warstw z lepikiem po parkiecie, wyprofilowania i wypoziomowania nowej posadzki z warstwami podkładu, izolacjami, zbrojoną wylewką cementową. Podczas realizacji robót remontowych, po usunięciu sprzętów, mebli, okładzin ściennych, boazerii stwierdzono, że istnieją uszkodzenia murów, stropów, ścian, nierówności tynków, a obecny ich stan techniczny nie pozwala na zastosowanie wykończenia i powłok malarskich oraz tynku mozaikowego przewidzianych w zadaniu podstawowym. W związku z czym zachodzi konieczność wyrównania i naprawy powierzchni przez dodatkowe pogrubiające warstwy tynku i gładzi gipsowej z gruntowaniem powierzchni. Przy robotach rozbiórkowych po skuciu starych okładzin stwierdzono bardzo zły stan techniczny, spękania i niestabilność konstrukcyjną części ścianek działowych powodujący konieczność ich przebudowy. Powyższe roboty związane z przygotowaniem powierzchni do właściwego stanu wykończenia należy uznać za konieczne do wykonania. Konieczność wykonania opisanych robót wniknęła w trakcie realizacji robót podstawowych i nie można było ich wcześniej przewidzieć. Na etapie przygotowania postępowania przetargowego w miejscach odkrywek nie uwidoczniono tak złego stanu warstw podposadzkowych oraz konstrukcji ścian pod tynkiem. Nie można było wykonać zerwania podłóg oraz tynków na całej powierzchni z uwagi na fakt że obiekt jest czynny i powinien funkcjonować sprawnie jako Komenda Policji. W segmencie B budynku po skuciu starych posadzek i ustaleniu poziomu nowej posadzki stwierdzono, że konieczna i niezbędna jest przebudowa istniejących przewodów instalacji grzewczej. Zgodnie z zatwierdzonym protokołem konieczności z dnia 8 maja 2015 roku, udzielenie zamówienia dodatkowego stało się niezbędne dla prawidłowego wykonania robót i zrealizowania umowy podstawowej, i nie było objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienia podstawowego udzielono 6 listopada 2013 roku. Zamówienia dodatkowego udziela się temu samemu wykonawcy, realizującemu zamówienie podstawowe, wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia dodatkowego stanowi 31,14% wartości zamówienia podstawowego. Wszystkie wytypowane roboty posiadają znamiona zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy PZP tj: a/ Zamawiający udziela zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, b/ zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% realizowanego zadania, c/ zamówienie dodatkowe stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia d/ zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego e/ wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego;
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa odczynników chemicznych
- Wykonanie druku publikacji "Roman Starak Ponad Czasem" wraz z dostawą
- Remont mieszkań III/2024
- Termomodernizacja hali namiotowej do tenisa ziemnego na Ośrodku Tenisowym MOSIR w Katowicach - Etap I
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego dla Szpitala Murcki sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
- Modernizacja infrastruktury społecznej w Dobrym Mieście
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu
- Kompleksowa termomodernizacja i przebudowa budynku Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostosowanie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Jaworznie do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.