eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Ochrona, dozór obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Węgorzewo: Ochrona, dozór obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy.
Numer ogłoszenia: 241259 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie , ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, faks 087 4270961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona, dozór obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony, dozoru obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy. 2. Ochrona, dozór obiektów i mienia wymienionych w umowie i objętych zamówieniem odbywać się będzie przez przeszkolone do świadczenia niniejszych usług osoby a dodatkowo wyposażone w odpowiednie środki łączności (telefon komórkowy). 3. Wykonawca zapewni wsparcie dozorujących przez grupę interwencyjną w razie wystąpienia takiej konieczności i która podejmie czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach 4. Wymagania dotyczące usług w zakresie ochrony, dozoru: a) ochrona, dozór, realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, polegającej na stałej ochronie obiektu przez jednego z min. dwóch pracownika ochrony zgodnie z zawartą umową, mającej na celu działania zapobiegające przestępstwu i wykroczeniu przeciwko mieniu a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń: b) ochrona, dozór, obejmuje niedopuszczenie do wejścia (wjazdu) osób postronnych i pojazdów na teren bazy, c) ochrona, dozór obejmuje budynki, pojazdy samochodowe, maszyny, sprzęt, urządzenia i materiały znajdujące się na terenie otwartym i wewnątrz budynku przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, pożarem itp. Ochrona, dozór mienia będzie realizowany: w dni robocze od godziny 15. 00 do 7. 00 (16 godz.) w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo (24 godz.). Służbę pełnią pracownicy Wykonawcy, na zmianę. W przypadku nieobecności pracownika ochrony (dozoru) z powodu choroby, urlopu, Wykonawca zapewni zastępstwo. W przypadku nieprzybycia zmiany, pracownik ochrony, dozoru, nie możne opuścić swojego stanowiska pracy. 4.1 Obowiązkiem pracownika Wykonawcy obejmującego dyżur jest : a) przyjęcie ewentualnych uwag i poleceń przedstawiciela Zamawiającego, dotyczących ochrony, dozorowania; b) sprawdzenie stanu dozorowanych obiektów; c) sprawdzenie zwrotu wszystkich kluczy i właściwego zamknięcia poszczególnych obiektów i pomieszczeń. 4.2. Obowiązkiem pracownika Wykonawcy w czasie pełnienia dyżuru jest: a) prowadzenie dziennika przebiegu służby, gdzie odnotowywane są m. in. dane personalne pracownika, czas pracy, zdarzenia zaistniałe w czasie służby, fakt przekazania obiektu kolejnej zmianie; b) odbieranie telefonów oraz sporządzanie notatek a następnie przekazanie ich w trybie roboczym pracownikowi wydziału Drogownictwa. c) rejestrowanie w książce dyżurów pobytu osób poza godzinami pracy; d) otwieranie i zamykanie bram wjazdowych na teren obiektu; e) dokonywanie systematycznych kontroli obchodowych co 2 godziny obiektów i mienia ze szczególnym uwzględnieniem stanu ogrodzenia zewnętrznego, bram, drzwi, okien, szyb oraz stanu wszelkich zamknięć i zabezpieczeń; f) włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego w celu umożliwienia obserwacji terenu w nocy i w warunkach niedostatecznej widoczności; g) odnotowywanie w rejestrze przebiegu dyżuru wszelkich uwag dotyczących przebiegu służby, a w razie potrzeby powiadomienie upoważnionego przez Zamawiającego, pracownika Wydziały Drogownictwa; h) w przypadku wystąpienia szczególnego zagrożenia (włamanie, kradzież, pożar, awaria sieci wodno kanalizacyjnej, elektrycznej, ciepłowniczej lub innych zdarzeń losowych) należy niezwłocznie powiadomić odpowiednią jednostkę (policję, straż pożarną, pogotowie ratunkowe, pogotowie energetyczne) oraz upoważnionego przez Zamawiającego, pracownika Wydziału Drogownictwa. 4.3 Obowiązkiem pracownika Wykonawcy kończącego dyżur jest: a) poinformowanie o przebiegu służby i ewentualnych przypadkach, które miały miejsce w czasie pełnienia dyżuru (odnotowanych w rejestrze dyżurów), b) przekazanie kluczy obiektów i pomieszczeń pracownikowi kontynuującemu dyżur na kolejnej zmianie, 5. Wymagania dotyczące usług w zakresie utrzymania czystości: a) sprzątanie i zamiatanie pomieszczeń: sekretariatu, portierni (pomieszczenie pracownika ochrony), korytarza, pomieszczenia socjalnego - o łącznej powierzchni 64,8 m2; b) sprzątanie i zamiatanie wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 1430 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2); c) grabienie liści i gromadzenie ich w workach dostarczonych przez pracownika Wydziału Drogownictwa; d) koszenie trawy na wydzielonym terenie bazy; e) odśnieżanie i posypywanie materiałem dostarczonym przez zamawiającego, wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 1430 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2) oraz stopnia przed wejściem do budynku o powierzchni 3,3 m2 w okresie zimowym; f) obsługa kotłowni (palenie w piecu centralnego ogrzewania, według ustaleń roboczych). 6. Wykonawca odpowiada za przekazane mienie tzn. ponosi koszty z tytułu uzupełnienia skradzionego mienia w okresie wykonywania nadzoru. Wszelkie akty kradzieży, wandalizmu, Wykonawca zgłasza właściwej terenowo komendzie policji i Zamawiającemu. 7. Klucze do pomieszczeń i budynków objętych dozorem będą przechowywane w przeznaczonej do tego celu skrzynce na portierni. 8. Wykonawca zatrudniać będzie stały skład osobowy zespołu ochrony, dozoru min. 2 osoby. Zmiany składu mogą mieć miejsce wyłącznie w przypadku urlopu lub choroby pracownika i należy o tych zmianach powiadomić niezwłocznie Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zmieni skład osobowy, jeśli Zamawiający uzna, że pracownik ochrony nienależycie wykonuje swoje obowiązki umowne. 9. Wykonawca zobowiązuje się do 29 dnia każdego miesiąca dostarczyć Zamawiającemu harmonogram osobowy pracowników ochrony, dozoru, na następny miesiąc. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do Wykonawcy o odwołanie pracownika ochrony, dozoru, nie stosującego się do niniejszych warunków. 11. Zamawiający przekazuje do dyspozycji pracownikom ochrony, dozoru pomieszczenie portierni wraz z niezbędnym wyposażeniem, oraz zapewnia możliwość korzystania z sanitariatu,toalety. 12. Zatrudnieni pracownicy ochrony, dozoru, mogą bezpłatnie korzystać z telefonu służbowego wyłącznie w sprawach służbowych związanych z pełnieniem dyżuru. W innych przypadkach Wykonawca będzie pokrywał koszty wykonanych połączeń (rozmów telefonicznych). Koszt tych połączeń obliczany będzie w oparciu o taryfy połączeń operatora obsługującego połączenie i wydruki rozmów z centrali telefonicznej obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym. 13. Wszystkie przeprowadzane rozmowy telefoniczne winny być odnotowane w rejestrze rozmów znajdującym się na portierni. 14. Wykaz obiektów podlegających ochronie, dozorowi: a) budynek biurowo gospodarczy o szacunkowej pow.: 487,5 m2 b) budynek magazynowy o szacunkowej pow.:324 m2 c) budynek magazyn paliw o szacunkowej pow.:19 m2 15. Wykaz pojazdów samochodowych, maszyn, sprzętu, urządzeń: a) samochód osobowy Seicento nr rejestracyjny NWE H117 b) samochód osobowo ciężarowy IVECO DAILY nr rejestracyjny NWE S570 c) samochód osobowo ciężarowy LUBLIN nr rejestracyjny NWE A696 d) ciągnik rolniczy URSUS 1224 nr rejestracyjny NWE T409 e) ciągnik rolniczy MTZ 320 nr rejestracyjny NWE T280 f) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P731 g) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P732 h) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P506 i) przyczepa nr rejestracyjny NWE P650 j) przyczepa nr rejestracyjny NWE P056 k) remonter drogowy l) rębak 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu pojazdów samochodowych, maszyn, sprzętu, urządzeń objętych ochroną, dozorem, w przypadku nabycia dodatkowego mienia. 17. Szacunkowa, łączna ilość godzin pełnienia służby w ramach ochrony, dozoru, utrzymania czystości na terenie bazy 6720 godzin, w rozbiciu na poszczególne miesiące: Styczeń 584 Luty 512 Marzec 560 Kwiecień 552 Maj 584 Czerwiec 552 Lipiec 568 Sierpień 568 Wrzesień 544 Październik 576 Listopad 560 Grudzień 560.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, lub potencjału technicznego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez Zamawiającego. Ocena dokonana zostanie na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. 1 SIWZ, Zamawiający żąda: Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych -druk nr 2 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. 2 SIWZ Zamawiający żąda: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - druk nr 2 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. 2 pdpkt. a SIWZ, Zamawiający żąda: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualnej, przez cały okres realizacji zadania, koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony mienia. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. 2 pdpkt. b SIWZ, Zamawiający żąda: a) Wykazu zrealizowanych usług ochrony, dozoru mienia -druk nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie usługi z należytą starannością (np. referencje). Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - jako główny wykonawca lub podwykonawca zrealizował co najmniej 2 usługi ochrony, dozoru obiektu, mienia użyteczności publicznej. b) Wykazu osób - pracowników ochrony, dozoru, którymi dysponuje wykonawca* i które będą bezpośrednio realizowały zamówienie, z zastrzeżeniem, że mają to być minimum 2 osoby pełniące służbę ochrony, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz 1 osoba nadzorująco - koordynująca pracę pracowników ochrony, dozoru -druk nr 3. UWAGA! Wykonawca musi posiadać całodobowo do dyspozycji min. 1 grupę interwencyjną, która podejmie czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach. opcjonalnie*: pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp. - wraz z wykazem, o którym mowa powyżej. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. 2 pdpkt. c SIWZ, Zamawiający żąda: Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min 75.000,00 zł. 5. Nadto Zamawiający żąda aby do oferty załączyć: Wypełniony i podpisany formularz oferty -druk nr 1. 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć oświadczenie o niepodleganiu odrzuceniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (należy dokładnie określić zakres umocowania), podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokój nr 28..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 08:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, sekretariat (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną - w tym celu Zamawiający udostępnia następujące adresy mailowe: inwestycje@powiatwegorzewski.pl; przetargi@powiatwegorzewski.pl 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w kwestii dotyczącej ilości godzin pełnienia służby w ramach ochrony, dozoru, utrzymania czystości na terenie bazy, w przypadku gdyby Zamawiający ustanowił dodatkowe dni wolne od pracy, zwiększając tym samym liczbę godzin ochrony, dozoru, całodobowego w ramach danego miesiąca. Na tę okoliczność zostanie sporządzony aneks do umowy. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 5. Integralną część SIWZ stanowią: - projekt umowy (zał. nr. 1). - druki 1-4.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.