eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa systemów implantów rewizyjnych do zaopatrywania aseptycznych obluzowań endoprotez stawu biodrowego bazujący na rekonstrukcji ubytków kostnych przy pomocy gruzu kostnego dla WSS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Gdańsk: Dostawa systemów implantów rewizyjnych do zaopatrywania aseptycznych obluzowań endoprotez stawu biodrowego bazujący na rekonstrukcji ubytków kostnych przy pomocy gruzu kostnego dla WSS
Numer ogłoszenia: 239951 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3020016, fax. 058 7629411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemów implantów rewizyjnych do zaopatrywania aseptycznych obluzowań endoprotez stawu biodrowego bazujący na rekonstrukcji ubytków kostnych przy pomocy gruzu kostnego dla WSS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemów implantów rewizyjnych do zaopatrywania aseptycznych obluzowań endoprotez stawu biodrowego bazujący na rekonstrukcji ubytków kostnych przy pomocy gruzu kostnego (CPV: 33.18.32.00-8) dla WSS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania może przystąpić Wykonawca, który : 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności (do wykonania przedmiotu zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 6. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 7. nie otwarto w stosunku do niego likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, z wyjątkiem okoliczności, gdzie po ogłoszeniu upadłości Wykonawcy zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 8. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP, 10. nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP tzn., że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 11. zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń, 12. oferuje przedmiot zamówienia posiadający odpowiednią jakość i wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe, 13. oferuje towar posiadający wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji i certyfikaty dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP, 14. uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert, 15. w przypadku przyznania zamówienia publicznego zobowiązuje się do zawarcia pisemnej umowy w siedzibie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : 1. Oświadczenie, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, (należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, dokumentu rejestracyjnego działalności gospodarczej , tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605 ) 2. Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (do wykonania przedmiotu zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 4. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności- na druku OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, z wyjątkiem okoliczności, gdzie po ogłoszeniu upadłości Wykonawcy zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego- na druku OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 9. Oświadczenie, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 10. Oświadczenie, że nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 11. Oświadczenie, że nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP tzn., że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 12. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 13. Oświadczenie, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 14. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (Art. 23 ust. 3 PZP). Powyższe oświadczenia, które nie zostały wymienione jako załączniki zostały zamieszczone w druku oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu / oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 PZP) - NIE SPEŁNIA..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, WSS w : 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, WSS w : 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.