To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Szczecin: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 239868 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 204031 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie chodników położonych w strefie płatnego parkowania w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Oferent mogł złożyć ofertę na poszczególne REJONY lub na całość. Nie złożenie żadnej oferty na któryś REJON nie powodowało unieważnienia całości postępowania. 2. Utrzymaniu będą podlegały chodniki usytuowane w poszczególnych REJONACH o łącznej powierzchni 76.964 m2 1) REJON I - o powierzchni 14.236 m2 2) REJON II - o powierzchni 11.369 m2 3) REJON III - o powierzchni 9.775 m2 4) REJON IV - o powierzchni 14.827 m2 5) REJON V - o powierzchni 13.029 m2 6) REJON VI - o powierzchni 13.728 m2 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zamiatanie i zbieranie wszelkich odpadów tj. papierów, niedopałków papierosowych, pozostałości opakowań papierowych, szklanych, foliowych, metalowych, szmat, drewna i drobnych gałęzi, porzuconych worów ze śmieciami, śmieci przyczepionych do gałęzi drzew i krzewów, piasku lub zalegającej ziemi, liści i owoców opadłych z drzew i krzewów, odchodów zwierzęcych; 2) Uprzątnięcie błota, śniegu i lodu, oraz ich pryzmowanie zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 roku), oraz wywóz wszelkich zanieczyszczeń zebranych podczas sprzątania chodników na miejsce do tego przeznaczone; 4. Realizacja zamówienia Utrzymanie czystości dotyczy całej szerokości chodnika, od krawędzi jezdni do granicy posesji graniczącej z przyległym chodnikiem, na którym dopuszczony jest płatny postój lub parkowanie pojazdów (w całości lub częściowo) wraz z rynsztokiem przyległym do chodnika z wyłączeniem: 1) powierzchni chodników na długości stanowisk rezerwowanych na potrzeby instytucji, zakładów pracy, przystanki komunikacji miejskiej itp., 2) powierzchni na szerokości wjazdów do bram, dróg dojazdowych na tereny instytucji lub obiektów prywatnych oraz tzw. narożników. 3) powierzchni stanowiących zajęcie pod różnorodne formy geometryczne infrastruktury technicznej, wysepki rozdzielcze stanowisk postojowych, zieleńców, koszy ulicznych itp. 5. Wymagania Zamawiającego 1) Wywiązywanie się z nałożonych obowiązków codziennie do godziny 8:00. 2) Przez utrzymanie w okresie letnim rozumie się zamiatanie wskazanych powierzchni, zebranie odpadów i ich wywóz, 3) Przez utrzymanie w okresie zimowym rozumie się likwidację gołoledzi i odśnieżanie oraz (w okresach bez opadów śniegu i gołoledzi) zamiatanie wskazanych powierzchni, zbieranie i wywóz odpadów. 4) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zanieczyszczenia po godzinie sprzątania wykonawca zobowiązany będzie do jego uprzątnięcia w terminie 1 godziny od chwili zgłoszenia. Zlecenie to będzie określane jako zlecenie interwencyjne, lecz nie będzie powodowało zwiększenia ryczałtowego miesięcznego wynagrodzenia brutto przypadającego za utrzymanie danego rejonu. 5) Podczas opadów śniegu winien on być odgarniany po każdym opadzie do uzyskania czystej nawierzchni celem niedopuszczenia do powstania nierówności ze zlodowaciałego śniegu i pryzmowany poprzez utworzenie pryzm w odległości 10 metrów od przejścia dla pieszych lub w przypadku dużej ilości miejsc parkingowych w jednym ciągu także na co 10-tym miejscu, z zachowaniem możliwości bezpiecznej wymiany pojazdów na miejscach parkingowych. Wysokość pryzmy przy skrzyżowaniu nie może być wyższa niż 1 metr. Pryzmowany śnieg nie może ograniczać swobodnego dostępu do parkomatów. 6) W okresach bezopadowych śnieg i błoto pośniegowe nanoszone przez pojazdy na miejsca postojowe oraz przez pojazdy pługujące na strefę przykrawężnikową (rynsztok) winny być usuwane na bieżąco. 7) Podczas gołoledzi chodniki winny być posypywane przy użyciu dostępnych środków uszorstniających, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 230 poz. 1960 z dnia 24.11.2005r.) 8) Efekty likwidacji gołoledzi i odgarniania śniegu winny być widoczne w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od momentu ich wystąpienia w tym, że w przypadku ich wystąpienia w godzinach nocnych efekt winien być osiągnięty nie później niż do godziny 7:00. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zadania bez współuczestnictwa Wykonawcy. Kontrola winna być potwierdzona stosownym protokołem oraz w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dokumentacją fotograficzną. 10) Kontrole będą prowadzone codziennie nie wyłączając sobót i niedziel: a) w okresie letnim po godz. 08:00; b) w okresie zimowym w czasie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi w godzinach nocnych - porą nocną; c) w okresie zimowym w czasie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi w ciągu dnia - po 3 godzinach od ich wystąpienia; Brak widocznych efektów sprzątania lub likwidacji gołoledzi i odgarniania śniegu po tych czasach będzie traktowane jako nieterminowe realizowanie przedmiotu umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 342968,76 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: REJON I.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POSESJA PAWEŁ BOROWIEC
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POSESJA PAWEŁ BOROWIEC
- Zakład Utrzymania Czystości POSESJA Paweł Borowiec, ul. 5-go Lipca 32B, 71-376 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4922.73
- Oferta z najniższą ceną: 4656.64 / oferta z najwyższą ceną: 6252.33
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: REJON II.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTAL-DOM Marek Błaż, ul. Podhalańskiej 9, 70-452 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4461.68
- Oferta z najniższą ceną: 4461.68 / oferta z najwyższą ceną: 6252
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: REJON III.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POSESJA PAWEŁ BOROWIEC
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POSESJA PAWEŁ BOROWIEC
- Zakład Utrzymania Czystości POSESJA Paweł Borowiec, ul. 5-go Lipca 32B, 71-376 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3380.14
- Oferta z najniższą ceną: 3197.43 / oferta z najwyższą ceną: 4293.45
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: REJON IV.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTAL-DOM Marek Błaż z siedzibą przy ,, ul. Podhalańskiej 9, 70-452 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5819.62
- Oferta z najniższą ceną: 5819.62 / oferta z najwyższą ceną: 8154
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: REJON V.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POSESJA PAWEŁ BOROWIEC
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POSESJA PAWEŁ BOROWIEC
- Zakład Utrzymania Czystości POSESJA Paweł Borowiec, ul. 5-go Lipca 32B, 71-376 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4505.36
- Oferta z najniższą ceną: 4261.82 / oferta z najwyższą ceną: 5722.42
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: REJON VI.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA ROMUS ROMAN SZCZĘCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA ROMUS ROMAN SZCZĘCHUŁA
- ROMUS Firma Usługowa Roman Szczęchuła, ul. Wł. Łokietka 22, 70-255 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5491.20
- Oferta z najniższą ceną: 5491.20 / oferta z najwyższą ceną: 7550
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.