To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Białystok: Wywóz nieczystości płynnych z terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach
Numer ogłoszenia: 239489 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425334 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6539800, faks 085 6539800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości płynnych z terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) usługi związane z opróżnianiem zbiornika retencyjnego w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Hryniewiczach ze zgromadzonych w nim odcieków oraz wywiezienie odcieków do punktu zlewnego należącego do Wodociągów Białostockich Sp. z o.o. przy ul. Produkcyjnej 102 (odległość ok. 22 km). b) okresowe wypompowywania i wywożenie odcieków technologicznych po procesach kompostowania ze zbiorników bezodpływowych (5 szt.), jak również sporadycznie odpompowywanie, odcieków wprost z przepompowni P1, P2 i P3 oraz rowków opaskowych wokół pól składowych. 2. Opłaty z tytułu wprowadzenia odcieków do urządzeń punktu zlewnego ponosi Wykonawca. Odpowiedzialność oraz dodatkowe opłaty z tytułu przekroczenia dopuszczalnych stężeń zanieczyszczeń w odbieranych odciekach ponosi Zamawiający, w przypadku stwierdzenia przekroczeń w miejscu odbioru odcieków tj. na terenie ZUOK. 3. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odcieków samochodem asenizacyjnym pustym (bez odcieków) oraz niepobierania odcieków z innych instalacji w drodze do punktu zlewnego. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) zważenie pustego samochodu (bez odcieków) na wadze znajdującej się na terenie ZUOK, b) odpompowanie odcieków, c) zamknięcie włazów po wypompowaniu odcieków, d) zważenie samochodu po jego całkowitym napełnieniu, e) przewóz odcieków do punktu zlewnego wymienionego w pkt. 1 i ich wypompowanie do studzienki. 5. Przewidziana maksymalna ilość odcieków w okresie realizacji zamówienia: 30 000 m3. Teoretyczna dobowa ilość odcieków waha się w granicach 0-150 m3, jednakże w wyjątkowych sytuacjach Wykonawca będzie zobowiązany do wywiezienia nawet do 200 m3 odcieków dziennie. 6. Dzienna ilość wywożonych odcieków będzie zależała od dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie każdego dnia do godziny 7:30 o szacowanej ilości odcieków do wywiezienia. 7. Podane ilości odcieków stanowią przybliżoną ilość przewidzianą do wywiezienia w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości te mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Szczegółowe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ - wzór umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00 - Usługi opróżniania basenów septycznych lub zbiorników septycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "WOJCIECH" WOJCIECH ŁUPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "WOJCIECH" WOJCIECH ŁUPIŃSKI
- PHU Wojciech Wojciech Łupiński, ul. Towarowa 6, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 498900,00
Oferta z najniższą ceną: 498900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 598800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa 0,9% roztworu NaCl oraz płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/TP-15/24
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.