eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 w Gminie Pyskowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Pyskowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 w Gminie Pyskowice
Numer ogłoszenia: 238765 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208013 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 w Gminie Pyskowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 w Gminie Pyskowice. Zakres zamówienia obejmuje: - odśnieżanie i przeciwdziałanie śliskości na drogach, - wywóz nadmiaru śniegu, Odśnieżanie i przeciwdziałanie śliskości należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub zjawisk, które mogą powodować gołoledź czy inne utrudnienia w ruchu kołowym. Prace powinny być wykonane tak, aby zachować stałą przejezdność dróg. Po każdym dniu, w którym przeprowadzona była akcja zimowa, Zamawiający otrzyma potwierdzenie jej prowadzenia wraz z dokładnym zestawieniem wykazu dróg z podziałem na kategorie oraz ilością kilometrów objętych zimowym utrzymaniem w danym dniu. Potwierdzenie prowadzenia akcji Wykonawca zgłosi w formie pisemnej, faxem lub e-mailem osobie pełniącej nadzór ze strony Zamawiającego najpóźniej do godz. 15.00 następnego dnia po dniu, w którym akcję rozpoczęto (od poniedziałku do czwartku), natomiast za prowadzenie akcji w piątki, soboty i niedziele, do godz. 15:00 w poniedziałek. Zamawiający naliczy kary umowne za prace, które nie zostały zgłoszone zgodnie z w/w wymogami. Pojazdy służące do prowadzenia akcji zimowej wyposażone są w urządzenia GPS. Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego niezwłocznie udostępnia zarejestrowane dane dot. lokalizacji pojazdów we wskazanej dacie. Wykonawca zadania we własnym zakresie przygotowuje, gromadzi oraz przechowuje materiały do usuwania śliskości. Wykonawca jest zobowiązany stosować odpowiednie dawki materiałów w zależności od typu spodziewanej śliskości, rodzaju występującej śliskości, warunków atmosferycznych oraz temperatury nawierzchni zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960 z 2005 r.) Łączną powierzchnię dróg objętych odśnieżaniem i przeciwdziałaniem śliskości określa załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z przedmiotowym załącznikiem wyszczególnione drogi i place gminne w granicach administracyjnych Gminy Pyskowice podzielone są na I, II i III standard zimowego utrzymania dróg określony w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. UWAGA 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pracy ludzi i sprzętu do zmieniających się warunków atmosferycznych. 2.Niedopuszczalne jest stosowanie żużla wielkopiecowego oraz paleniskowego jako materiału szorstkiego do prowadzenia akcji. 3.Prace związane z wywozem nadmiaru śniegu każdorazowo wykonywane będą na odrębne pisemne lub mailowe zlecenie Zamawiającego. Termin wykonania wynosi 2 dni od otrzymania zlecenia. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy stały monitoring stanu nawierzchni dróg i placów gminnych. 5.Ze względu na nieprzewidywalność warunków atmosferycznych i charakter zamówienia wymagający bieżących reakcji, wielkości podane w formularzu cenowym w kolumnie nr 4 są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie bez możliwości przekroczenia kwoty wynagrodzenia podanej w formularzu cenowym w wierszu nr 9. Zadanie zimowego utrzymania dróg będzie realizowane do wyczerpania środków finansowych o których mowa w formularzu cenowym w wierszu nr 9 jednak nie dłużej niż do dnia 30.04.2015r. 6.Wynagrodzenie będzie wypłacane za faktyczne wykonanie poszczególnych usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy, wyliczone na podstawie cen jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy. Za prace wykonane i nie zgłoszone Zamawiającemu w wymaganym terminie zostaną naliczone kary umowne w wysokości 30% kwoty wynagrodzenia brutto za te prace. Kary umowne będą potrącone z Wynagrodzenia Wykonawcy. 7.Do obowiązków Wykonawcy należy zgłoszenie Zamawiającemu z 2-dniowym wyprzedzeniem faktu, że środki finansowe przewidziane na dany rok ulegną pełnemu wykorzystaniu. W przypadku braku zgłoszenia, Zamawiający nie zapłaci za prace, których wartość jest wyższa niż kwoty wskazane w umowie (§ 4 ust. 1)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tonsmeier Południe Sp. z o. o., ul. Kokotek 33, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 358746,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 260506,68

  • Oferta z najniższą ceną: 260506,68 / Oferta z najwyższą ceną: 260506,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.