eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Opole: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników
Numer ogłoszenia: 238234 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168424 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników zgodnie ze specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki nr 1A-1H do SIWZ z podziałem na 8 zadań: 1. Zadanie nr 1: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. kserokopiarek dla Wydziału Historyczno-Pedagogicznego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1A do SIWZ; 2. Zadanie nr 2: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Kwestury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1B do SIWZ; 3. Zadanie nr 3: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Sekcji ds. Aparatury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1C do SIWZ; 4. Zadanie nr 4: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Nauk Pedagogicznych wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1D do SIWZ (Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych); 5. Zadanie nr 5: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Fizyki wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1E do SIWZ; 6. Zadanie nr 6: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Inwestycji wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1F do SIWZ; 7. Zadanie nr 7: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Psychologii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1G do SIWZ; 8. Zadanie nr 8: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Chemii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1H do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. kserokopiarek dla Wydziału Historyczno-Pedagogicznego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1A do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cedartex Cezary Kula, Dariusz Żukowski Sp. j., ul. Działkowa 4, 45-144 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7355,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7355,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11530,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Kwestury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1B do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Sp. j., ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5350,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5350,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6396,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Sekcji ds. Aparatury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1C do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cedartex Cezary Kula, Dariusz Żukowski Sp. j., ul. Działkowa 4, 45-144 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2939,70

  • Oferta z najniższą ceną: 2939,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5765,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Nauk Pedagogicznych wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1D do SIWZ (Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Sp. j., ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Psychologii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1G do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTROPOL Zakład Elektroniki, Pl. Piłsudskiego 15-17c, 45-706 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1414,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1414,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Chemii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1H do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTROPOL Zakład Elektroniki, Pl. Piłsudskiego 15-17c, 45-706 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1414,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1414,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.