eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu w trybie koncesji na roboty budowlane. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie prawo do eksploatacji wykonanego obiektu przez



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Pszów: Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu w trybie koncesji na roboty budowlane. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie prawo do eksploatacji wykonanego obiektu przez okres wskazany w ofercie.
Numer ogłoszenia: 237687 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O KONCESJI NA ROBOTY BUDOWLANE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 032 455 88 76, fax 032 455 86 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS KONCESJI

II.1.1) Nazwa nadana koncesji przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu w trybie koncesji na roboty budowlane. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie prawo do eksploatacji wykonanego obiektu przez okres wskazany w ofercie..

II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu koncesji: Zaprojektowanie i wykonanie budynku usługowo-handlowego z siedzibą urzędu miasta, o pow. użytkowej ok. 2160 m2 z zagospodarowaniem terenu.Obiekt będzie zlokalizowany w centrum Pszowa na działkach 2246/168, 2246/168 przylegających bezpośrednio do rynku.Przewidywana powierzchnia zabudowy to około 900m2. Obiekt 3 kondygnacyjny o wysokości w kalenicy nie przekraczającej 15m. Obiekt będzie składał się z części zajmowanej przez Urząd Miasta oraz części komercyjnej.Część pod usługi komercyjne i handel zgodna z zapotrzebowaniami oferenta.

  • Czy przysługuje odwołanie: Tak.

II.1.3) Minimalny procent robót budowlanych, których wykonanie powierzy się innym podmiotom: nie dotyczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej upzp, oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 upzp, w tym następujące, szczegółowe warunki: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej jeden budynek użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.) o pow. użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2. 2. dysponują zespołem projektowym, który wykonał co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową związaną z budową budynku użyteczności publicznej w rozumieniu ww. przepisów, o pow. użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, posiadającym kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), a w szczególności posiadającym uprawnienia projektowe w swojej specjalności: a) główny projektant - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności architektonicznej b) projektanci branżowi - uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej; - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wszystkie ww. osoby powinny posiadać zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 3. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia zgodnie z ww. przepisami oraz doświadczenie i kwalifikacje, tj. a) kierownik budowy - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz ważne na dzień złożenia wniosku zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; b) kierowników robót w następujących specjalnościach: - robót instalacyjnych w zakresie: instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - sieci sanitarnych, - robót drogowych, - instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych. Wszyscy kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w swojej specjalności oraz posiadać zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. 4. Dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomością. 5. Osiągnęli średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN; 6. Osiągnęli płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (Xpb >=1); 7. Dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN; 8. Posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą 5 mln PLN. II. W przypadku wspólnego ubiegania się o przedmiotowe zamówienie wykonawcy składający wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy (przez wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach należy rozumieć wniosek złożony wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę). W takim przypadku wraz z wnioskiem należy złożyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub potwierdzonej notarialnie kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o przedmiotowe zamówienie warunki o których mowa powyżej oceniane będą łącznie, tzn. będzie brany pod uwagę łączny potencjał wszystkich wykonawców, za wyjątkiem warunku o którym mowa w pkt. I.8, który powinien spełniać każdy wykonawca osobno. III. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów. IV. Do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni wykonawcy spełniający wszystkie ww. warunki podmiotowe. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert wstępnych zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków w zakresie doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego, dokonaną w następujący sposób: - wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu otrzyma 2 pkt pomocnicze za każdą wykonaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów ww. rozporządzenia, nie więcej jednak niż 20 pkt; - wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu otrzyma 1 pkt pomocniczy za każdy kolejny, pełny 1 mln PLN posiadanych środków finansowych lub zdolności finansowej, nie więcej jednak niż 10 pkt. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów kwalifikujących wykonawcę na piąte miejsce, zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych tego wykonawcę, którego łączna wartość posiadanych środków i zdolności kredytowej będzie wyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokonania ewentualnej oceny spełniania tych warunków w najwyższym stopniu wykonawcy powinni wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 upzp; 2) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w opisie należy podać informację na temat powierzchni użytkowej) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 8) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w opisie należy podać informację na temat powierzchni użytkowej) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. zgodnie z obowiązujących prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 11) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlegają ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o ww. częściach sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności, w tym przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; 13) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w pkt 1-6) oraz 13) składa każdy z nich osobno. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez jednego wykonawcę, dwóch (lub więcej) lub wspólnie, albowiem dotyczą warunków, które będą oceniane łącznie. Wykonawcy którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty stosownie do postanowień §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

  • Data: 21.01.2008, godzina 10:00.
  • Miejsce: siedziba zamawiającego - Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.