eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pod nazwąPrzebudowa i termomodernizacja obiektów Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu przy pl. Teatralnym 1, w ramach projektu pn.MODERNIZACJA TEATRU DRAMATYCZNEGO IM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i termomodernizacja obiektów Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu przy pl. Teatralnym 1, w ramach projektu pn.: MODERNIZACJA TEATRU DRAMATYCZNEGO IM. JERZEGO SZANIAWSKIEGO W WAŁBRZYCHU
Numer ogłoszenia: 23730 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego , pl. Teatralny 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 648 83 10 do 11; 6649693, faks 074 648 83 12; 6649694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i termomodernizacja obiektów Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu przy pl. Teatralnym 1, w ramach projektu pn.: MODERNIZACJA TEATRU DRAMATYCZNEGO IM. JERZEGO SZANIAWSKIEGO W WAŁBRZYCHU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie projektem, konstruowanie budżetu i harmonogramu, bieżące kontakty z instytucją finansującą i innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację Projektu , udział w kontrolach prowadzonych przez uprawnione organy, w zakresie objętym umową dotyczącą przygotowania projektu indywidualnego, której przedmiotem jest przygotowanie projektu do realizacji oraz nadzór nad etapami realizacji wraz z rozliczeniem zadania. - powierzchnia modernizowanych obiektów ca 6 415 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł , słownie: siedem tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 PZP oraz spełniają następujące wymagania: 1. wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - usługi inżyniera kontraktu dla co najmniej jednego zadania inwestycyjnego o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN, realizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej, 2. wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - usługi inżyniera kontraktu lub zastępstwa inwestycyjnego dla co najmniej jednego obiektu kubaturowego użyteczności publicznej , polegającego na przebudowie lub remoncie i modernizacji o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 2500 m2, 3. dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: a) Inżynier koordynator, który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu na co najmniej jednej budowie zrealizowanej według procedur Unii Europejskiej, b) Inspektor robót budowlanych (min. jedna osoba), który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , c) Inspektor robót sanitarnych (min. jedna osoba), który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , d) Inspektor robot elektrycznych (min. jedna osoba), który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, e) Specjalista Prawa zamówień publicznych, który legitymuje się świadectwami ukończenia kursów i szkoleń w dziedzinie Prawa zamówień publicznych, w tym nowelizacji z dnia 04.09.2008r. i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze przetargów publicznych, f) Specjalista do spraw rozliczeń, który posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych, w tym co najmniej dwóch inwestycji zrealizowanych według procedur Unii Europejskiej, e) Specjalista do spraw obsługi prawnej, który legitymuje się wykształceniem wyższym prawniczym i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze inwestycji lub kontraktów budowlanych, w tym co najmniej jednej inwestycji zrealizowanej według procedur Unii Europejskiej. 4) posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności usług Inżyniera Kontraktu lub zastępstwa inwestycyjnego o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, 5) wniosą wadium przetargowe. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do swojej oferty powinien dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualne zaświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 i pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia Inżyniera koordynatora i inspektorów nadzoru do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i z zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego, dla specjalisty prawa zamówień publicznych ze świadectwami przebytych szkoleń i kursów, a dla specjalisty ds. obsługi prawnej z kopią dyplomu ukończenia studiów prawniczych, 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - usług inżyniera kontraktu dla co najmniej jednego zadania inwestycyjnego o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN, zrealizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej. 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - usługi inżyniera kontraktu lub zastępstwa inwestycyjnego dla obiektów kubaturowych użyteczności publicznej , polegających na remoncie i modernizacji co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 2500 m2. Fakt wykonania usług, o których mowa w punktach 6) i 7) musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 8) Kopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności usług Inżyniera Kontraktu lub zastępstwa inwestycyjnego o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, 9) Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego, 58-300 Wałbrzych, plac Teatralny 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego, 58-300 Wałbrzych, plac Teatralny 1, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z udziałem Unii Europejskiej ( Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego ) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.