eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa zastawek biologicznych serca aortalnych i mitralnych oraz sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiochirurgii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Zamość: Dostawa zastawek biologicznych serca aortalnych i mitralnych oraz sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiochirurgii.
Numer ogłoszenia: 237171 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, fax 084 6386669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zamosc.tpnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zastawek biologicznych serca aortalnych i mitralnych oraz sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiochirurgii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zastawek biologicznych serca aortalnych i mitralnych oraz sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiochirurgii. 13 zadań asortymentowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.22.20 - Zastawki serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.22.20 - Zastawki serca Oryginalny kod CPV: 33.18.43.00 - Sztuczne części serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.43.00 - Sztuczne części serca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi :3325,00 zł. Wadium dla poszczególnych zadań określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r w związku z art. 44. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji 3 dostaw. Wszystkie wymienione w przedmiotowym wykazie dostawy muszą być potwierdzone dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zamosc.tpnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Aleje Jana Pawła II 10 22-400 Zamość pok. 215.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 248 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamwiającego, wykonawcy są zobowiązani do złożenia nastepujących dokumentów : 1. Charakterystyka techniczno - jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta i kraju pochodzenia oraz jego nazwy handlowej. Charakterystyka musi zawierać dane na temat parametrów technicznych wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Deklaracja o spełnieniu wymagań zasadniczych - tzw. deklaracja zgodności, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych. 3. Dokument potwierdzający wymaganą liczbę (min. 100 tys.) wszczepień na świecie oferowanych pierścieni oraz zastawek mechanicznych aortalnych (dotyczy zadania nr 4 i 5). 4. Oświadczenie wykonawcy o zabezpieczeniu na okres trwania umowy niezbędnych akcesoriów potrzebnych do wykorzystania i zastosowania oferowanego przedmiotu zamówienia. W ilościach i asortymencie zgodnym z wymaganiami określonymi dla poszczególnych zadań. 5. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu (oferta wykonawcy) wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki biologiczne stentowe aortalne - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki biologiczne stentowe mitralne - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki biologiczne aortalne bezstentowe - 12 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie do anuloplastyki trójdzielnej - 12 sztuk Pierścienie do anuloplastyki mitralnej - A - 3 szt.; B - 7 szt. - Razem - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawka mechaniczna aortalna - 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do śródoperacyjnej ablacji migotania przedsionków - 18 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łata filcowa o rizmiarze 15,2cm x 15,2cm - 5 szt. 2. Łata z oznaczeniem przepływu krwi (z krzyżykiem) o zmniejszonej przepuszczalności krwi, przeznaczona do rekonstrukcji drogi wypływu z komór do tętnicy płucnej i aorty oraz do rekonstrukcji wewnątrzsercowej (chirurgia ASD/VSD) grubość 0,61mm, wielkość 15,2cm x 15,2 cm - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt elektrody czynnej do koagulacji ze sterowaniem ręcznym, jednorazowego użytku z elektrodą nożową i integralnym kablu do współpracy z generatorem chirurgicznym Valleylab force FX - 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do monitoringu ciśnienia metodą krwawą - 1450 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny ciśnieniowe do zestawów monitorujących - 200 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 550 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiornik do odsysania wydzieliny z pola operacyjnego - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny z trokarem - 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.43.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.