To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-05
Zakopane: BZP.271.88.2011pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu nawierzchni jezdni i chodnika ul. Harenda od skrzyżowania z ul. Bachledy wraz z remontem obiektu mostowego w ciągu tej ulicy oraz drogi gminnej wewnętrznej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania ul.
Harenda-Króle wraz z odwodnieniem.
Numer ogłoszenia: 236579 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236940 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.88.2011pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu nawierzchni jezdni i chodnika ul. Harenda od skrzyżowania z ul. Bachledy wraz z remontem obiektu mostowego w ciągu tej ulicy oraz drogi gminnej wewnętrznej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu nawierzchni jezdni i chodnika ul. Harenda od skrzyżowania z ul. Bachledy wraz z remontem obiektu mostowego w ciągu tej ulicy oraz drogi gminnej wewnętrznej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem. 3.1. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności: 3.1.1. udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, 3.1.2. sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji projektowej dostarczonej przez Wykonawcę, 3.1.3. sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami, 3.1.4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, a także nie dopuszczanie do zastosowania urządzeń i wyposażenia niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3.1.5. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i gotowych elementów, 3.1.6. potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę, 3.1.7. wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą opisanej w § 1 ust. 1, 3.1.8. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zleceniodawcy, 3.1.9. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy opisanej w § 1 ust. 1 , 3.1.10. kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 3.1.11. żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 3.1.12. dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 3.1.13. udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 3.1.13.1. stwierdzenia gotowości do odbioru, 3.1.13.2. przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 3.1.14. dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 3.1.15. pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 3.1.16. przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem (w przypadku ustalenia takiego harmonogramu), 3.1.17. sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 3.1.18. kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 3.1.19. sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 3.1.20. udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania, terenu budowy i udział w naradach technicznych, 3.1.21. sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 3.1.22. inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 3.1.23. reprezentowanie interesów Zamawiającego, 3.1.24. wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów dla robót budowlanych objętych nadzorem mogących wystąpić, a nie przewidywanych w chwili zawierania niniejszej umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLACZEK JUSTYNA "GEO-ART" GEODEZJA I BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
POLACZEK JUSTYNA "GEO-ART" GEODEZJA I BUDOWNICTWO
- GEO-ART Geodezja i Budownictwo Justyna Polaczek, ul. Mościckiego 21, 34-470 Czarny Dunajec, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.