eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › świadczenie kompleksowej usługi przygotowania, dostarczania całodziennych posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach, przy ulicy Grunwaldzkiej 45 (Pawilon Pediatryczny-Kliniki / Oddziały Szpitala Dziecięcego), na bazie kuchni Wykonawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Kielce: świadczenie kompleksowej usługi przygotowania, dostarczania całodziennych posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach, przy ulicy Grunwaldzkiej 45 (Pawilon Pediatryczny-Kliniki / Oddziały Szpitala Dziecięcego), na bazie kuchni Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 235142 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202930 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie kompleksowej usługi przygotowania, dostarczania całodziennych posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach, przy ulicy Grunwaldzkiej 45 (Pawilon Pediatryczny-Kliniki / Oddziały Szpitala Dziecięcego), na bazie kuchni Wykonawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi przygotowania, dostarczania całodziennych posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach, przy ulicy Grunwaldzkiej 45 (Pawilon Pediatryczny-Kliniki / Oddziały Szpitala Dziecięcego), na bazie kuchni Wykonawcy, w okresie od 01.09.2015 r. do 30.11.2015 r., na warunkach określonych w Załączniku nr1 do specyfikacji, stanowiącym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 2 stanowiącym wykaz diet (po zawarciu umowy załącznik nr2 do umowy) 3. Przedmiot umowy obejmuje: a) wyposażenie kuchenek oddziałowych zlokalizowanych w Pawilonie Pediatrycznym przy ul. Grunwaldzkiej 45 w Kielcach (w nowy sprzęt i nowe wyposażenie), b) przygotowywanie i dostarczanie posiłków do siedziby Zamawiającego własnym transportem (Wykonawcy), we własnych termosach i pojemnikach GN (Wykonawcy)zapewniających zachowanie odpowiedniej temperatury, c) dystrybucję posiłków do kuchenek oddziałowych rozmieszczonych na czterech poziomach (Pawilonu Pediatrycznego-Kliniki / Oddziały Szpitala Dziecięcego, ul. Grunwaldzka 45)wg ustalonego harmonogramu, d) mycie i dezynfekcję termosów GN po posiłkach, e) odbiór i neutralizację wszystkich odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami odpowiednich organów, f) wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi ustawami i rozporządzeniami w zakresie żywienia, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz pozostałymi przepisami związanymi ze świadczoną usługą tj. stosowanie i przestrzeganie w produkcji i dystrybucji Dobrej Praktyki Higienicznej, Produkcyjnej i Cateringowej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości usług niż podane w Załączniku wykaz diet. 5. Zamawiający wymaga, aby kuchnia produkcyjna Wykonawcy znajdowała się w promieniu nie większym niż 40 km od docelowego punktu dystrybucji posiłków, tj. ul. Grunwaldzkiej 45 w Kielcach oraz by posiadała wdrożony system HACCP. 6. Pozostałe informacje: a) Usługa będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy, b) Wykonawca będzie ponosił: pełną odpowiedzialność za wykonanie usługi, za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim, podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zarówno w mieniu, jak i na osobach, c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania aktualnej polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu po każdorazowym jej odnowieniu w terminie 7 dni od wystawienia (polisa ubezpieczeniowa rozszerzona o OC produktu w tym zatrucia pokarmowe), d) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska z późn. zm. i jako wytwórca odpadów prowadzić gospodarkę odpadami zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. z późn. zm. o odpadach, e)Wykonawca zapewni swoim pracownikom odzież, obuwie i identyfikatory, f) Obowiązkiem Wykonawcy będzie pranie odzieży roboczej oraz zabezpieczenie pracownikom wystarczającej ilości środków ochrony indywidualnej, tj: odzież robocza poddawana praniu w pralni spełniającej odpowiednie wymogi higieniczne z użyciem preparatu o potwierdzonym działaniu dezynfekcyjnym (pranie odzieży w specjalistycznych pralniach, Wykonawca zobowiązany jest do udokumetowania usługi pralniczej), fartuchy ochronne, rękawice ochronne, czepki osłaniające włosy(odzież jednorazowego użycia)-niezbędne do pracy, preparaty do mycia i dezynfekcji rąk- mydło w płynie i preparat do higienicznej dezynfekcji rąk wyłącznie w systemie zamkniętym (wykaz stosowanych środków musi być zaakceptowany przez Zespół ds. Zakażeń Szpitalnych, wszelkie zmiany środków winny być uzgodnione z ww. Zespołem, wykaz środków, atesty, karty charakterystyki wraz z ofertą), g) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do: przestrzegania procedur i instrukcji obowiązujących w Pawilonie Pediatrycznym (Kliniki/Oddziały Szpitala Dziecięcego), zachowania tajemnicy zawodowej i kulturalnej postawy w stosunku do: personelu Zamawiającego, zgłaszania wszelkich stwierdzonych usterek i niezgodności, noszenia jednolitej odzieży nienagannej pod względem estetyczno - higienicznym, noszenia właściwego obuwia, noszenia imiennego identyfikatora. Wszyscy pracownicy Wykonawcy muszą posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające ich do wykonywania danej pracy. Pracownicy wykonawcy powinni znać przepisy BHP oraz przepisy dotyczące ochrony zdrowia i ochrony ppoż. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarno-epidemiologicznego realizowanej usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do decydowania o terminie i miejscu pobrania wymazów mikrobiologicznych. Zamawiający może wykonać badania mikrobiologiczne u personelu Wykonawcy np. badanie rąk personelu, w sytuacjach uzasadnionych z epidemiologicznego i klinicznego punktu widzenia oraz w czasie przeprowadzania dochodzeń epidemiologicznych na koszt Wykonawcy. W przypadku badań potwierdzających zagrożenie epidemiologiczne i kliniczne, kolejne badania aż do wykluczenia będą wykonywane na koszt Wykonawcy, h) Informacje uzyskane podczas realizacji zadań objętych umową, nie mogą być rozpowszechniane, i) Wykonawca będzie dowoził całodzienne posiłki do kuchenek oddziałowych mieszczących się na czterech poziomach w Pawilonie Pediatrycznym (Kliniki/Oddziały Szpitala Dziecięcego przy ul. Grunwaldzkiej 45), k) Ze względu na szczególny charakter przedmiotowy zamówienia Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie całości lub części zamówienia podwykonawcom. 7. Inne informacje: Zamawiający przewiduje zebranie z Wykonawcami w celu zapoznania się z terenem i miejscem wykonywania usługi (sprawdzenie pomieszczeń). Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków z podziałem na diety oraz oddziały, potwierdzane każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności rachunków z ewidencją tych posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia audytu u Wykonawcy przez np. Zespół ds. Zakażeń Szpitalnych. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia w zakresie realizowanej usługi uwag (wystąpień pokontrolnych) dokonanych przez ww..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL Catering Company Spółka z o.o. S.K., ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305422,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201495,60

  • Oferta z najniższą ceną: 201495,60 / Oferta z najwyższą ceną: 201495,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.