eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Wykonanie szkolnych placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 na osiedlu 700-lecia w Żorach oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Dzielnicy Osiny w Żorach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Żory: Wykonanie szkolnych placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 na osiedlu 700-lecia w Żorach oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Dzielnicy Osiny w Żorach
Numer ogłoszenia: 235052 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie szkolnych placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 na osiedlu 700-lecia w Żorach oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Dzielnicy Osiny w Żorach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie szkolnych placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 na osiedlu 700-lecia w Żorach oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Dzielnicy Osiny w Żorach. Wykaz urządzeń dla szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3: 1. Zestaw zabawowy duży zawierający minimum: zjeżdżalnię, dwa pomosty, rurę strażacką, dwie drabinki wejściowe, linarium (ukośne, poziome, lub pionowe). 2. Zestaw zabawowy mały zawierający minimum: zjeżdżalnię, pomost, wieżę z dachem, wejście ścianką wspinaczkową lub wejście schody. 3. Zestaw sprawnościowy zawierający minimum: przeplotnię pionową, lub poziomą (pajęczyna), rury służące do podciągania. 4. Huśtawka wagowa - 2 szt. 5. Bujak na sprężynie - 2 szt. 6. Bujak na sprężynie dwuosobowy - 2 szt. 7. Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. 8. Huśtawka integracyjna bocianie gniazdo - 1 szt. 9. Ławka - 2 szt., kosz na śmieci - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., tablica z regulaminem - 1 szt. Wykaz urządzeń dla szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7: 1. Zestaw sprawnościowo - zabawowy zawierający minimum: wieżę z dachem, pomost, rurę strażacką, dwa elementy ścieżki zdrowia. 2. Zjeżdżalnia z drabinką - 1 szt. 3. Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. 4. Huśtawka wagowa - 1 szt. 5. Bujak na sprężynie - 1 szt. 6. Ławka - 2 szt., kosz na śmieci - 1 szt., tablica informacyjna - 1 szt., tablica z regulaminem - 1 szt. Uwagi dotyczące urządzeń placów zabaw: - elementy nośne winny zostać wykonane ze stali, - podłogi ze sklejki wodoodpornej lub z desek impregnowanych lub tworzywa sztucznego (odporne na warunki atmosferyczne, antypoślizgowe), - wypełnienia i daszki z płyty HDPE, sklejki wodoodpornej lub tworzywa sztucznego (odporne na warunki atmosferyczne), - wszystkie elementy metalowe ocynkowane ogniowo i malowane, - urządzenia muszą posiada certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176:2009. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia i dzielenia funkcji w ramach urządzeń przewidzianych w projekcie. Zakres inwestycji obejmuje także wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowo - gumowej placów zabaw i przejść komunikacyjnych przepuszczalnej dla wody (typu tartan). Nawierzchnia przy urządzeniach zabawowych musi amortyzować upadek dziecka z wysokości minimum 1,5m. W przypadku zaproponowania urządzeń z upadkiem dziecka większej wysokości należy zastosować nawierzchnię o odpowiedniej grubości. Pozostała powierzchnia placów zabaw wykonana w nawierzchni trawiastej. Nawierzchnia bezpieczna musi spełniać wymagania normy PN-EN 1177. Pod nawierzchnie syntetyczne należy wykonać podbudowy tłuczniowe przepuszczalne: - w-wa górna podbudowy gr. 5 cm, - w-wa dolna podbudowy gr.15 cm, - w-wa odsączająca z piasku gr.10 cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) 1 robotę budowlaną polegającą na budowie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł (brutto), 2) 1 robotę budowlaną polegającą na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 75.000 zł (brutto) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi - w branży drogowej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia zabawowe, o których mowa w pkt 3 A 1-8 i B 1-5 SIWZ posiadają certyfikaty zgodności z normami serii PN-EN 1176:2009. 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż certyfikaty zgodności z normami serii PN-EN 1176:2009 i karty katalogowe urządzeń zabawowych, o których mowa w pkt 3 A 1-8 i B 1-5 SIWZ zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 3. Oświadczenie Wykonawcy o identyczności oferowanych elementów z tymi, na które uzyskano certyfikat. 4. Oświadczenie Wykonawcy o przeniesieniu praw gwarancyjnych na wszystkie urządzenia na Zamawiającego, w przypadku gwarancji wybiegających poza termin gwarancji dla całego zadania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót. II. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych.. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. III. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. IV. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. V. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory Zespół Zamówień Publicznych, pok. 207, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie szkolnych placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 na osiedlu 700-lecia oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 w Dzielnicy Osiny w Żorach jest współfinansowane w ramach rządowego programu Radosna Szkoła..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.