eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wywóz odpadów komunalnych, sprzątanie oraz odśnieżanie chodników przy obiektach ZUS Oddziału w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Koszalin: Wywóz odpadów komunalnych, sprzątanie oraz odśnieżanie chodników przy obiektach ZUS Oddziału w Koszalinie i podległych Inspektoratów.
Numer ogłoszenia: 234948 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 218996 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, fax 094 3425262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych, sprzątanie oraz odśnieżanie chodników przy obiektach ZUS Oddziału w Koszalinie i podległych Inspektoratów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych, sprzątanie oraz odśnieżanie chodników przy obiektach ZUS Oddziału w Koszalinie i podległych Inspektoratów. Zakres i harmonogram usług wywozu odpadów komunalnych: a) Oddział ZUS w Koszalinie : - pojemniki 1100 litrów: Wywóz odpadów z 4 pojemników o pojemności 1100 litrów; Wykonawca wydzierżawi pojemniki; Wywóz odpadów będzie odbywał się 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki); - kosze uliczne: Wywóz odpadów z 5 szt. koszy ulicznych; Wykonawca wydzierżawi 5 szt. koszy zamontowanych wokół budynku przy ul. Fałata 30; Wywóz odpadów 1 raz w tygodniu (środa). b) Inspektorat ZUS w Białogardzie ul. Wojska Polskiego 56 ; - wywóz odpadów z pojemnika o pojemności 1100 litrów; - Wykonawca wydzierżawi 1 pojemnik o pojemności 1100 litrów; - wywóz odpadów będzie odbywał się 3 razy w miesiącu ( co 10 dni) lub na każde zgłoszenie Zamawiającego. c) Inspektorat ZUS w Szczecinku ul. Piotra Skargi 1 ; - wywóz odpadów z pojemnika o pojemności 700 litrów (SM 700); - Wykonawca wydzierżawi 1 pojemnik o pojemności 700 litrów; - wywóz odpadów będzie odbywał się 4 razy w miesiącu lub na każde zgłoszenie Zamawiającego. d) Inspektorat ZUS w Świdwinie ul. Wojska Polskiego 1 ; - wywóz odpadów z 4 pojemników o pojemności 200 litrów ; - kosze są własnością Zamawiającego; - wywóz odpadów będzie odbywał się 3 razy w miesiącu ( co 10 dni) lub na każde zgłoszenie Zamawiającego. e) Inspektorat ZUS w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11 ; - wywóz odpadów z 1 pojemnika o pojemności 1100 litrów (SM 1100); - kosz jest własnością Zamawiającego; - wywóz odpadów będzie odbywał się 3 razy w miesiącu ( co 10 dni) lub na każde zgłoszenie Zamawiającego. f) Inspektorat ZUS w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21 ; - wywóz odpadów z 2 pojemników o pojemności 1100 litrów (SM 1100); - Wykonawca wydzierżawi 2 pojemniki o pojemności 1100 litrów; - wywóz odpadów będzie odbywał się 4 razy w miesiącu lub na każde zgłoszenie Zamawiającego. Zakres i harmonogram usługi sprzątania oraz odśnieżania w okresie zimowym chodników przy obiektach Inspektoratów: a) Miejsca realizacji usługi oraz powierzchnia chodników objętych usługą: - Inspektorat ZUS w Białogardzie-150 m2 ; - Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim -410 m2 ; - Inspektorat ZUS w Kołobrzegu -138 m2 ; - Inspektorat ZUS w Świdwinie -150 m2 ; - Inspektorat ZUS w Szczecinku -270 m2 ; - Inspektorat ZUS w Wałczu - 91 m2 ; b)Zakres usług sprzątania chodników: -zamiatanie chodników i wywóz sprzątniętych nieczystości - w okresie od 01 kwietnia do 31 października; -odśnieżanie chodników, posypywanie ich piaskiem oraz wywóz odgarniętego śniegu - w okresie od 01 listopada do 31 marca. Termin płatności : 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 000 euro. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( zadanie nr 1- 12); Zadanie nr 1- wywóz odpadów komunalnych ZUS Oddział w Koszalinie; Zadanie nr 2- wywóz odpadów komunalnych Inspektorat ZUS w Kołobrzegu , Zadanie nr 3- wywóz odpadów komunalnych Inspektorat ZUS w Szczecinku; Zadanie nr 4- wywóz odpadów komunalnych Inspektorat ZUS w Świdwinie; Zadanie nr 5- wywóz odpadów komunalnych Inspektorat ZUS w Wałczu; Zadanie nr 6- wywóz odpadów komunalnych Inspektorat ZUS w Białogardzie; Zadanie nr 7- sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu; Zadanie nr 8- sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Szczecinku; Zadanie nr 9- sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Świdwinie; Zadanie nr 10- sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Wałczu; Zadanie nr 11- sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Białogardzie; Zadanie nr 12- sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 90.21.00.00 - 90.21.00.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 105298.16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych ZUS Oddział w Koszalinie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 57024.72
  • Oferta z najniższą ceną: 57024.72 oferta z najwyższą ceną: 57024.72
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych Inspektorat ZUS w Szczecinku

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul.Cieślaka 6C, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3744.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3744.00 oferta z najwyższą ceną: 3744.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych Inspektorat ZUS w Świdwinie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8091.36
  • Oferta z najniższą ceną: 8091.36 oferta z najwyższą ceną: 8091.36
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Szczecinku

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Cieślaka 6C, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3118.50
  • Oferta z najniższą ceną: 3118.50 oferta z najwyższą ceną: 3118,50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy Inspektoracie ZUS w Świdwinie.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4269.60
  • Oferta z najniższą ceną: 4269.60 oferta z najwyższą ceną: 4269.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.