eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych i sprzętu należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Włodawa: Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych i sprzętu należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
Numer ogłoszenia: 234696 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych i sprzętu należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych.: - benzyna Pb 95 - 10 000,00 l - olej napędowy - 23 000,00 l - oleje silnikowe do silników z zapłonem iskrowym - 200,00 l do silników z zapłonem samoczynnym - 500,00 l - oleje przekładniowe - 300,00 l - oleje hydrauliczne - 200,00 l - oleje maszynowe - 200,00 l - płyny eksploatacyjne: płyn hamulcowy - 20,00 l płyn do chłodnic - 200,00 l płyn do spryskiwaczy - 100,00 l 2. Dostarczane paliwa winny spełniać wymagania norm: - olej napędowy - PN-EN 590 - benzyna Pb 95 - PN-EN 228 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dostaw w zależności od potrzeb. 4. Pobór paliwa i materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie bezgotówkowo z odroczonym terminem płatności. 5. Okresy rozliczeniowe w miesiącu kalendarzowym: - od 1 do 15 dnia miesiąca, - od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Faktury wystawiane będą na podstawie dokumentów wydania/pobrania potwierdzonych przez upoważnionych pracowników zamawiającego. 6. Zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30, ust 5 ustawy PZP) Wartość zamówienia - 131989.34 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.00.0 - Oleje napędowe 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 92.11.60.0 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów 92.11.65.0 - Płyny hamulcowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e) akceptują warunki zawarte w SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki: b) stacja/stacje paliw czynne całodobowo, a) usytuowanie stacji paliw od siedziby RDW do 3 km 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz stacji paliw położonych w odległości do 3 km od siedziby RDW wraz z godzinami ich pracy. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) ofertę przetargową (z udzielonym upustem, ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z wykazem cen paliw w miesiącu wrześniu 2008 r 2) podpisany wzór umowy 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt b,c niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit a i c niniejszego rozdziału powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 3 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - udzielony upust - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 15 (sekretariat) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.10.2008 r. o godz. 09:10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail : rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ustawy. Wyjaśnienia zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://www.ebip.lublin.pl/zdw/ 4. Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, powinien wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. Wszelką korespondencję należy przekazywać na niżej podany adres Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 z dopiskiem: Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych i sprzętu należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 5. Wykonawcy są zobowiązani, w przypadku prowadzenia przez Zamawiającego postępowania wyjaśniającego na podstawie art. 87 ustawy, do złożenia wyjaśnień w formie i o treści zgodnej z zapytaniem Zamawiającego w ramach postępowania wyjaśniającego. 6. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są: 1) w sprawach technicznych: Eugeniusz Kiewczykowski, pok. Nr 2 w godz. 7 - 15 tel.: 082 57 21 5635, faks: 082 57 24 162 , e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl 2) w sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy: Barbara Winiarczyk, pok. Nr 2 w godz. 7 - 15 tel.: 082 57 21 635, faks: 082 57 24 162 e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.