eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błaszki › Zakup oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Błaszki: Zakup oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach
Numer ogłoszenia: 234293 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Błaszki , pl. Niepodległości 13, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 043 8292491, faks 043 8290932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjumlipski.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach w ilościach: 150 000 litrów Wymagane parametry oleju opałowego wg . PN-C-96024:L1 Olej opałowy należy dostarczyć samochodem przystosowanym do przewozu paliwa posiadającym sprawne urządzenia pomiarowe i do bezpośredniego napełniania zbiorników paliwa. Wspólny słownik zamówień (CPV) dla przedmiotu głównego : 23122100-9 - olej opałowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w  art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)   i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Posiadają odpowiednią ilość produktów, które są przedmiotem zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunków dokonane będzie na podstawie analiz i ocen dokumentów żądanych przez zamawiającego od dostawców w rozdziale IV pkt. 3 SIWZ metodą spełnie/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnioną pismem czytelnym i podpisaną ofertę ( wzór jest na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ), b)zaakceptowany i parafowany przez dostawcę projekt umowy ( formularz stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ ), c)odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( lub dokumenty potwierdzone w tym terminie przez organ wydający), d)zaświadczenie lub oświadczenie , że dostawca nie zalega opłacania podatków i opłat, lub uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo, że zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji organu podatkowego ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ), e)zaświadczenie lub oświadczenie, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub , że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ), f)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu ( załącznik Nr 5 do SIWZ), g)Oświadczenie o spełnieniu warunków przez dostawcę ( załącznik Nr 6 do SIWZ),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjumlipski.neostrada.pl/przet.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum w Blaszkach ul. Pomorska 6 w dniach pracy Szkoły w godzinach od 7,00  do 15,00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Publiczne Gimnazjum w Blaszkach ul. Pomorska 6 pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.