eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Bielsko-Biała: Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 232859 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183515 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest sukcesywna dostawa środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, wg poniżej podanej ilości szacunkowej w czasie trwania umowy: 1) Olej silnikowy mineralny - 28.000 l, 2) Olej silnikowy syntetyczny lub częściowo syntetyczny -18.000 l, 3) Olej do automatycznych skrzyń biegów i przekładni kierowniczych - 13.000 l, 4) Olej syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów i układów kierowniczych - 4.000 l, 5) Olej do automatycznych skrzyń biegów ZF - 500 l, 6) Olej do przekładni mechanicznych - 8.500 l, 7) Olej do osi napędowych wg wymagań VOITH - 1.700 l, 8) Olej do osi napędowych wg wymagań ZF syntetyczny lub częściowo syntetyczny - 1.700 l, 9) Olej do przekładni kierowniczych - 2.500 l, 10) Olej do napędu hydrostatycznego wentylatora - 2.500 l, 11) Smar uniwersalny (stały) do centralnego układu smarowania - 550 kg, 12) Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (VOGEL) - 400 kg, 13) Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (GROENEVELD) - 500 kg. Podane ilości środków smarnych mogą ulec zmianie o ok. 20% - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 2. Zamawiający oświadcza, że oleje hydrauliczne oraz do przekładni, będące przedmiotem niniejszego postępowania będą używane na potrzeby własne Zamawiającego, a tym samym nie zostaną zużyte do celów napędowych lub opałowych albo jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych albo jako oleje smarowe do silników. 3. Wykonawca zobowiązany jest sfinansować zakup i dostarczyć Zamawiającemu: 3.1. trzy pompy do oleju VISCONET II z licznikiem ilości wydanego oleju. Zasilanie - 230V, wydajność ok. 25l na min., rura ssąca 840 mm wykonana z węża umożliwiającego czerpanie z trudno dostępnych miejsc, wąż ssący 1,6 m z filtrem, pistoletem, wężem 4m, złączem 2 calowym do mocowania na beczce 200-stu litrowej, 3.2. dwa wózki do beczek 200-stu litrowych (z możliwością przechylania, przesuwania i przelewania beczek), 3.3. dwie niskie wyłapujące wanny metalowe (200 x 100 x 12 cm), 3.4. trzy niskie wyłapujące wanny z kratą wykonane z PCV (12 x 62 x 12 cm), 3.5. dwie metalowe rampy najazdowe do wanien (125 x 100 x 12 cm), 3.6. dwie metalowe klamry służące do spinania wanien i ramp najazdowych (dł. ok. 95 cm), 3.7. pięć pojedynczych kluczy do beczek. UWAGA! Wykonawca zapewni Zamawiającemu sprzedaż ww. urządzeń po zakończeniu umowy za kwotę max. 1% wartości urządzeń określonej w Załączniku Nr 9 do SIWZ. 4. Środki smarne będące przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego muszą charakteryzować się następującymi wymaganiami i parametrami jakościowymi: 4.1. Olej silnikowy mineralny. 1) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C - w zakresie 12,5 - 16,5 mm2 na s, 2) Wskaźnik lepkości - min. 135, 3) Liczba zasadowa - nie niżej niż 8 mg KOH na g, 4) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -30 st.C, 5) Klasa lepkości API - min. CG-4, 6) Klasa lepkości ACEA;SAE - min. E3;15W 40, 7) Deklarowany przebieg - min. 30.000 km, 8) Dopuszczenie pisemne MAN M3275, 9) Dopuszczenie pisemne MB Blatt 228.3. 4.2. Olej silnikowy syntetyczny lub częściowo syntetyczny. 1) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C - w zakresie 13 - 16 mm2 na sek., 2) Wskaźnik lepkości - min. 150, 3) Popiół siarczanowy - nie wyżej niż 0,95% (wag.), 4) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -33 st.C, 5) Klasa lepkości SAE - 10 W 40, 6) Klasyfikacja ACEA - min. E6;E7;E4, 7) Temperatura zapłonu - min. 220 st.C 8) Deklarowany przebieg między wymianami - min. 60.000 km, 9) Dopuszczenie pisemne MAN M 3477, 10) Dopuszczenie pisemne MB Blatt 228.51. 4.3. Olej do automatycznych skrzyń biegów i przekładni kierowniczych. 1) Temperatura zapłonu - min. 190 st.C, 2) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -45 st.C, 3) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C - w zakresie 6,9 - 8mm2 na sek. 4) Wskaźnik lepkości - min. 170, 5) Dopuszczenie pisemne VOITH H55.633538 lub H55.633638, 6) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP V 1, 7) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP Z 1, 8) Dopuszczenie pisemne MB 236.1, 9) Dopuszczenie pisemne ZF TE-ML 14A. 4.4. Olej syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów i układów kierowniczych 1) Temperatura zapłonu - min. 200 st.C, 2) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -50 st.C, 3) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C - w zakresie 6,9-8 mm2 na sek., 4) Wskaźnik lepkości - min. 190, 5) Dopuszczenie pisemne VOITH H55.633638, 6) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP V2, 7) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP Z2, 8) Dopuszczenie pisemne ZF TE-ML 09X 14B 16L, 9) Dopuszczenie pisemne MB Blatt 236.8. 4.5. Olej do automatycznych skrzyń biegów ZF. 1) Wskaźnik lepkości. - min. 150, 2) Temperatura zapłonu - min. 240, 3) Temperatura płynięcia. - nie wyższa niż -50 st.C, 4) Dopuszczenie pisemne wg ZF TE-ML 14E, 5) Dopuszczenie pisemne wg ZF TF-ML 16N. 4.6. Olej do przekładni mechanicznych. 1) Zastosowanie w autobusach pracujących w bardzo ciężkich warunkach, tj. przy dużych prędkościach i małym momencie obrotowym, a także przy małych prędkościach i dużym momencie obrotowym. 2) Klasa lepkości SAE - 80 W 90, 3) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C - w zakresie 135-170 mm2 na sek, 4) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C - w zakresie 13,5-17 mm2 na sek, 5) Wskaźnik lepkości - min. 95, 6) Temperatura zapłonu - min. 200 st.C, 7) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -27 st.C, 8) Działanie korodujące na płytkach miedzi w temperaturze 120 st.C 3h - nie wyżej niż 3. 4.7. Olej do osi napędowych wg wymagań VOITH. 1) Zastosowanie w autobusach pracujących w bardzo ciężkich warunkach, tj. przy dużych prędkościach i małym momencie obrotowym, a także przy małych prędkościach i dużym momencie obrotowym. 2) Klasa lepkości SAE - 85 W - 140, 3) Klasyfikacja API - GL5, 4) Klasyfikacja MIL-L-2105, 5) Dopuszczenie pisemne VOITH wg listy LLP-002 lub inny dokument dopuszczający VOITH, 6) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C - w zakresie 27-34 mm2 na sek., 7) Wskaźnik lepkości - min 95, 8) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -18 st.C, 9) Dopuszczenie pisemne ZF TE-ML 12E lub 12B. 4.8. Olej do osi napędowych wg wymagań ZF syntetyczny lub częściowo syntetyczny. 1) Temperatura zapłonu - min. 200 st.C, 2) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -27 st.C, 3) Lepkość kinematyczna w 100 st.C - nie niżej niż 15 mm2 na sek, 4) Dopuszczenie pisemne ZF TE-ML-12E EvoBus Blatt 26.000-025, 5) Dopuszczenie pisemne MAN M3343 TYP M. 4.9. Olej do przekładni kierowniczych. 1) Zastosowanie w ciężkich warunkach do układów wspomagania kierownicy (odporność na pienienie odporność na emulgowanie). 2) Wskaźnik lepkości - min. 140, 3) Temperatura zapłonu - min. 180 st.C, 4) Temperatura płynięcia - nie wyższa niż -33 st.C, 5) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C - 41,4 - 50,6 mm2 na sek, 6) Działanie korodujące na płytkach miedzi w temp. 100 st.C (3h) - max 1. 4.10. Olej do napędu hydrostatycznego wentylatora. 1) Wskaźnik lepkości - min. 140, 2) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C - 6 - 10 mm2 na sek, 3) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C - 28,8 - 35,2 mm2 na sek, 4) Temperatura zapłonu - min. 180 st.C, 5) Temperatura płynięcia - nie wyżej niż -36 st.C, 6) Olej musi spełniać normę min. DIN 51524 cz.3 ISO V632. 4. 11. Smar uniwersalny stały do centralnego układu smarowania: - klasa NLGI, EP2, - dopuszczenie wg normy zakładowej MAN 283 Li-P2. 4.12. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (VOGEL) - klasa NLGI-000, - dopuszczenie wg listy Vogel lub pisemne dopuszczenie przedstawiciela Vogel, - dopuszczenie wg normy zakładowej MAN 283 Li-P00 000,- dopuszczenie wg normy MB Blatt 264,0. 4. 13. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (GROENEVELD) - klasa NLGI, EP-O Greenlube lub równoważny dopuszczany przez GROENEVELD..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 09.21.11.00 - Oleje silnikowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 737651.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o., ul. Kujawska 102, 44-101 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 737651.00
  • Oferta z najniższą ceną: 737651.00 oferta z najwyższą ceną: 737651.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.